Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » just me and you and nobody else..

my horrible life (END)

30 maart 2013 - 19:14

441

6

399



just me and you and nobody else..

ene laatste stukje alweer :( hoop dat jullie van deze fic. genoten hebben.

tijdsprong van een paar maanden.

De finale, kan bijna niet geloven dat ik hier sta.
Te wachten op de uitslag. Het lijkt eeuwig te duren. Wie wint er, en wie verliest er?
'I can do this.' Zei ik toen bij de auditie. Ik kan het en ik heb het gedaan.
De presentator is net klaar met de mooiste momenten van mijn concurrent aan te kondigen. Op het grote scherm achter ons wordt de video afgespeeld.
Ik weet dat ik dadelijk ben, ik weet dat ik het niet droog zal houden, ik weet dat ik de zaal zal laten huilen, ik weet dat ik steun heb. Steun van vijf jongens die mij in deze achtbaan hebben gesteund, in goede en slechte tijden. De presentator kondigt de video van mij aan, tranen prikken achter mijn ogen, ik kijk zoekend het publiek in. Ik zoek de steun, de steun van die vijf jongens.
Samen One Direction. Mijn ogen glijden verder het publiek af, terwijl ik mijn eerste traan laat vallen. Ik zie mensen opstaan, ik hoor een hard gejuich, ik voel me vrij. Eindelijk heb ik het gezicht van Niall gevonden. Tranen rollen over zijn wang, en ik voel de tranen over mijn wang rollen. Ik zoek de gezichten van de andere jongens, al snel heb ik ze gevonden. Ook bij hun rollen de tranen over hun wangen. Ik glimlach het publiek in, ik negeer de staande ovatie die ik krijg. Alweer gaan mijn gedachten naar dat ene woord, dat ene woord met die enorme betekenis.
Vrij.
Vrij van het gepest en getreiter, vrij van de mishandelingen.
Vrij van alles. Ik denk aan mijn familie, ik kijk naar het plafond.
Ik weet dat ze dicht bij me zijn, ze kijken van hoog uit de hemel met een trotse glimlach op me neer.
Nu de uitslag.
Misschien wel het spannendste moment uit mijn leven.
Zenuwen nemen mijn buik over, mijn coach Simon slaat een arm om me heen.
De jongen naast mij, mijn concurrent, is er niet veel beter aan toe.
Hij zuchtte diep, hij was mijn beste vriend tijdens de X-Factor.
Lars, Een jongen met donkerblond haar en diepbruine, bijna zwarte, ogen.
'And the winner is.' Hoorde ik de presentator zeggen.
Ik zuchtte en kneep ietsje harder in Lars' hand. Hij keek me aan en glimlachte even. 'Met één stem verschil.' Hoorde ik hem zeggen.
Het was zo dichtbij, ik kan dit ookal win ik niet ik kan dit.
'Daniëlle!!' Riep de presentator.
Mijn hoofd schoot omhoog en ik keek trots het publiek in. Waarna ik Lars om zijn hals vloog. De jongens kwamen het podium opstormen. Ik rende naar Niall en vloog hem om de hals en kreeg een dikke groepsknuffel van de andere jongens.

My horrible life turns into my perfect life!


Reacties:

1 2

coolgirltown
coolgirltown zei op 21 april 2013 - 15:24:
WOW
ik denk dat als je zo doorgaat je een echte schrijfster kan worden!!!


fallinlove
fallinlove zei op 4 april 2013 - 18:25:
YAY I L O V E Happy E N D I N G S!!!


Faylinn
Faylinn zei op 2 april 2013 - 9:27:
aahw Happy ending loveeeeeee it.


candyXbar
candyXbar zei op 31 maart 2013 - 10:08:
Aahw Happy end <3 me likes, omg een vriend van me heet Lars en die ziet er ook zo uit O.o (3de jaars). But I realy like


1Dlover
1Dlover zei op 30 maart 2013 - 22:29:
wouw
gewoon wouw
ik eeeehhhhmm
ja gewoon wouw