Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O12 ~ Niall Horan

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

2 april 2013 - 13:57

497

3

260



O12 ~ Niall Horan

Hoofstuk twaalf en op twaalf rijmt niks xo

Niall Horan POV

Ik keek Louis aan die een doodserieuze blik gaf. Hij pakte zijn mobiele telefoon en zocht het artikel op.
'Ik zal het wel voorlezen: Niall Horan is nog steeds in het ziekenhuis. Nialler, die ruim een week geleden een auto-ongeluk heeft gehad, wordt geregelmatig bezocht door Louis Tommo, terwijl de andere bandleden niet of nauwelijks zijn langsgeweest. Ook wordt er een meisje gezien die dagelijks zijn kamer in gaat. Is onze lieve Ier niet meer single? Check de foto hieronder,' las Louis voor.
'Laat die foto eens zien!' riep Mary Ann geïrriteerd. Louis draaide zijn telefoon om en we keken op het scherm. Er was een foto afgebeeld van Mary die naast me bed stond. De foto was van buiten genomen.
Ik keek door het raam, speurend naar de lucht. Louis volgde mijn blik en wees naar buiten.
'Ze hebben zeker een foto genomen vanaf een raam van dat hotel daar, zie je!' zei Louis. We bleven een aantal seconden zwijgend naar buiten turen, vervolgens ging Mary naar huis en bleven Louis en ik alleen achter.
Louis sloot de gele gordijnen en knipte mijn nachtlampje aan. Hij ging zitten op het tweede bed dat hier op deze kamer stond.
'Waarom ben jij de enige van de band die mij bezoekt eigenlijk?' vroeg ik en Louis ging zuchtend liggen,
'Omdat ik de enige ben die tijd heeft,' zei hij en keek naar het plafond.
Ik keek hem niet-begrijpend aan. 'Ik snap dat niet helemaal...'
'Jij ligt in het ziekenhuis, dus kunnen we niet verder met de tour. En omdat het eerst niet duidelijk was of je het wel zou overleven,' zei Louis schor. 'Daarom zijn we alvast gaan opnemen voor ons derde album, maar ik krijg daar niet bepaald veel solo's, dus ik ben steeds vrij,'
'Dat is ook niet eerlijk, jij zingt supergoed Lou!' riep ik verontwaardigd.
'Niet goed genoeg,'
'Het zou wel gek zijn straks,' mompelde ik hardop in gedachten.
'Wat?' zei Louis en hij keek weer naar mij.
'Dat ik over drie weken weer op het podium sta en dan mijn drie bandgenoten voor het eerst zie,' zei ik lachend.
'Ga je zeker helemaal fangirlen, Nialler,'
Ik zette een meisjesstem op en riep: 'I love Harrehh,' en Louis schoot in de lach.
'O ja, van Simon moest ik je nog melden dat je weer moet gaan tweeten anders maak je slechte reclame van de band,'
'Tweeten?' vroeg ik en Louis legde me uit wat het was en deed het voor op mijn mobiel.
'Wil je nog iets tweeten?' vroeg hij en ik dacht na.
'Ja eigenlijk wel,' zei ik na een tijdje denken. Ik maakte een foto van Louis en mij en postte die op Twitter met de tekst:
@NiallOfficial: Have sweet dreams! x
Al snel stond er op het scherm: 368 new Tweets. Ik wilde het balkje aanklikken maar Louis trok het uit mijn handen.
'Nooit op klikken, anders is je telefoon naar de kloten!' zei de Brit streng.
'Ja meneer!' zei ik en gaf hem een soldatengroet.
'Mooi, Nialler, have sweet dreams,' zei hij vervolgens en knipte mijn lampje uit.


Reacties:


misseseem
misseseem zei op 2 april 2013 - 16:24:
Mooi geschreven hoor!

Snel veder! (maar daar heb jij geen problemen mee geloof ik )

Xx


candyXbar
candyXbar zei op 2 april 2013 - 15:39:
Nice! Je wordt beter! Haha


1Dzayn
1Dzayn zei op 2 april 2013 - 14:31:
Mooi geschreven meis!

Ik heb een tipje voor je. Je hoofdstukken zijn best klein en aangezien je twee hooffdstukken vanuit 1 POV doet, kan je die ook samenvoegen tot 1 hoofdstuk.
Dan zijn je hoofdstukken wat langer!
Snap je?

Anyways, snel verder meis
Xoxo