Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » OO6 ~ Niall Horan

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

31 maart 2013 - 15:53

553

3

262



OO6 ~ Niall Horan

Ik had eerst een enorm lange hoofdstuk vijf, maar het het in twee delen verdeeld. Enjoy! :) xo

De volgende morgen werd ik wakker. Ik had wat gedroomd, maar ik wist alleen nadat ik een tijdje wakker was niet meer wat.
Ik kreeg kort daarna ontbijt. Een broodje met kaas was het. Mijn persoontje vond het volgens mij best lekker. In de tijden dat ik niet sliep en alleen in dat bed lag, fantaseerde ik hoe ik eruit zag. Ik was volgens mijn schatting niet erg lang en had gezien aan mijn handen dat ik blank was, erg dik was ik ook niet.
Ik vroeg me af welke haarkleur ik zou hebben; blond zou wel vet zijn! En of ik veel vrienden en familie had. Toen ik een keertje vanuit mijn ooghoeken, naar rechts opzij had gegeken, zag ik een blauw apparaatje op een houten kastje liggen. Een mobieltje, waarschijnlijk de mijne. Ik had een poging ondernomen om het ding te pakken, maar die was mislukt: mijn arm was net een stukje te kort.
Om half twaalf kwam er een vreemde jongen binnen. Hij keek een beetje verlegen met zijn blauwe ogen naar mij. Hij was dun, had bruin haar en was best wel knap.
'Hallo Niall,' zei hij en ging op de stoel naast mijn bed zitten en keek mij onzeker aan. 'Ken je me nog,'
'Nee...' stamelde ik, gelukkig was ik niet meer zo schor als gisteren.
'O, in dat geval: mijn naam is Louis,' die naam kwam mij vaag bekend voor maar ik kon hem niet plaatsen.
'Hallo Louis,' ik wist niet echt meer bepaald wat ik moest antwoorden. 'Wie is die Niall trouwens?'
Louis keek mij met grote ogen aan. 'Dat ben jijzelf!' riep hij en ik schrok een beetje van zijn verbazing.
'Ik dacht... ik dacht dat ik "mister Horan" heette,'
'Zo heet je ook... je heet Niall Horan. Niall is je voornaam en Horan je achternaam. Je bent trouwens Iers en negentien jaar.' somde Louis op.
'En wie ben jij?'
'Ik ben Louis, weet je nog?'
'Nee, zo bedoel ik het niet,' zei ik lichtelijk geïrriteerd om mezelf, dat ik niks meer wist. 'Ik bedoel: waar kan ik jou van kennen,'
'We zitten in de dezelfde band en natuurlijk zijn we brothers for life,' zei Louis lachend. Als hij mijn broer was zoals hij zei had ik natuurlijk ook bruin haar en dezelfde amandelogen en misschien was ik ook knap.
'Heb je een spiegel bij je?' vroeg ik vragend.
'Wil je jezelf zien?' vroeg Louis en hij haalde zijn mobieltje uit zijn broekzak. 'Is dit ook goed,'
Ik keek in de weerspiegeling op het scherm. Ik had warrig haar en leek totaal niet op Louis.
'Hoe kunnen we nou broers zijn terwijl ik niet op jou lijk?' vroeg ik me hardop af. Louis schoot in de lach.
'We zijn ook geen echte broers Nialler, het is maar een uitdrukking omdat we goede vrienden zijn,'
Het werd een poosje stil daarna.
'Met hoeveel mensen zitten we in die band,'
'Met zijn vijven, allemaal jongens: Harry, Zayn, Liam en wij tweetjes,' vertelde Louis. 'Ik ben de oudste en jij de op één na jongste,' Louis keek daarna op zijn horloge en zei dat hij weg moest.
'Kom je snel weer terug Louis?' vroeg ik wat onzeker.
'Beloof ik, maar nu moet ik de pers te woord staan,' Met deze woorden verliet mijn 'brother' de kamer. Alhoewel ik het laatste niet snapte. Wat voor pers? Werkte hij voor een krant of zo?
Van alle vragen viel ik weer in slaap.


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 8 juli 2013 - 20:50:
Krijg.je.geheugen.terug :o
Ik ga snel weer verder lezen :p


1Dlover
1Dlover zei op 31 maart 2013 - 15:57:
Aahhh
beter krijgt hij zijn geheuge weer terug!
snel verder meisie


1Dzayn
1Dzayn zei op 31 maart 2013 - 15:47:
NEEE! Niall kan geen geheugenverlies hebben.
That's...just....not...possible.

Anyways, snel verder meis.
Xoxo