Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O13 ~ Harry Styles

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

2 april 2013 - 17:36

530

3

253



O13 ~ Harry Styles

@1DZayn bedankt voor de tip! xo @misseseem Ik heb een lang weekend vrij en veel inspiratie dus de hoofdstukken spatten er vanaf :P. Maar morgen en donderdag wordt het wel weer wat minder.

Harry Styles POV

Drie dagen liedjes opnemen, liedjes schrijven en een interviews doen voor sommige magazines. Ik had me voorgenomen om mijn Ierse broertje te bezoeken in het ziekenhuis zo gauw ik kon. En nu had ik er gelukkig de tijd voor.
Ik stapte in mijn auto, reed naar het ziekenhuis en kwam bij uit bij Niall's kamer. Het was daar nog donker.
'Niall slaap je?' vroeg ik.
'Nee, er hangen steeds fotografen uit het raam van het hotel hier tegenover, daarom heb ik de gordijnen dicht gedaan,' antwoordde hij.
'Ik ben Harry trouwens,' stelde ik me voor, want ik verwachtte dat hij me niet meer zou herkennen met zijn geheugenverlies.
'Dat weet ik,' zei Niall rustig, hij leek mij niet in zo'n heel goed humeur op deze vrijdagochtend.
'Ik heb donuts!' riep ik vrolijk terwijl ik hem een zakje liet zien dat ik mee had genomen voor hem.
'Geen honger,' zei de Ier kortaf en trok de dekens verder over zijn hoofd heen. Louis had me verteld dat het per dag steeds beter met hem ging, maar nu ik Niall zo zag liggen begon ik me af te vragen wat Lou's defenitie was van 'goed'.
'Alles goed?' vroeg ik liep dichter naar hem toe.
'Wat buikpijn, maar verder is alles wel oké,' hoorde ik hem zeggen van onder de dekens.
'Je bent toch niet ongesteld?' vroeg ik lachend.
'Ik ben toch een jongen?' vroeg Niall merkbaar onzeker.
'Volgens mij weet je dat zelf het beste,'
'Nou eigenlijk om eerlijk te zijn niet Harry,'
'O,' stamelde ik en zag dat de haartjes in zijn nek rechtovereind gingen staan. Hierna bleef het een poosje stil.
'Harry?'
Ik maakte een 'aha' geluidje en keek naar de Ier die nog steeds op dezelfde manier onder de dekens lag.
'Wat nou als ik niet meer verder wil met de band?' Meende hij dit nou serieus? Ik kon begrijpen dat het erg raar voor hem was dat beroemd zijn, maar uit de groep gaan dat ging toch echt te ver voor mij.
'Wil je dat echt?'
'Misschien, ik weet eigenlijk niet meer wat ik wil. Ik ben die oude Niall niet meer weet je nog?' zei Niall en hij keek me voor het eerst sinds dat ik hier ben recht in de ogen.
'Ja dat begrijp ik, maar je wil toch niet alle fans in de steek laten?'
'Touché,'
'Come on Nialler! We gaan je hardstikke steunen!' riep ik om Niall te overtuigen.
'Wie is we? One Direction of Louis en jij, want ik heb Zayn en Liam nog niet bepaald vaak hier gezien,'
'One Direction en Zayn en Liam komen heus wel een keertje langs hoor,'
'Dan moeten ze wel opschieten, want over drie dagen verlaat ik het ziekenhuis al,' zei Niall.
'Echt?' vroeg ik. 'Dat is toch supergoed!'
'Ik dacht het niet, ik wil nog wel een tijdje rust hebben,'
'Je hebt dan toch nog een paar weken vakantie, voordat we naar Wales moeten,'
Niall geeuwde en draaide zich om. 'Kan wel. Ik denk dat ik er nog een paar nachtjes... dagjes... over ga slapen,'
'Slaap lekker dan,' zei ik en even later zat ik weer in mijn auto richting mijn apartement. Waarom was ik altijd degene die het slechte nieuws kreeg, wat onze Ier al had gezegd: 'Ik ben niet meer de oude Niall meer,' was erg waar.


Reacties:


1Dzayn
1Dzayn zei op 3 april 2013 - 19:52:
HEEEEEYY, deze had ik nog niet gelezen
Hmmpf

NOOOO NIALLER!!! Dont stop with the band
Hmmpf, dat mag echt niet. Dan wordt ik verdrietig

De andere heb ik al gelezen, mar ik zeg het nog eens
Snel verder meis
Xoxo


misseseem
misseseem zei op 2 april 2013 - 22:48:
Oeeff! Please please Niall laat Hazz je overtuigen.


Malikaa
Malikaa zei op 2 april 2013 - 19:16:
NOOOOOOOOOOOO,Nialll you cant leave one direction!!!!
echt goed geschreven meid! <3
xXx