Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » || Stay || -OO1-

Stay with me||Harry E. Styles

28 maart 2013 - 15:09

261

1

248



|| Stay || -OO1-

Ik doe mijn grijze Eastpak goed op mijn rug, haal eens diep adem en stap dan de klaslokaal binnen. Voorzichtig laat ik mijn blik de klas in schieten. De meeste leerlingen kijken me nieuwsgierig aan. Anderen beginnen meteen te fluisteren met zijn/haar buurman/buurvrouw. Ik probeer hen te negeren, en richt me op de lerares. Ze glimlacht lichtelijk. ‘Rosalie Moore toch?’ vraagt ze terwijl ze me een hand geeft. Ik knik verlegen. ‘Inderdaad.’ mompel ik. ‘Oke, je kunt daar gaan zitten.’ Zegt ze terwijl ze me een plek toewijst. Ik loop naar het plekje toe en gooi mijn rugzak op tafel. Stilletjes ga ik zitten en pak mijn boeken uit mijn tas. ‘Welke bladzijde zijn we?’ vraag ik de jongen die naast me zit. Als ik in zijn groene ogen kijk, heb ik de neiging om hem in zijn krullen te woelen. Wat raar is, omdat ik hem helemaal niet ken. ‘Bladzijde 104.’ zegt hij met een zachte glimlach. ‘Oke.’ Mompel ik. ‘Ik ben Harry trouwens.’ glimlacht hij. ‘Ik ben Rose.’ zeg ik. Hij knikt, en hiermee lijkt het gesprek wel afgelopen te zijn. Ik neem mijn pen ik mijn handen en krabbel wat in mijn schrift. Langzaam begint het te lijken op een gezicht. Het gezicht staat verdrietig. De ogen stralen pijn uit. Ik trek nog een laatste lijn, en bekijk de tekening dan. Ik begin te beseffen dat ik het gezicht ben. Ik heb mezelf getekend. De pijn in mij zit er nog. De pijn die híj veroorzaakt had.

Op dit moment heb ik niets anders nodig dan een knuffel.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 7 april 2013 - 21:16:
als ik eerlijk ben snap ik het niet helemaal
maar misschien word het het volgende hstuk duidelijk?
in ieder geval je maakt me nieuwschierig
snel verder!
melding?