Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 11

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

31 maart 2013 - 14:52

1322

2

464



Hoofdstuk 11

hallo allemaal! Fijne Pasen! Ik heb besloten om de hoofdstukken vanaf nu te verlengen. Jullie krijgen dus niet meer een hoofdstuk vanuit Silvanita's POV en dan een hoofdstuk vanuit Louis' POV, maar één hoofdstuk met beide POV's. Anyways, enjoy xoxo

Silvanita's POV
Ik kijk verschrikt naar de deur. Ademde daar nou net iemand?
Ik sta voorzichtig op. Faraya kijkt me via het scherm raar aan. Ik leg een vinger op mijn lippen ten teken dat ze stil moet zijn. Langzaam loop ik naar de deur. Snel trek ik hem open.
Er staat niemand. Zachtjes grinnik ik. Je wordt een beetje gek Silvanita, denk ik.
Ik loop weer terug naar het bed en neem afscheid van Faraya.
Dan kleed ik me om. In een simpele jogginbroek en een hoodie loop ik naar beneden.
Het voelt raar om hier in huiskleding te lopen. Het hoort niet.
Ik loop de woonkamer in en zie de tv aanstaan, maar er ziet niemand achter.
Rustig loop ik naar de keuken, daar staat Louis.
Hij heeft me niet gezien en ik ga tegen de eettafel aan staan.
‘Hey.’ hij schrikt en draait zich snel om.
‘Hey!’ zegt hij blij. Ik grinnik.
‘Hoe voelt het nou? Om hier te zijn?’ vraagt Louis.
Ik denk na. ‘Raar, het voelt raar. Bijvoorbeeld ik loop hier gewoon in mijn huiskleding in het huis van One Direction, Dat voelt zo niet goed. Het hoort niet’
Louis grinnikt. ‘Ach ja. Ga je mee naar de woonkamer?’
Ik knik en loop achter hem aan. In de woonkamer ga ik op een van de stoelen zitten, net zoals Louis.
Tegelijker tijd vouwen we onze benen onder ons. We lachen.
‘Dus, vertel eens. Wat is er allemaal gebeurd toen ik weg was?’ vraagt Louis.
Ik denk even na en begin dan te vertellen.
Als ik klaar ben zie ik dat er een traan over Louis’ wang loopt.
Ik sta op en loop naar hem toe. Dan geef ik hem een knuffel.
‘Hee.’ hij snikt. ‘Toe Louis, niet huilen. Je weet dat ik daar niet tegen kan.’
Een glimlach strijkt over zijn gezicht en hij snikt weer.
‘Ik mis het gewoon heel erg.’ ik wrijf over zijn rug en hij kalmeert.
‘Sorry.’ zegt hij. ‘Geeft niks.’ zeg ik. Hij zucht even.
Ik kijk hem aan. ‘Dus, wat is er met jou allemaal gebeurd?’
Hij denkt even na en begint dan te vertellen.
Als hij klaar is zucht ik. ‘Onze levens zijn zo verschillend.’
Hij knikt. We kijken elkaar even aan.
Dan horen we gestommel. Zayn komt naar beneden gelopen.
‘Hey.’ Zegt hij met een geheimzinnige glimlach.
Louis en ik kijken hem aan. ‘Haal je alsjeblieft niets in je hoofd.’ zeggen we tegelijk.
Hij grinnikt en haalt zijn schouders op. Dan ploft hij op de bank.
Ook de anderen komen naar beneden.
De altijd enthousiaste Niall komt naar me toe gehuppeld.
‘Hoi.’ ik grinnik. ‘Hey Niall.’
Hij tilt me op en gaat op de stoel zitten. ‘Hee!’ roep ik.
De andere lachen. ‘Zo niet grappig.’ pruil ik.
‘Aawhh, kom maar bij mij zitten.’ Harry klopt naast zich op de bank.
Ik kijk hem en Zayn aan. ‘Nee sorry. Ik heb geen interesse om tussen jullie twee in te zitten.’
‘auch.’ Zegt Zayn. ‘You bet that’s auch.’ Ik ga bij Louis op de leuning zitten.
Liam lacht. ‘Lekker voor jullie boys.’ Zayn en Harry kijken hem vernietigend aan.
Nu is het mijn beurt om te lachen. Ook Niall en Louis lachen.
‘Zullen we maar een filmpje kijken?’ stelt Zayn voor.
We stemmen allemaal in en een leuk avondje begon.

--De Volgende Dag—


Louis POV
Ik hoor gestommel in het huis en open mijn ogen.
Ik kijk op mijn wekker. Het is half negen. Snel sla ik het dekbed van me af en ril.
Het is koud. Ik stap snel uit bed en spring onder een warme douche.
Als ik klaar ben met douchen trek ik wat kleren aan.
Een simpele trui en spijkerbroek. Ik doe mijn haar goed en loop naar beneden.
‘Goodmorning guys.’ Zeg ik vrolijk. De jongens begroeten me terug.
Ik kijk of ik Silvanita zie, maar ze is er nog niet.
Een idee vormt zich in mijn hoofd. ‘Guys..’
‘Ja?’ antwoorden ze vragend.
‘Zullen we onze gast eens wakker maken?’ hun ogen glinsteren en ze knikken enthousiast.
Met z’n vijven lopen we naar boven.
Niall opent de deur van Silvanita’s kamer en we lopen naar binnen.
We stellen ons op om haar bed. Ik fluister. ‘Op drie zingen we She’s not afraid.’
De jongens knikken en ik tel af. ‘Eén, twee, drie.’
We beginnen te zingen.
She's not afraid of all the attention.
She's not afraid of running wild.
How come she's so afraid of falling in love.
She's not afraid of scary movie's
She likes the way we kiss in the dark.
But she's so afraid of f-f-falling in love.

Silvanita schiet verschrikt overeind. Dan glimlacht ze.
‘Goodmorning guys.’ zegt ze slaperig.
We stoppen en lachen. ‘Goodmorning sleepyhead.’ zeggen we in koor.
Ze lacht. ‘Dit is echt de beste manier waarop ik ooit ben wakker gemaakt.’
We geven haar allemaal een knipoog en lopen dan de kamer uit. Ik zeg nog snel.
‘Kleed je maar aan. Het is zaterdag en we gaan wat leuks doen.’
Ze glimlacht en ik loop de kamer uit.
Even later schuift ze aan bij het ontbijt in een leuke trui en een simpele spijkerbroek.
(http://www.def-shop.nl/urban-surface/dames/bovenkleding/sweaters/truien/urban-surface-leo-sweater-middle-red.html, http://www.def-shop.nl/fresh-made/dames/broeken/jeans/skinny-jeans/fresh-made-zoey-slim-fit-jeans-black-denim.html )
Ik geef haar een klein lachje en ze glimlacht terug.
We beginnen te eten. ‘Jullie willen zeker niet zeggen wat we gaan doen?’ vraagt Silvanita.
We schudden allemaal lachend ons hoofd.
Ze pruilt. ‘Dat is niet aardig.’ Niall, die naast haar zit, geeft haar een zogenoemde Horan Hug.
‘Je komt er vanzelf wel achter.’ Ze glimlacht en een steek van jaloezie schiet weer als een bliksemschicht door me heen.
Harry kijkt me even raar aan, maar begint dan te praten. ‘Zouden jullie het erg vinden als ik iemand meeneem?’ Ik zie de anderen denken.
‘Eigenlijk wel. Het gaat dit weekend even om onze gast.’ Zegt Zayn.
Harry knikt. ‘Ow ja. Laat maar. Het was een domme vraag.’
Silvanita kijkt hem meelevend aan. ‘Sorry Harry.’ zegt ze. Hij geeft haar een waterig lachje.
‘Het is niet jouw schuld Silvanita.’ zegt hij. Ze lacht. ‘Gelukkig.’ We eten verder in stilte.

We stonden met zijn alle in de garage en Silvanita keek met grote ogen rond.
‘Dit meen je toch niet?’ vroeg ze verbaasd.
‘Ja hoor. Dit menen we wel.’ zei ik met uitgestreken gezicht.
Ik had een arm om haar schouders. ‘Jullie hebben vijf auto’s?!’ riep ze verbaasd.
‘Tuurlijk. Voor ieder één.’ Zei Zayn. Ze keek met grote ogen naar de auto’s.
‘You gotta be kidding me.’
‘Sorry, maar dat doen we echt niet.’ zeiden we alle vijf. Ze trok haar blik los.
‘Goed, zullen we dan maar gaan?’ vraagt ze aan ons.
We knikken. ‘We gaan met de hummer.’ zeg ik tegen haar en we lopen naar de hummer.
Ik stap achter het stuur en Silvanita komt naast me zitten. De andere gaan achterin zitten.
‘Schuif es op.’ roept Niall tegen Zayn. Zayn grinnikt en schuift een stuk op.
Ik zucht en rol met mijn ogen. Silvanita grinnikt zacht.
‘Zitten jullie kleuters?’ vraag ik. ‘Hey!’ roept Harry beledigt.
Ik lach en trap op het gas. We schieten de garage uit. ‘Willen jullie nou echt niet zeggen waar we heen gaan?’ probeert Silvanita nog een keer. Zayn zucht. ‘Alleen Louis weet het.’
Ze kijken me alle vijf aan. ‘Ik ga niks zeggen.’ zeg ik en ze zuchten gefrustreerd.
Ik rij naar de snelweg en trap op het gas.
Ongeveer een half uur later zijn we bij het pretpark. Ik parkeer de auto en iedereen stapt uit.
‘Cool!’ roept Niall enthousiast en hij springt in het rond. Silvanita lacht.
‘Als hij zo doet is hij zooo schattig.’ fluistert ze tegen mij. Ik glimlach. ‘Dat is hij altijd.’
Ze knikt. ‘Vast wel.’ Ik loop voorop. ‘Zullen we dan maar gaan?’
De anderen knikken en lopen achter me aan. Via een zijingang komen we in het pretpark uit.
‘Waar gaan we eerst heen?’ vraagt Liam. Silvanita’s ogen glinsteren terwijl ze naar een achtbaan kijkt. Ik kan gewoon al raden waar ze aan denkt. Ze is altijd al gek geweest op achtbanen.
‘Wie gaat er met me mee de achtbaan in?’ ze wijst de achtbaan aan. Zayn kijkt haar aan.
‘Ik zo ie zo.’ ‘Ik ook.’ zegt Harry. Ook ik, Liam en Niall stemmen in. Zo staan we dan met zijn zessen te wachten totdat we de achtbaan in mogen. Soms spotten wat fans ons en gaan we even op de foto.
Uiteindelijk zitten we dan in de achtbaan. Ik zit naast Silvanita. Achter ons zitten Zayn en Harry en voor ons zitten Liam en Niall. Dan begint de achtbaan te rijden.


Reacties:


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 31 maart 2013 - 20:01:
ahwwwwww :3
THIS IS SO FLIPPING ADORABLE!!!!!!!!!!!! <33333333333333333
LOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEEEEEE ITTTTTT!!!!!!
NIALL IS SO FLIPPING CUTE!!*Drools* XD JK...........O-O
SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Stalkertjeeee


1Dlover
1Dlover zei op 31 maart 2013 - 15:25:
Weeeeehhhhh ik mag niet meer ):
wel leuk hoofdstuk!
wel sneu voor hazz