Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Knight » strange creature » @#2

strange creature

31 maart 2013 - 14:29

488

0

284



@#2

Als ik weer bij mijn kamer kom wil ik eigenlijk in bed gaan liggen. Maar dan bedenk ik me. Voorzichtig zodat niemand me ziet loop ik naar buiten. Via de brandtrap kom ik op het dak. Als ik zeker weet dat niemand mij kan zien laat ik heel voorzichtig mijn grote blauwgroene vleugels uitklappen. Een paar spieren protesteren, ik heb immers de hele dag mijn vleugels ingeklapt gehouden. Het zit zo. Toen ik klein was kwam ik erachter dat ik rare dingen had die vast zaten op mijn rug. Rond een jaar of tien kon ik deze uitklappen en kwam ik erachter dat het vleugels waren. Mijn ouders vertelden mij dat ik vleugels heb omdat ik een engel ben. Ik kan de elementen besturen omdat ik de engel van de natuur ben. Volgens mijn ouders komen engelen nooit voor en is er op het moment nergens een andere engel meer te vinden. Dit komt doordat er een natuurlijke vijand is van de engelen. Mijn ouders wilden mij nooit bang maken en hebben mij nooit vertelt wie of wat dit waren. Er is maar een ding dat ik wel weet, en dat is dat het bloed van een engel verschrikkelijk aantrekkelijk is voor hen. Ik word uit mijn gedachten gerukt als ik gekraak hoor. Snel klap ik mijn vleugels in die netjes door mijn shirt heen gaan. Ik zie een mensen lopen met witte uniformen aan. Dit is vast de nachtklas aangezien mijn uniform er heel anders uit ziet. Geluidloos spring ik van het dak af. Mensen denken altijd dat engelen vleugels nodig hebben maar dat is niet zo. Het enige waar vleugels voor dienen is voor de genezende krachten en bescherming tegen aanvallen. Terwijl ik in gedachten verzonken was zijn de mensen van de nacht klas al weer doorgelopen. Net waarneer ik verder wil lopen hoor ik iemand vallen. Het is yuki. Op het moment dat ik naar haar toe wil lopen komt er een jongen met een wit uniform en blond haar aan. Ik verschuil me achter een boom en kijk rustig toe. De jongen zegt wat tegen yuki terwijl zij een soort stok voor zich houdt. De jongen maakt haar hand los van de stok en ik zie een klein wondje. Het volgende momen heeft hij twee puntige tanden erin gezet. Ik sla geschrokken een hand voor mijn mond. Het volgende moment keer ik mij om en ren ik hard weg richting de hoofdmeester. Zonder te kloppen sla ik de deur open. 'De nachtklas zijn allemaal vampiers!' Pas als ik dit gezegd heb merk ik drie mensen in een wit uniform op. Voorzichtig zet ik wat stapjes van hun af. De hoofdmeester knikt. Verbaasd kijk ik om me heen. Een van de vampieren komt op me af. Meteen zet ik een schild van hele harde lucht om me heen. De vampier loopt ertegen aan en voelt er verbaasd aan. 'Wat is er hier aan de hand?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.