Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » OO9 ~ Louis Tomlinson

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

1 april 2013 - 10:40

422

4

245



OO9 ~ Louis Tomlinson

Mihihihihihi tweede paasdag (H)

Louis Tomlinson

Toen ik vanmorgen naar het ziekenhuis ging om Niall te bezoeken hoorde ik dat Niall verhuist was naar een nieuwe kamer. Na een kwartier lopen in het ziekenhuis tussen hordes van fotografen, was ik blij dat ik eindelijk in zijn kamer was. Alleen hij sliep.
Ik ging zitten naast zijn bed en praatte wat mijn zijn kamergenoot. Normaal mochten vrienden alleen tijdens het bezoekuur mensen bezoeken, maar voor ons was weer eens een uitzondering gemaakt.
'Louis?' klonk het vragend terwijl Niall zijn ogen open deed.
'Ja, ik ben het,' zei ik zachtjes en ik legde mijn hand op zijn bleke arm. Niall was altijd al heel bleek geweest, maar sinds het ongeluk leek hij zo af en toe wel een spook, zo wit.
'Hoe gaat het nou met je?' vroeg ik.
'Beter,' mompelde hij en ging rechterop zitten. 'Ik begrijp dus dat wij wereldberoemd zijn,'
'Je weet het weer!' schreeuwde ik iets te hard uit. Niall schrok een beetje van mijn reactie en kromp een beetje in elkaar.
'Niet bepaald, gister vertelde dat een meisje mij, Mary Ann heet ze. Is ze een bekende van ons trouwens?' vroeg de blonde Ier.
'Mary Ann, volgens mij niet. Iedereen kent ons Niall en zeker hier in Engeland,' antwoordde ik.
'O,' zei Niall alleen maar. Ineens schoot me te binnen dat ik nog wat voor Niall had. Ik pakte het uit het tasje dat ik had meegenomen. Ik gaf pakketje aan Niall en die maakte het meteen open.
'Up All Night: The Live Tour,' las hij woord voor woord op. Aan de ene kant was ik nog best opgelucht dat hij nog wel wist hij moest lezen. Hij keek daarna even twijfelend naar de DVD en toen naar mij.
'Wacht eens,' zei hij en keek geconcentreerd naar mij. 'Dat ben jij!' riep hij en wees naar de foto van mij op het hoesje.
'Natuurlijk ben ik dat en dat ben jij,' zei ik en wees naar de foto van hem. Hij keek mij vertwijfeld aan.
'In de weerspiegeling van jouw telefoon zag ik er drie dagen geleden heel anders uit,' mompelde Niall.
'Dit is ook een DVD die ruim een jaar geleden is opgenomen,' zei ik nog steeds even rustig en ik wees naar het plaatjes van de andere jongens. 'Dit is Harry, die met krullen. Dit is Liam en dat is Zayn,' Ik herhaalde de namen nog een aantal keer zodat ze goed konden doordringen bij Niall.
'Bedankt voor de DVD Lou,' zei Niall en hij sloeg zijn armen om me heen. Een deel van de Ier dat ik gemist had was weer terug.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 1 april 2013 - 19:55:
super super super leuk
!!!!!!
ik ga weer snel verder lezen


Malikaa
Malikaa zei op 1 april 2013 - 16:40:
awhhh, ik hoop echt dat Niall snel zijn geheugen terug krijgt.....
echt super goed geschreven!! <3
snel verder
xXx


candyXbar
candyXbar zei op 1 april 2013 - 15:01:
Oehw nice, melding??


1Dzayn
1Dzayn zei op 1 april 2013 - 12:35:
Hey you. Je hebt me geen melding gegeven
Nou heb ik in een keer drie hoofdstukken moeten lezen!
Niet dat dt erg is want je schrijft heel goed maar toch
Boehoehoehoehoe ik voel me in de steek gelaten!!

Gelukkig mag Niall zich weer bewegen! Ik ben blij dat alles goed met hen gaat.
En Marty Ann, schaam je Hoe kan je One Direction nou niet kennen ts ts ts

Anyways, snel verder meis
En niet vergeten me en melding te geven hè?
Xoxo