Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » OO7 ~ Mary Ann Jales

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

31 maart 2013 - 19:55

287

3

282



OO7 ~ Mary Ann Jales

Heel misschien later vanavond nog één hoofdstukje :)

Mary Ann Jales POV

'Gefeliciteerd met je verjaardag Mary!' riep Roxy deze ochtend terwijl ze een kus op mijn wang gaf. De dag dat ik zestien jaar werd voelde net zoals een gewone dag. Ik ging vandaag naar school, waar ik door een paar mensen werd 'gefeliciteerd' en na school ging ik naar de Tesco om daar vakken te vullen. Vervolgens ging ik naar huis om eten koken voor Roxy en mij.
Ik roerde door de pan waarin spaghettislierten zaten. Ook al had ik het raam van de keuken open, er was nog steeds een grote rookontwikkeling. Ik zou het niet gek vinden als de rookmelder zometeen ook nog eens afging en de brandweer hier over enkele ogenblikken zou staan.
Toen ik de het drinken inschonk, ging de huiskamertelefoon met het welbekende deuntje.
'Hallo met Mary Ann Jales,' zei ik door de hoorn heen.
'Happy Birthday to you!' zong de stem van mijn vader. 'Fijne zestiende verjaardag lieverd!'
'Pap, wat leuk dat je belt,' zei ik vrolijk. 'Hoe gaat het?'
'Wel goed hoor, alhoewel heb nog steeds een te hoge bloeddruk zeggen de zusters hier. Trouwens ik heb een nieuwe kamergenoot,'
'Leuk, is het een aardige,'
'Jep, het is nog een jonge jongen, iets ouder dan jij denk ik. En hij is hot!'
'Pap,' riep ik door de telefoon. Dit was nou echt weer iets voor hem. 'Dat hoort hij toch?' voegde ik er nog aan toe.
'Inderdaad, hij luistert mee, ik heb je zelf op de luidspreker staan,' Wat een privacy heb ik weer als ik eens met mijn vader aan het praten ben.
'Nou doei pap, Roxy zeurt dat ze eten wil, ciao!' zei ik en gooide de hoorn op de haak. Soms vroeg ik me af wie de ouder was en wie de zoon of dochter.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 1 april 2013 - 9:48:
omgomgomg
Niall
omgg
ze moet snel op bezoek bij haar vader
omgomgomg
snel verder!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 31 maart 2013 - 23:50:
omgg Niall!!!
Nu moet ze wel met hem gaan praten!!
love it <3
xXx


candyXbar
candyXbar zei op 31 maart 2013 - 21:47:
Ahhww omg Niall yes fangirl modr love iit <3 melding?