Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » 5 Making it official [Larry]

Stand Alones

17 mei 2014 - 17:08

484

7

756



5 Making it official [Larry]

voor alle liefhebbers een Larry verhaal (:

Ik raak hem aan. Overal.
Zijn haar, dat prachtig krult. Zijn borstkas, zijn handen.
Tenslotte kijk ik in zijn prachtige groene ogen. Onze ademhaling gaat snel en onregelmatig.
Dan kreunen we. ‘O my god Harry. Je maakt me gek.’ fluister ik.
Schor grinnikt hij. ‘Jij mij ook.’
We gaan naast elkaar liggen. Onze handen verstrengeld.
‘Wanneer..’ begin ik.
Harry legt snel een vinger op mijn lippen. ‘Ik wil dit nog even geheim houden.’
We grinniken. ‘Maar zou het niet zoveel fijner zijn als iedereen het wist?’ vraag ik.
Even zijn we stil. We denken.
Dan plant Harry een kus op mijn lippen en we grinniken weer.
Ik denk na over hoe het zou zijn als iedereen over ons wist.
Alle fans zouden helemaal gek worden als ze wisten dat Larry real is.
Kranten zullen exploderen en Harry en ik zouden overal hand in hand kunnen lopen.
We zouden nooit meer voorzichtig hoeven te doen. Nooit meer geheimzinnig.
Nooit meer letten op onze woorden en daden.
Ik zucht. ‘Waar denk je aan?’ vraagt Harry.
‘Aan hoe het zal zijn als we het officieel maken.’ Samen zuchten we.
‘Weet je wat. We doen het gewoon.’ Zegt Harry. Ik kijk hem aan en grijns breed.
‘Serieus?!’ Harry knikt.
Ik geef hem een dikke knuffel en een kus. ‘That’s just awesome!’ roep ik zachtjes.
Hij grinnikt. ‘Vanavond.’ Ik schrik me rot.
‘Vanavond al?’ Harry kijkt me met zijn prachtige groene ogen aan. ‘Waarom niet? Als we het toch doen, dan zo snel mogelijk.’
Ik trek mijn hand los en ga rechtop zitten. Harry volgt me en legt een hand op mijn schouder.
‘Lou? Wat is er?’ vraagt hij bezorgd. ‘Niks niks.’ zeg ik afwezig.
Vanavond al. Vanavond al. Dat spookt door mijn hoofd. Ik slik. Vanavond al.
Dan glimlach ik. Vanavond al. Harry heeft nog steeds zijn hand op mijn schouder.
‘Lou?’ vraagt hij weer. Ik draai me om en kijk in zijn ogen. Dan glimlach ik.
‘We doen het.’ een lach breekt door op Harry’s gezicht en hij geeft me een gepassioneerde zoen.
‘Samen.’ zegt hij. ‘Samen.’ zeg ik.

Het is avond en we gaan bijna het podium op. Ik en Harry staan naast elkaar.
Zenuwen gieren door mijn lijf. We hebben de jongens al gezegd dat Harry en ik eerst nog wat willen zeggen. Ze hadden ons wat raar aangekeken, maar uiteindelijk toegestemd.
Het geroezemoes vanuit de zaal bereikt onze oren en we stappen het podium op.
Meisjes gillen onze namen. We lopen allemaal naar een microfoon.
Harry en ik pakken er beiden één en lopen naar de rand van het podium.
‘Mogen we even jullie aandacht?’ zeg ik in de microfoon. De menigte wordt stil.
‘We hebben jullie wat mee te delen.’ zegt Harry. Zacht geroezemoes klinkt in de zaal.
Ik kijk Harry zenuwachtig aan. Hij geeft me een klein knikje.
‘Samen.’ fluistert hij. Ik knik en we brengen onze microfoon naar onze mond.
‘Larry is real.’ zeggen we tegelijker tijd. Dan geven we elkaar een zoen.
Gegil en gejuich klinkt uit de zaal en we kijken blij naar onze fans.
It’s official.




And people, did you enjoyed the Larry story?


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 9 april 2014 - 19:13:
Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ie pie !!

I love pie !!

dat was Niall, ik niet !
Super cute x


Dominique zei op 3 feb 2014 - 12:55:
Not a Larry shipper, but this is as sweet as sugar!


laurastyles
laurastyles zei op 10 juni 2013 - 21:56:
Awsome girl!!!


Malikaa
Malikaa zei op 28 maart 2013 - 21:38:
woooowww, geweldig!! <3 <3
je SA's zijn echt awesome
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 28 maart 2013 - 20:04:
Wouwwww ik hou van Larry!
super gedaan Meis!