Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » She got that one thing <3 Niall horan love story » Chapter 9

She got that one thing <3 Niall horan love story

29 maart 2013 - 20:23

1025

7

365



Chapter 9

Sorry als het wat lang is D:


Chapter 9
Joice P.O.V
Met grote stappen loop ik weg, beseffend wat ik zonet heb gezegd, beseffend dat ze me nu waarschijnlijk haat, dat ik nee heb gezegd tegen de enige kans die ze heeft om hier weg te zijn. Maar wat ze niet weet dat ik haar niet weg wil hebben, ik wil haar bij me hebben. Ze doet me zo erg denken aan mijn eigen dochter die met 16 jarige leeftijd is omgekomen bij een brand. Ik beschouw haar als mijn eigen dochter en als ‘moeder’ wil je toch ook niet dat je dochter weggaat en denkelijk nooit meer terug komt? Ik bal mijn vuisten en probeer alles op een rijtje te zetten. Niemand mag van mijn geheim weten, en ik was ook niet van plan het te vertellen totdat Celeste kwam en ik om haar ging geven….Ik schud mijn hoofd berispend en zucht diep.. Als je echt van haar houd, laat je haar gaan… Hoe erg de consequenties zijn…Je wilt dat ze blij is.. En met die gedachte keer ik om en pleister een glimlach op mijn gezicht, nu nog op zoek naar Celeste.

Celeste’s P.O.V
Een traan glijd over mijn wang, de eerste die ik na een lange tijd heb toegelaten om er te zijn en ik draai om. Daar gaat mijn kans..Mijn kans om vrij te zijn.Om te doen wat ik wil, om bij diegene te zijn die het meest dierbaar is op het moment.. Misschien is het wel beter zo, nu is er geen risico dat ze erachter komen waar ik ben, wat ik doe, met wie ik omga , en van wie ik hou… Als ik hier blijf kunnen ze hem niet vinden, hem niet vermoorden of mishandelen, mijn niet martelen door een dierbare voor mijn ogen de lucht uit zijn lichaam te schoppen, te slaan, te verwonden.
Ik draai de hoek om en zie Niall praten met Lydia en Cindy. Zodra hij zijn hoofd draait verstop ik me om de hoek en haal diep adem. Hij mag niet weten dat ik niet meekan, ik kan het hem niet vertellen…
Ik been naar mijn kamer en laat me daar met een grote plof op mijn maar al te oude bed vallen die kraakt als ik me met mijn gewicht op druk.
Waarom kan je het hem niet gewoon vertellen? Denk ik bij mezelf en ik begraaf mijn hoofd in mijn kussen. Hij zal het heus niet erg vinden..Hij zoekt wel een ander meisje, een die veel mooier, groter en leuker is dan jij…Een die niet een heel geheim met zich mee leurt en een weet ik veel hoe grote groep achter zich aan heeft, klaar om te martelen, te vermoorden.

Ongewillig vallen er nog meer tranen en begin ik te snikken, hoe erg ik het verfoei dat ik huil, doe ik geen moeite met me in te houden. ‘’hoe kom je erbij dat zo’n iemand iets in jou ziet? Je bent een miskleun, een zwakkeling…’’ Zeg ik fluisterend tegen mezelf en sla de deken om me heen.
Even later hoor de deur langzaam opengaan , maar ik kijk niet op, laat ze maar.
‘’Celeste?’’ Het is de stem van Joice. Wat moet zij hier?

Opeens voel ik woede in mezelf op komen en ik realiseer dat het allemaal haar schuld is, en dat ik haar haat, dat ik haar haat omdat ze nee heeft gezegd tegen de haast enige kans dat ik hieruit kom..En waarom? For god sake who knows…

Ik gooi mijn schoen naar haar en geef een ik- haat- je blik aan voordat ik mijn gezicht weer in mijn kussen druk.
‘’Celeste…Ik snap dat je me nu waarschijnlijk haat en ik wil me verontschuldigen..’’ Ik kijk op en geef haar een vragende blik .

‘’Ik dacht alleen aan mezelf en niet aan jou..Het was dom van me om nee te zeggen tegen de enige kans die je hebt op hier weg te zijn. Het is alleen dat..Dat je als een dochter voor me bent, en ik wil je zo goed mogelijk beschermen.. Maar het maakt jou gelukkig, dus ik geef je mijn toestemming..’’

D-droom ik? Heeft ze zonet nou echt permissie gegeven? Ik kom van mijn bed af en geef haar een knuffel. Ik voel dat ze verrast is maar al gauw voel ik twee armen om me heen.
‘’Nou ga naar hem toe en vertel hem het goede nieuws’’ Ik kijk haar aan en geef haar een dankbare blik, en ren de kamer uit. Dit is mijn kans…Ik ben vrij!

Nialls P.O.V
Het duurt tamelijk lang en ik begin me zorgen te maken.
Wat als ze niet meer wil en gewoon weg is gegaan? Wat als ze al niet wou maar het zielig vond om me ter plekke af te wijzen?
Stapvoets zakt de moed me in de schoenen en wil ik het opgeven als Celeste niet net kwam aanlopen. Ik kijk haar met een rooskleurige blik aan en ze knikt.
W-wacht…Ze knikt?! Duid dat aan dat ze mag?! Als er niet zoveel mensen erbij waren was ik de hele kamer doorgerend juichend dat het kan.
H-het kan…Ik kan haar gewoon met ons meenemen, haar bij me hebben, haar hart overwinnen, en hopelijk, als het lukt, haar zachte wang kussen en haar in mijn armen hebben. Ik zie het al helemaal voor me maar ik laat een onhoorbaar zuchtje uit. Hoe ga je dat doen Niall? Hoe ga je haar hart overwinnen? Je bent niet zo goed met meisjes als Harry…Nee, zo moet je nu niet denken Niall..Ze mag mee, je moet nu blij zijn.. Al dat komt wel later..
De jongens komen erbij en Liam kijkt me aan waarop ik knik. Een klein glimlachje verschijnt er op zijn gezicht voordat hij zich naar Celeste toe went.

‘’Waar kunnen we het officieel maken?’’ Vraagt hij en ze wenkt naar ons om haar te volgen, en dat doen we.. Ik glimlach naar haar en zij glimlacht terug. Ik voel me helemaal warm worden en als ik kon vliegen van blijdschap deed ik dat..

Celeste’s and Nialls P.O.V
Finally I found the one. Finally I’m the lucky one..But how long will it last? I don’t know..But I’m happy right now..And that’s all what matters.. <3


Reacties:

1 2

Faylinn
Faylinn zei op 2 april 2013 - 9:06:
yeaah ze gaat met Niall meee yeeeaahhhh


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 30 maart 2013 - 13:27:
hehe Thank you all voor deze super sweet reacties <3
lol Ivana, oke C:....* stares at le verwarming >.>*
Love you guys!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxx


Malikaa
Malikaa zei op 29 maart 2013 - 23:07:
YEAAAHHH, she is going with Niall!!! <3
awesome
snel verder
xXx


shania13
shania13 zei op 29 maart 2013 - 22:42:
aaahww nu hopen dat alles goed gaat
xx


Aimeery
Aimeery zei op 29 maart 2013 - 22:03:
GEWELDIG! alweer/again but... GO ON!