Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Evil Inside || Harry Potter » 1.

Evil Inside || Harry Potter

30 maart 2013 - 0:49

323

1

180



1.

'Neveda! Lieverd, kom op! Straks missen we de trein!' Roept de moeder van Neveda March door het drukke station met haar dochter enkele meters achter haar. 'Maaam! Probeer jij eens zo'n zware kar helemaal alleen mee te sleuren.' Antwoordde die. Het meisje blies haar zwarte krullen uit haar gezicht terwijl ze probeerde niemand aan te rijden en niets van de kar te laten vallen. Een kleine witte kat in een kooitje bovenop al de bagage begon luid te miauwen van angst. Mensen keken geirriteerd naar het kleine diertje terwijl ze zich tussen de menigte waanden.

Eenmaal aangekomen bij 9/3,4 stopte Neveda's moeder om te kijken naar het meisje. Toen die eenmaal bij haar stond legde ze een hand op Neveda's schouder. 'Ben je klaar?' Het meisje knikte en draaide zich nog even om om naar de gewone wereld de kijken, omringt door norse gezichten van mensen die zich haasten om hun trein te halen. 'Ja, ik denk het wel...' Stamelt ze en ze hoort haar stem overslaan. Haar moeder geeft haar nog een laatste knuffel en laat een traan over haar wang rollen. 'Je vader zou trots geweest zijn.'

Neveda draait zich weer naar de grote bakstenen muur voor haar en zet een paar stappen achteruit. Ze haalt diep adem en neemt een aanloop. Als de kar de muur raakt wordt ze er helemaal doorgezogen en ze sluit haar ogen. De kar komt tot stilstand en Neveda doet haar ogen pas weer open als het witte katje luidruchtig begint te miauwen. Een luide fluittoon kondigt de komst van de trein aan en een man rent op haar af. 'Ik zorg wel voor uw bagage!' Zegt hij en neemt de kar van haar over. Neveda knikt en draait zich nog even om, 'He, wacht!' maar de man is al verdwenen.

Ze haalt haar schouders op en slentert naar de tot stilstand gekomen trein. Haar adem stokt toch even als ze langs de grote rode deuren binnengaat...


Reacties:


Tomlinbear
Tomlinbear zei op 30 maart 2013 - 23:42:
Groot Harry Potter fan - o ja. (: dit lijkt me een leuke fiction,
dus bring it on.

Melding?