Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just haven't met you yet (end) » Let's make it work

Just haven't met you yet (end)

30 maart 2013 - 16:38

934

6

458



Let's make it work

helllooo people hier is het volgende deel. Ik had niet zo heel veel inspiratie, maargoed.... Thank y'all for all the sweet comments. Ze zorgen er echt voor dat ik verder blijf schrijven! <3 <3 Love you quys!! (H) xXx

Liam’s POV

Ik sms de jongens dat ze zo snel mogelijk moeten komen. Dit plan moest snel uitgevoerd worden, anders gaat het fout. Niall is naar zijn kamer gegaan omdat hij zich zo beroert voelt. Wat ik ook wel snap. Die arme jongen was helemaal van streek. But I’m going to make this work.
Dan hoor ik de bel. Ik loop naar de deur en doe hem open. ‘Finally, jullie zijn er. We moeten iets bespreken.’ ‘Dan klinkt best wel serieus, dus laten we maar snel naar binnen gaan,’ zegt Zayn. Eenmaal in de woonkamer besluit ik maar meteen ter zake te komen. ‘Guys, Niall heeft onze hulp nodig. Hij had een date met Malika en heeft haar toen per ongeluk gefriendzoned.’ Ik zie aan hun blikken dat ze met Niall te doen hebben. ‘Later toen hij haar naar huis bracht, is ze huilend naar haar voordeur gerend. Dus nu weten jullie hoe de situatie tussen die twee is.’ Ik zie hun nadenkende blikken. Dan is Harry de eerste die iets zegt. ‘Waarom vragen we haar niet om op een evenement van ons te koken. Over een paar dagen komt toch die producer van de film hierheen. Dan kan zei hier koken, en kunnen wij hun gesprekken een beetje sturen.’ Dat is nog niet eens zo’n gek idee. Eigenlijk is het een heel goed idee. ‘Goed idee Harry! Is iedereen het ermee eens?’ ze knikken allemaal instemmend. ‘Oke, dan ga ik even haar nummer vragen aan Niall.’ Ik sprint naar boven en klop op Niall’s deur. Geen reactie.
Langzaam doe ik de deurklink naar beneden en ik stap de kamer binnen. Hij ligt te slapen. Ik pak zijn mobiel en neem hem mee naar beneden. ‘ Ik heb zijn mobiel! Nu nog even het goede nummer vinden.’ Ik begin door de contactenlijst te scrollen, maar kom nergens haar naam tegen. Huh, hij had haar toch niet verwijdert uit zijn contacten? Ik besluit in zijn sms’jes te kijken. Bij zijn laatste binnengekomen sms staat er aan het eind Xx Malikaa, die is dus van haar. Eens kijken onder welke naam haar nummer staat. My shy girl . Wow, hij vindt haar echt heel leuk. ‘En Liam, heb je haar nummer al gevonden?’ ‘Ja, en weet je onder welke naam ze staat?’ Ik geef Louis de telefoon. De andere jongens komen achter hem staan. Ik hoor ze awhh’en en ik grinnik. ‘Nu weten we zeker dat we moeten bellen.’ Ik pak mijn eigen mobiel en toets haar nummer in. Ik hoor de telefoon overgaan, en dan wordt er opgenomen.

Malika’s POV

Ik hoor mijn mobiel overgaan. Op mijn scherm staat een nummer dat ik niet ken. Ik besluit toch op te nemen, want je weet maar nooit wie het is.
‘Met Malika, met wie spreek ik?’ ‘Hey Malika, met Liam. De vriend van Niall.’ ik voel hoe mijn stem stokt in mijn keel. ‘Owh, heey Liam.’ ik probeer mijn tranen in te houden, wat echt heel moeilijk is. ‘Sorry dat ik zo laat nog bel, maar ik heb een vraagje.’ ‘Maakt niet uit, ik kan toch niet slapen. Wat wil je vragen?’ ‘De jongens en ik vonden het eten in je restaurant zo lekker, dat we je willen vragen of je overmorgen voor ons een paar gasten zou willen koken.’ Menen ze dit nou? Ik zou echt heel graag willen, maar dat betekent ook dat ik een hele dag bij Niall in de buurt ben. ‘Ben je er nog?’ ‘ Ja sorry, ik was even aan het nadenken. Het lijkt me echt super om voor jullie te koken!’ Ik probeer zo overtuigend mogelijk over te komen, terwijl ik eigenlijk niet weet hoe ik die dag door zou moeten komen. ‘Super! Kan je om twaalf uur bij ons huis zijn? Dan kunnen we boodschappen met je doen en kun je gelijk aan de slag.’ ‘klinkt geweldig! Hebben jullie nog wensen van wat jullie graag zouden willen eten en drinken?’ ‘We laten het volledig aan jou over, als je het maar met en vork kan eten!’ ik moet lachen. Echt iets voor Liam, met zijn fobie voor lepels. ‘Komt helemaal goed! Ik spreek je nog!’ ‘Is goed, slaaplekker voor straks!’ ‘Jij ook!’
Ik hang op en gooi mezelf op mijn bed. Aan de ene kant ben ik heel blij, maar aan de andere kant ook heel zenuwachtig. Ik wil dit diner perfect maken. Ik voel nu pas hoe moe ik ben. Snel kruip ik onder de warme dekens, hopend dat alles op z’n pootjes terecht zal komen.

Niall’s POV

Ik word wakker met super rode ogen. Het ziet er echt niet uit. Ik loop naar de badkamer om me op te frissen. Koud water in mijn gezicht gooien helpt wel een beetje. Wacht is even, waar is mijn mobiel?! Ik ga snel naar mijn kastje waar ik hem altijd leg, maar hij ligt er niet. What the…?! Ik ren naar beneden waar de jongens aan het ontbijten zijn. ‘Guys, waar is mijn mobiel??’ Liam moet lachen. Zo grappig is het toch niet? ‘Ik heb hem gister geleend om Malika’s nummer te zoeken. En ik ben hem vergeten terug te leggen.’ Hij glimlacht. ‘Wat moet je met haar nummer?’ ik vertrouw ze niet. Ik wil weten wat ze van plan zijn. ‘Nou, ik had toch gezegd dat ik het zou regelen tussen jullie? Dat heb ik gedaan. Ze komt morgen voor ons en de producer koken.’ ‘WAT?!?!’ ik begin gestrest heen en weer te lopen. ‘Rustig Niall, we gaan je helpen. Het komt helemaal goed.’ Ik kijk Harry aan. Ik wil het wel geloven, maar ik ben echt bang. Bang dat het weer fout gaat.


Reacties:

1 2

xEvilSteffyx
xEvilSteffyx zei op 30 maart 2013 - 22:30:
JIJ. GA SNEL VERDER VOORDAT IK JE KOM OPZOEKEN XD
Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt
Superleuk verhaaaal~ :3


1Dlover
1Dlover zei op 30 maart 2013 - 21:46:
aaawww
het gaat vast niet fout
ze houden van elkaar

snel verder!!!
ps sorry voor late reactie


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 30 maart 2013 - 20:19:
NEW CHAPTER WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!
Ik zie Niall echt zo van: BEST VRIEND LIAM ZEGT WAAAAAAAAAAAAAATTTTT
Cooking time babeeeeeh <3333
Zelfs met minder inspiratie schrijf je super meid!
Ga zo door!!
xxxxx
Addicted gurl


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 30 maart 2013 - 18:46:
Good! Lets Cook!


SnowClocks
SnowClocks zei op 30 maart 2013 - 17:16:
Yippie, deze fanfic is best nice , het smaakt echt naar meer, net zoals eten in een goed restaurant.

x