Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 12

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

1 april 2013 - 18:12

1299

5

523



Hoofdstuk 12

Allemaal weer heeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties! I love you all! <3 xoxo

Silvanita's POV
We lopen met zijn allen door het park. Ik heb nog nooit zoveel lol gehad met vijf jongens.
Ik kijk weer stiekem naar Louis. Hij ziet er zo leuk uit met die beanie en jas en... Dawh, I’m just in love with him. Hij kijkt me aan en geeft me een knipoog. Ik glimlach verlegen terug.
Hij komt naar me toe. ‘Zin om wat te drinken? De jongens gaan nog een keer de achtbaan in.’
Ik twijfel. Ik zou ook nog wel een keer de achtbaan in willen, maar wat drinken met Louis...
Twijfel twijfel. O GOD! Waarom moest hij dat nou vragen?!
Hij kijkt me afwachtend aan. ‘Nou?’ Ik bijt op mijn lip.
‘Je weet dat je me voor een onmogelijke keuze hebt gesteld, toch?’
Lachend knikt hij. ‘Daarom deed ik het ook.’ Ik zucht. ‘Dat is zo gemeen.’
Ik kijk om Louis heen en zie de jongens afwachtend staan kijken. Zayn geeft me een knipoog.
‘Gewoon doen.’ Vormt hij met z’n lippen. Ik geef hem een klein glimlachje.
‘Kom,’ zeg ik tegen Louis, ‘We gaan wat drinken.’ Louis lacht.
‘Gaan jullie de achtbaan maar in jongens.’ Zegt hij tegen Zayn, Harry, Liam en Niall.
Dan loopt hij met mij mee. ‘Wat wil je drinken?’ vraagt hij.
‘Doe maar een cola.’ Hij loopt naar binnen en komt even later terug me twee cola.
Eén geeft hij er aan mij. We gaan aan een picknicktafel zitten en kijken naar de jongens die enthousiast in de rij staan. Niall springt weer op en neer als een klein kind.
Ik lach. ‘Wat is er?’ vraagt Louis. Ik wijs naar Niall en ook Louis lacht.
‘Hij kan enthousiast worden om de kleinste dingen.’
‘Het lijkt me fijn om hem om je heen te hebben.’
‘Is het ook,’ zegt Louis, ‘Er is altijd wel een zonnetje om je heen zeggen wij altijd.’
Ik knik en Louis kijkt me aan. ‘Jammer dat je maandag al weer naar huis gaat.’
Ik knik. ‘Ja, maar colleges hè. Daar heb jij geen last van.’
Louis grinnikt. ‘Daar heb ik inderdaad geen last van.’
Hij legt zijn hand op die van mij en ik bloos. ‘Ik vindt het fijn om je weer te zien na al die jaren Silvanita.’ Zegt hij terwijl hij in mijn ogen kijkt.
Ik kijk terug. ‘Het is ook fijn om jou weer te zien Lou.’
Hij grijnst. ‘Weet je. Een paar dagen geleden, de nacht van zondag op maandag geloof ik, heb ik gedroomd over die dag. Weet je wel, toen we te horen kregen dat ik moest verhuizen.’
Ik kijk hem verbaasd aan. ‘No way! Ik ook!’ Zijn mond valt open en hij kijkt me verbaasd aan.
‘Dat meen je niet?!’ Ik knik snel. ‘Dat meen ik dus echt wel.’
‘Cool.’ grijnst hij. ‘Vriendschapstelepathie.’
Ik barst in lachen uit. ‘Sinds wanneer is dat een woord.’ lach ik.
Louis lacht ook. ‘Sinds ik het net verzonnen heb.’ We lachen beiden.
Ik zie dat hij twijfelt. ‘Weet je Silvanita ik…ik’
Dan komen de jongens aangelopen. ‘Hey mensjes!’ roept Niall enthousiast.
Ik lach naar hem. ‘Hee! Was het leuk?’ Niall schuift naast me op het bankje en ook de andere jongens gaan zitten. ‘Ontzettend. Al ben ik nu wel doof.’
‘Hoezo?’ vraag ik verbaasd. Niall wijst lachend naar Zayn. ‘Ik heb nooit geweten dat hij zo hard kan gillen.’ Ik lach. ‘Was je bang Zayn?’ vraag ik lachend.
‘Pff…nee…ik….nee…pff…ik bang? Echt niet.’ zegt hij sputterend.
We lachen allemaal. ‘Wel dus.’ concludeer ik.
Hij geeft me de talk to the hand. ‘Girl ik ben nooit bang.’ Ik geef hem de talk to the hand terug.
‘Dus wel.’
De andere lachen. ‘Heel volwassen Zayn.’ zegt Louis. Zayn pruilt. ‘Ik kan me niet zomaar een angsthaas laten noemen.’ Hij doet een hairflip. Ik lach weer.
Louis kijkt op zijn horloge. ‘Zullen we naar huis gaan en dan naar Nandos?’
Niall springt meteen op. ‘Waar wachten we nog op?!’ Ik kijk hem verbaasd aan.
Hij kijkt verbaasd terug. Liam lacht. ‘Hij houdt heel erg van Nandos.’
Ik knik. ‘Oh ja.’ Niall begint ons allemaal omhoog te trekken.
‘Kom dan!’ We staan allemaal op en lopen naar de uitgang. ‘Ik ga dus voorin.’ Zegt Niall.
Ik kijk hem aan. ‘En mij overlaten aan Harry, Zayn en Liam? Dacht het toch even niet.’
Niall keek me even aan en begon toen te rennen. Ik keek naar de anderen.
‘Dat is dus zoo niet eerlijk.’ Ik wees op mijn hakken. Ze lachten.
‘Ik help je dadelijk wel.’ zei Harry. Ik kijk hem dankbaar aan en we lopen naar de auto.

Louis POV
We lopen allemaal naar de auto en ik kijk kwaad naar de jongens.
Ze merken niks, maar ik doe het toch. Ik wilde Silvanita net gaan zeggen dat ik meer voor haar voel, komen die lomperds er opeens aan.
We zijn bij de auto en Niall staat al bij het voorportier. Harry loopt op hem af en sleept hem naar achteren. Ik open de wagen en help Silvanita instappen. Niall kijkt met sad eyes naar Silvanita.
Ze steekt haar tong naar hem uit. We lachen allemaal, ook Niall. De jongens zitten achterin en ik trap weer op het gas. Niall buigt zich naar voren. ’Oké, het spijt me Silvanita. Ik kan je inderdaad niet overlaten aan Harry, Zayn en Liam.’ Silvanita kijkt hem even aan. ‘Exuses aanvaard.’ zegt ze uiteindelijk.
Ik grinnik zachtjes. Zo is de altijd al geweest. Ze kan nooit lang boos blijven.
Uiteindelijk zijn we thuis. Niall springt als eerste uit de auto.
‘Kunnen we nu al gaan? Awwh toeee.’ Hij kijkt me met grote ogen aan. Ik zie dat Silvanita zachtjes lacht. ‘Nee Niall, we gaan nog niet. Eerst ga ik me omkleden.’
‘Ik ook!’ roepen Harry, Zayn, Liam en Silvanita.
Niall loopt beteuterd naar binnen en Silvanita komt naar me toe. ‘Awh, you just broke his hart.’
Ik lach. ‘Nee hoor. Hij komt er wel overheen.’ Harry komt naar ons toe.
‘Komen jullie? We kunnen maar beter snel zijn anders gaat Niall dadelijk in zijn eentje.’
Silvanita en ik lachen en volgen Harry naar binnen. Ik loop meteen door naar boven en kleed me snel om. Als ik weer beneden kom zit Silvanita met Niall te praten. Ze praten over zijn jeugd.
‘Knock knock.’ zeg ik en ik ga naast Silvanita op de bank zitten. Ze heeft een simpel jurkje aan met een zwarte legging en grijze vans. Het staat haar leuk.
(http://www.def-shop.nl/alife-kickin/dames/rokken-jurken/jurken/alife-kickin-pam-dress-coral-white.html )
Haar zwarte haar zit in een snelle, simpele knot. ‘Gaan we nou?’ vraat Niall ongeduldig.
Silvanita geeft hem een klopje op zijn hoofd. ‘Heb geduld mijn vriend.’
Niall en ik lachen en de andere komen naar beneden. ‘We kunnen!’ roept Liam.
Niall springt meteen op en loopt naar buiten. Hij houd de deur van de hummer open.
‘Stap maar in Silvanita.’ Silvanita geeft hem een klein glimlachje en stapt in. Ik stap weer achter het stuur en de andere klimmen achterin. ‘Zitten we?’ vraag ik.
Ze antwoorden allemaal bevestigend. ‘Mooi zo.’ Ik trap weer op het gas en we vliegen ervandoor.
Silvanita keer zich naar achteren. ‘Rijdt hij altijd zo?’ vraagt ze aan de jongens.
‘Yepp.’ zegt Zayn. Ik sputter. ‘Dat is zo niet waar.’ Ik kijk even snel opzij en zie dat Silvanita me sceptisch aankijkt. Ik zucht. ‘Goed dan. Best vaak.’ ‘Ik wist het.’ zegt ze.
We rijden in stilte naar Nandos. Precies om half acht stappen we bij Nandos naar binnen.
‘Een tafel voor zes.’ zeg ik en we lopen achter de man aan. Hij brengt ons bij een tafeltje redelijk achterin en we gaan zitten. ‘Weet je dat ik hier nog nooit ben geweest?’ zegt Silvanita.
Niall kijkt haar geschokt aan. ‘Niet?!’ Silvanita schud haar hoofd.
‘Ik ben al wel een paar keer hier in London geweest, maar ik ben nog nooit bij Nandos geweest. erg hè.’
Ik zie dat Niall wat wil zeggen, maar ik ben sneller. ‘Dat is helemaal niet erg.’
Ik kijk Niall waarschuwend aan en hij sluit zijn mond weer.
We krijgen de kaart en kijken wat we willen.
Niet veel later zeg ik. ‘Zullen we waar bestellen?’ Iedereen knikt en ik wenk een ober.
We geven allemaal onze bestelling door en de ober loopt weg. ‘En nu wachten.’


Reacties:


SnowClocks
SnowClocks zei op 2 april 2013 - 17:50:
Dit echt een leuk verhaal
Snel verder gaan!!
xo

ps. Melding??


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 2 april 2013 - 15:28:
Nu wachten tot het nieuwe hoofdstuk zodat wij weten wat ze gaan doen (:
Ik heb de vorige keer niet gereageerd omdat jullie zo damn snel schrijven. Mijn goddd


Malikaa
Malikaa zei op 1 april 2013 - 22:36:
Dit is echt super geschreven <33
me really like it
snel verder
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 1 april 2013 - 20:13:
hahahahaha
dit is zooo geniaal
snel verder!!!


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 1 april 2013 - 19:31:
Ahwz Your story is too cutee!!!
Ik lachte om dat Zayn stukje DD Mijn zusje keek me aan van: Wtf O___O
MAAARJAAAAAAAAAA
I LOVEEEE IT!!!!!!!!!!! <333333333333333333333333333
Snel verduuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
DUUUUUUUUUURP!!!
I die without your story(( Me: x____________x))
Dus get ur ass writing!!! (( niet zo bedoeld...want het kan eigenlijk niet schrijven he...juist jaa..O_e))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ME!! \^o^/ (( stalker :p)