Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 13

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

3 april 2013 - 19:27

1405

6

689



Hoofdstuk 13

Lieve allemaal, weer heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik krijg altijd een grote glimlach als ik ze lees. <3 xoxo

Silvanita POV
Giechelend loop ik op de oprijlaan. Oef, volgens mij heb ik iets teveel op.
Het was ook zo gezellig. Ik kijk naar de anderen. Volgens mij hebben die ook iets teveel op.
Alleen Louis is nog nuchter, maar ja, die moest rijden. Ik zie dat hij bezorgd naar ons kijkt.
Auw, ik zwik door mijn enkel en val op de grond. Louis komt snel naar me toe gelopen en helpt me weer opstaan.
‘Gaat het?’ giechelend knik ik. ‘Volgens mij heb ik teveel op Lou.’ Zeg ik nog steeds giechelend.
‘Denk je?’
‘Louuuuuhouuuu.’ Zingt Zayn en hij komt licht slingerend op ons af gelopen.
Ik giechel weer en val in zijn armen. ‘Haai zayniee.’ ‘Heyy.’ Begroet hij me.
Elkaar ondersteunend lopen we achter Louis aan naar binnen. Harry en Niall strompelen al samen de trap op. Ook Liam strompelt de trap op.
Zayn laat me los en ik dreig te vallen. Gelukkig vangt Louis me op. Zayn giechelt. ‘Mooie redding Lou.’ Daarna loopt hij de trap op.
Ik burp en voel me opeens heel beroerd. ‘Lou…ik denk dat ik moet..’
Louis rent snel weg en komt terug met een emmer. Hij is net op tijd en ik geef over.
Geruststellend strijkt hij over mijn rug. Gatverdamme, dit is zo smerig.
‘Oh god.’ Kreun ik. ‘Ik breng je wel naar boven. ‘Zegt Louis.
Hij slingert me in zijn armen en loopt snel de trap op. Ik kreun weer.
Het was geen goed idee om zoveel te drinken. Ik ga morgen dus een hele dikke kater hebben.
Louis legt me op mijn bed. ‘Kan je jezelf wel uitkleden en zo?’ vraagt hij bezorgd. Ik knik. ‘Jaja, dat lukt wel. Bedankt Lou.’ Hij knikt en loopt dan naar buiten.
Ik sta kreunend op en kleed me snel om. Snel poets ik mijn tanden en ga ik in bed liggen.
Al snel val ik in slaap.

Zonlicht schijnt op mijn gezicht en ik kreun. Te fel.
Ik draai me om en open mijn ogen op spleetjes.
De bank is omgedraaid, de zitting is nu naar het bed gekeerd. Er zit een schaduw op de bank en het kijkt me aan.
Ik adem scherp in en open mijn ogen helemaal. Hoofdpijn bonkt in mijn hoofd, maar ik besteed er geen aandacht aan. Het beeld stelt zich scherp en ik zie dat het Louis is.
Hij slaapt en ik kijk hem vertedert aan. Hij ziet er schattig uit.
Er ligt een deken over hem heen. Zou hij hier echt hebben geslapen?
De hoofdpijn wordt erger en ik jammer zachtjes.
Louis’ ogen vliegen open en hij kijkt me aan. Snel springt hij op.
Ik zie dat hij alleen een joggingbroek draag, O god,I can’t handle that kind of sexyness.
Hij komt op zijn hurken naast me zitten. ‘Voel je je al wat beter?’
Ik voel dat ik weer moet overgeven en ik schud snel mijn hoofd. Dan wijs ik naar de emmer.
Louis pakt hem snel en ik geef weer over.
‘Pff ik had niet zoveel moeten drinken.’ Zeg ik met schorre stem.
Hij grinnikt. ‘Veel water drinken.’ Hij loopt naar mijn badkamer en komt even later terug met een glaasje water.
Ik kijk hem aan en drink dan het glas op. ‘Zijn de anderen ook zo beroerd?’
‘Geen idee. Ik ben de hele nacht bij jou geweest.’
‘Awh.’ Hij strijkt mijn haar uit mijn gezicht.
‘Kan je opstaan denk je?’ Ik knik en hij helpt me opstaan. ‘Volgens mij is alles er nu wel uit.’ zeg ik. Hij knikt weer en geeft me een joggingbroek aan.
Snel schiet ik erin en doe ik mijn haar in een losse knot.
Terwijl Louis me ondersteunt loop ik de trap af. Als we beneden zijn zie ik alleen Niall zitten.
Ze te zien heeft hij nergens last van, want hij geeft me een grote glimlach.
Ik geef hem een waterig glimlachje terug en laat me in een van de stoelen vallen.
‘Heb jij nergens last van?’ vraag ik terwijl ik naar mijn hoofd grijp.
Ik kijk Louis even aan. ‘Heb je een aspirientje voor me?’ Hij knikt en loopt naar de keuken.
Niall grinnikt. ‘Ik kan overal tegen.’ Ik lach zuur.
‘Ik dus blijkbaar niet.’ Ik pak dankbaar het aspirientje aan en neem hem snel in.
‘O god. Mijn hoofd bonkt echt als een gek.’ Niall grinnikt zachtjes en ik kijk hem vernietigend aan.
‘Lach niet. Het lijkt echt net alsof er een drilboor in mijn hoofd bezig is of zo.’
‘Bij mij ook.’ Hoor ik Zayn zeggen en ik kijk om. Hij komt langzaam de kamer in lopen, met één hand zijn hoofd vasthoudend.
Hij laat zich naast Niall op de bank zakken. ‘Jij hebt zeker weer nergens last van?’ vraagt hij aan Niall.
Niall schud glimlachend zijn hoofd. ‘Lucky you.’ Zegt Zayn zuur.
Louis grinnikt en geeft Zayn een aspirientje.
‘Ben ik even blij dat ik moest rijden.’
‘Ja hahaha, ik lach me dood.’ Zegt Harry die ondertussen in de andere stoel zit.
‘Hee hee. Wees aardig voor me. Ik ben hier degene die de aspirientjes uitdeelt.’ Zegt Louis en hij rammelt met het doosje. Harry kijkt er met grote ogen naar. ‘Oké oké, het spijt me.’
Louis geeft hem grijnzend een aspirientje. ‘Braaf zo.’
Ik kijk glimlachend toe.

Louis POV
Ik loop naar Harry en geef hem een aspirientje. ‘Braaf zo’ Daarna loop ik door naar Liam, die ondertussen op de bank zit, en geef hem er ook eentje. ‘Ik voel me net een zuster.’ Zeg ik lachend.
‘Haha, zuster Louis zeker’ zegt Zayn.
‘Zuster Louis is hier om je te redden.’ Ik neem een superhelden pose aan.
‘Grappig hoor.’ Zegt Silvanita. Ze staat op. ‘Ik voel me al veel beter.’
Ik kijk haar bezorgd aan. ‘Zeker weten?’
Ze knikt. ‘Mijn hoofdpijn zakt en ik ben niet meer misselijk dus het komt wel goed.’
‘Oké dan.’
Ze knikt ons allemaal even toe en loopt naar boven. Ik ga op haar stoel zitten.
Moe zucht ik ‘Pfff.’ Zayn kijkt me aan. ‘Just tell her man.’
Vuil kijk ik terug. ‘Dat wilde ik dus gisteren doen in het park, maar toen kwamen jullie aan.’
‘o’ zeggen Harry, Niall, Liam en Zayn tegelijk.
‘ja, o, ja.’ Ik laat me achterover zakken en zucht. ‘Morgen word ze alweer naar huis gebracht. Ik denk niet dat ik het haar vandaag nog kan vertellen.’
Zayn kijkt me raar aan. ‘Dude, waarom niet?’
‘Ik durf niet. Weet je, we zijn tien jaar vrienden geweest en nu na tien jaar zien we elkaar weer. We zijn op dezelfde dag jarig en we hebben zoveel meegemaakt samen….Ik denk gewoon dat ik onze vriendschap verpest als ik het vertel.’
Harry knikt. ‘Ik weet dat je dat denkt, maar ik denk dat zij hetzelfde voelt.’
Ik kijk hem hoopvol aan. ‘Denk je?’ Harry knikt.
‘Ja, je moet haar zien als ze bij je in de buurt is. Als je haar aanraakt bloost ze, ze kijkt je bijna nooit recht in de ogen…Moet ik doorgaan?’
Ik trek een rimpel tussen mijn wenkbrauwen en denk na. ‘Ik durf het nog steeds niet. Ik moet er eerst zeker van zijn dat ze hetzelfde voelt.’
Niall trekt een raar gezicht. ‘Ja hallo, daar kom je dus niet achter als je het zelf niet vertelt.’
‘Hmm.’ Ik denk weer na. Iemand bedekt mijn ogen.
‘Waar denk je aan? Ik herken die rimpel uit duizenden. Die had je vroeger ook al als je nadacht.’
Ik glimlach. ‘Silvanita, hey.’ Ze haalt haar handen weg en komt op de leuning van de stoel zitten.
Ik bekijk haar even snel. Ze heeft een leuk setje aan.
(http://www.def-shop.nl/stitch-soul/dames/broeken/jeans/boyfriend-jeans/stitch-soul-hanna-pants-mountain-grey.html, http://www.def-shop.nl/only/dames/bovenkleding/sweaters/truien/only-five-rosa-college-oversize-sweater-mars-red.html )
Haar haar heeft ze los en het golft over haar rug.
Ik zie dat Zayn haar aangaapt. ‘Woww! Jou haar is echt lang.’
Silvanita kijkt op. ‘Thanks!’ ze glimlacht. ‘Ik ben er ook erg trots op.’
‘Begrijpelijk.’ Zegt Zayn. Hij kijkt nog steeds met open mond naar Silvanita.
Ik zie dat het Liam ook is opgevallen. ‘Dude, er staat iets open.’ Hij klapt Zayns mond dicht.
Zayn bloost. ‘Sorry.’ Mompelt hij.
Silvanita lacht. ‘Geeft niks Zayn. Bijna iedereen die me voor het eerst met los haar ziet kijkt zo.’
We lachen. ‘Voelen jullie je al beter?’ vraagt Silvanita.
‘Nopp.’ Zeggen Liam, Zayn en Harry in koor. Niall grinnikt. ‘Suckers.’
Zayn geeft hem een vuile blik. ‘Kop dicht.’
Ik grinnik. ‘Zin om even naar buiten te gaan?’ vraag ik aan Silvanita.
‘Ja leuk.’ Ze springt van de leuning af. Ik sta ook op en we lopen naar de gang.
Ik help haar in haar jas en trek zelf ook een jas aan.
We lopen naar buiten. ‘We gaan naar het park.’ Zeg ik. Ze knikt.
‘Ik hou van parken.’ Ik grijns. ‘Weet ik.’ Ze lacht en kijkt me verlegen aan.
‘De jongens zijn leuk.’ Ik knik. ‘Het is fijn om ze om me heen te hebben. Het zijn net vier broers.’
Ze lacht. ‘Je hebt altijd al broers gewild.’ Ik knik.
‘Ja, en nu heb ik er vier!’ we lachen en lopen in stilte verder.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 30 mei 2013 - 8:24:
Ooooh ze gaan zoenen zeker weten!!!
Lovuuuuuh itttt!
X tamara


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 april 2013 - 21:33:
Spannendddd! Nu gaat het gebeuren (:


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 3 april 2013 - 21:05:
AAAAAH I LOVE THIS STORY SOOO MUCHHH!!! * Runs around the room like a complete weirdo \(OoO)/* <33333333333333
Alweer super leuk geschreven pinguin !!
I just need this story to live!!
Snel verder!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Meeeeh ~(*-*)~


1Dlover
1Dlover zei op 3 april 2013 - 20:01:
omg
i love this srory
stiekem ben ik wel een beetje nieuwschierig naar hazz en mij
XD
snel verder hoor!!xxx


Malikaa
Malikaa zei op 3 april 2013 - 19:51:
awwwhhh, zoooo cute
i really really like this story <3333333
snel verder!!
xXx