Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » OO4 ~ Liam Payne

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

30 maart 2013 - 18:34

401

5

285



OO4 ~ Liam Payne

Met kerst hebben we geen sneeuw gezien, het is Pasen en het sneeuwt. Ik had gewoon zin om te schrijven en iedereen geeft echt zulke lieve reacties.


Liam Payne POV
Ik haalde mijn handen door mijn haar. We zaten in de wachtkamer van SycoRecords en waren stil. We hadden een 'lastminute' afspraak met Simon, vanwege Niall. We waren alle vier stil. We waren verdrietig en konden gewoon niks bedenken om te zeggen. Op sommige momenten opende Louis even zijn mond om wat te zeggen, maar binnen een paar seconden bedacht hij zich weer en bleef stil.
Zayn prevelde zachtjes een gebed voor Niall, naast mij. Harry zat daarnaast en keek op zijn mobiel; Twitter. Louis staarde stil naar het witte tapijt wat voor onze voeten lag. Ik deed bijna hetzelfde als Louis en keek soms rechts van mij.
'Mister Cowell verwacht jullie, jongens,' zei de receptionist die William heette.
We liepen bijna slow-motion naar Ucle Si's kantoor die aan het eind van de witte gang is. De wanden van die gang waren versierd met allerlei gouden en platina platen (onderandere onze twee albums).
'Goodmorging boys,' groette Simon ons vrolijk, maar van zijn gezicht was afgelezen dat hij ook verdriet had. We gingen zitten op vier van de vijf stoelen die in zijn kantoor stonden. Één stoel was leeg, Niall's stoel natuurlijk. Soms is één veels te veel.
Er viel een stilte in het kantoor van onze manager, die Harry na een paar minuten (die wel uren leken) verbrak.
'Waarom heeft u ons hier laten komen?'
Simon zuchtte en ging rechterop zitten. 'Jullie weten waarschijnlijk al dat dit over Niall gaat. Hij is er nog steeds slecht aan toe en jullie hebben over vijf dagen een concert in London in de O2 en daarna zouden jullie gaan naar Belfast en Dublin, maar dat gaat het waarschijnlijk niet worden zonder Niall, tenzij jullie het ook met z'n vieren aankunnen.'
We kunnen het wel met vier man redden, maar alleen dat willen we niet. Niall is een vijfde deel van One Direction. En One Direction niet volledig is geen One Direction eigenlijk; eerder One Directi, want de "on" ligt in het ziekenhuis.
'We doen het niet zonder Niall!' riep Zayn direct.
'Dat is dan beslist,' zei Simon. 'Alhoewel jullie nog wel één klein dingetje voor jullie fans moeten doen,'
'Twitcam?' vroeg Louis.
'Twitcam.' zei Simon bevestigend en wees naar de computer met webcam op zijn bureau.


Alvast a happy Easter everybody. Ik ga vanaaf lekker leuk ouderwets eieren kleuren met mijn lieve mams en er schiet me net een leuk paaseitje *kuch* paasideetje...
Jullie mogen bepalen wie de volgende POV heeft
xo


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 8 juli 2013 - 15:31:
Ik ben echt verliefd op je verhaal <3

Greetzz


Malikaa
Malikaa zei op 31 maart 2013 - 13:02:
Awhhhh, poor guys! . Ik denk dat een Pov van Niall wel leuk zou zijn, of Zayn
Ga zo door!! i really like this story!!!
Xxx


1Dlover
1Dlover zei op 30 maart 2013 - 21:32:
aaawww
ik vind dit zooo zielig
snel verder!!!!
sorry voor de laate reactie


misseseem
misseseem zei op 30 maart 2013 - 19:34:
Dit is echt zo goed! snel veder hoor!
Hmm.. ik zou Niall doen. of Harry iemand die je nog niet heb gehad in ieder geval. Leuk dat je dingen die 'real' zijn er in doet. die tour enzo.. het maakt het nog meer dat je je in leef. *zucht* ik kom niet echt uit me worden XD

Xx

Melding?


1Dzayn
1Dzayn zei op 30 maart 2013 - 18:38:
Ooh lord, waarom heb ik dit niet eerder gelezen?
Het is hartstikke goed!
Poor Niall. Please let him get better!
Ik denk dat je het volgende hoofdstuk vanuit Harry's of Nialls POV moet doen


Mag ik een melding?
Xoxo