Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » OO3 ~ Liam Payne

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

30 maart 2013 - 8:12

361

6

345



OO3 ~ Liam Payne

Vorig hoofstuk was veel langer dan ik verwachtte... enjoy hoofstuk 3 :D

Liam Payne POV

Nadat Louis de zoveelste pers te woord had gestaan, liepen we het ziekenhuis uit. We namen de zwarte Rangerover van Harry en reden richting zijn appartement wat hij deelde met Louis.
'Ik hoorde namen van TV zenders en kranten, waarvan ik werkelijk waar nog nooit gehoord had,' zei Louis klagend. 'Ze doen net alsof ze ons steunen, maar ze willen alleen nieuws hebben voor op hun voorpagina,'
Harry maakte een instemmend geluidje en reed over een kruispunt. 'Ik had ook niet zoveel pers verwacht, ik dacht aan de BBC, ITV en de Ierse RTE.'
Ik keek het raam uit en wilde eigenlijk zo snel mogelijk naar huis en naar bed gaan. Dit was een lange vermoeiende dag geweest voor ons. Ik kon het niet geloven, ruim dertig uur geleden was die vrolijke Ier nog gewoon aan het rondspringen op straat, terwijl hij zich verheugde op de radioshow van vandaag en nu lag hij in het ziekenhuis. En zo heel goed ging het het begin ook niet. Niall had veel bloed verloren, dus hij moest nog sowieso een tijdje blijven. Hij was vandaag heel even kort bij bewustzijn geweest, maar dat was ook het enige echt zichtbare teken van 'leven' van hem.
Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en keek op Twitter. Ik had al verwacht dat we veel steun zouden krijgen van onze fans (plus de kleine groep haatreacties die we altijd krijgen). De zoveelste bevestiging dat onze fans geweldig fijn kreeg ik weer toen ik bij de Trends zag: #poorNiall en #LetsGetNiallBetter.
Ik tweette: @Real_Liam_Payne: You guys are incredible and femoneniall #letsgetniallbetter

Toen we aankwamen bij het appartement werden we zoals gewoonlijk opgewacht door een paar fans. We hadden echt dit keer geen zin, maar vonden het onbeleefd als we ze lieten staan.
Harry stelde voor om een pizza te bestellen, want we hadden bijna niks gegeten vandaag. Alles met eten herinnerd je een beetje dat Niall er niet is. Zayn zei dat hij ging honger had en begon aan een tekening op zijn schetsblok, dit was zijn manier van met de situatie omgaan.
We bestelden slechts één pizza en we deelden dat met zijn drieën, want niemand had echt honger...


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 8 juli 2013 - 15:27:
Aahww. Zo zielig


1Dlover
1Dlover zei op 30 maart 2013 - 21:30:
aaaww
ik zit hier bijna te janken
ik ga snel verder lezen!!


luna123
luna123 zei op 30 maart 2013 - 18:00:
wow goed
mayby melding
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 30 maart 2013 - 16:30:
wauuww, echt super goed!
snel verder girl!
xXx


xEvilSteffyx
xEvilSteffyx zei op 30 maart 2013 - 15:12:
Super goed geschreven, ook dat je twee verhaallijnen door elkaar doet is erg goed!!
Snel verder~ :3