Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My Stand alones <33 » I Never stopped <333

My Stand alones <33

3 april 2013 - 20:27

1272

4

264



I Never stopped <333

Deze is voor Miranda (1Dlover) Hope ya like it <33 Sorry if you don't D:!!


Dream of a flashback

Ik loop de trappen op naar ons gezellige appartementje die op de tweede verdieping is.Ik heb vandaag extra vroeg vrij genomen van mijn werk, en dat is omdat vandaag onze jubileum is...En ja, ook omdat ik niet kan wachten om te zien wat Harry voor ons heeft gemaakt of gepland..Hij deed ook zo geheimzinnig deze morgen. Ik vis de sleutels uit mijn tas en wurm het in het kleine sleutelgat van de deur. En als ik eindelijk de deur open heb gekregen en het licht heb aangedaan, zie ik iets wat het laatste is dat ik wil voor ons jubileum..Maar vooral, breekt het mijn hart...Daar staat die, zoenend met Taylor Swift, alsof ik helemaal niet besta..Ik wist het...Hij heeft nooit van mij gehouden, ik ben te gewoon, ik ben niet beroemd, niet rijk, en zeker niet zo mooi als zij..Tranen vullen mijn eerst opgewonde ogen en glijden langzaam van mijn wang..
''Niet echt wat ik wou als verassing op ons jubileum Harry'' Zeg ik als ik de brok in mijn keel doorgeslikt heb en ik eindelijk iets uit mijn mond kan krijgen.
Harry draait zich geschokt om en zijn blik zegt van alles, maar ik geloof er niks meer van..
''Dit is niet wat het lijkt'' Zegt hij zacht en loopt naar me toe, maar ik doe een stap naar achter..''DIt is wel wat het lijkt Harry!! Ik kom binnen en zie je zoenen...Met haar!!'' Schreeuw ik boos en wijs Taylor aan..
''Dat is niet waar!!''
''Oh jij wilt beweren dat ik blind ben en dat je niet hebt staan zitten zoenen op nog wel onze Damn jubileum?!''
Harry blijft stil en dat zegt alles, ik heb gelijk...
''Je had ook gewoon kunnen zeggen dat ik te min voor je ben...It hurts, Harry...En ik dacht nog wel dat je van me hield..'' Zeg ik zacht en mijn ogen beginnen te prikken van alle tranen.
''Miri...'' Begint hij en wil zijn hand op mijn schouder zetten maar ik sla hem ruw weg.
''Noem me niet zo...Het is over..Veel geluk met je nieuwe, betere vriendinnetje.Maar besef wel dat je mijn hart hebt gebroken, en je krijgt hem niet meer terug Styles..'' En met die woorden ren ik uit de deur, niet zorgen makend over al mijn spullen die ik heb liggen..En mijn hart breekt nog verder als hij me niet achterna komt. [i]I can't believe it...All the time dat ik dacht dat hij de ware was, dat hij diegene was waarmee ik de rest van mijn leven zou delen, dat hij mijn hart niet zou breken..Lies...All Lies..

[/i]

Ik word langzaam wakker en mijn wangen voelen koud en nat aan..Ik heb weer zitten huilen. Ik sla zuchtend mijn benen over mijn bed en verberg mijn gezicht in mijn handen..Al een paar dagen jaagt die ene herinnering me na, ook al is het al een jaar geleden dat het gebeurde.A year, a whole damn year En zal ik je iets vertellen? Ik ben nog steeds niet over hem. Ik probeerde het, heel erg zelfs, maar het lukt gewoon niet. Alles van hem, zijn schattige keultjes, zijn prachtige krullen, zijn smaragdgroene ogen, en vooral zijn brutale glimlach..
Ik schud het van me af..Het is verkeerd, helemaal verkeerd. Harry heeft vast al een nieuwe vriendin, maar wat denk je?, hij is Harry Styles.Hij kan iedereen krijgen die hij maar wil. En ik sta zeker niet in zijn categorie wie hij maar wilt, that's for sure..
Ik zucht luid en besluit er niet meer aan te denken en op te staan. Ik werp een blik op de wekker die op mijn nachtkast staat en loop naar de badkamer.
daar stap ik in de douche en sluit mijn ogen ontspannend zodra de warme waterstralen op mijn lichaam vallen.. heerlijk zo'n douche.
Ik draai de kraan uit, pak een handdoek en wikkel die om mijn lichaam heen terwijl ik uit de douche stap. En als ik helemaal opgedroogd ben, borstel ik mijn bruine haar en loop naar mijn kledingkast. Daar pak ik een felkleurig topje die aan de achterkant wat langer is en shorts.
Ik kleed me aan, doe mijn haar in een vrolijke staart en doe wat mascara op die mooi staan bij mijn blauwe ogen. Nog wat lichte oogschaduw, sneakers aantrekken en klaar ben ik.
Ik neem altijd een rustige wandeling in het park, daar laat ik al mijn piekerende en stress makende gedachtes los en geniet ik ontspannend.
Ik pak mijn sleutels en mijn jas en jog uit de deur..De zon schijnt heerlijk op mijn gezicht en ik haal diep adem. Mijn neusgaten vullen zich met frisse lucht en ik glimlach..Ik wandel naar het park en ga daar in het gras zitten. De wind blaast zachtjes maar lekker door mijn haren heen en ik geniet van de rust die er is. Maar dat duurt niet lang, ik word ruw verstoord door gillende meisjes die voorbij rennen en ik trek vragend een wenkbrauw op.
''ONE DIRECTION IS ER!!!'' Hoor ik en mijn ogen worden groot..Nee, dat kan niet..
Ik staar naar de directioners en ze verzamelen zich allemaal op een punt.. Dan zie ik een hoofd met krullen die alleen tot Harry kan toe behoren en raak in paniek..Shitt, ze mogen me niet hier zien, dat mag gewoon niet!! Ik sta vlug op en been met grote stappen weg..
''Hey, is dat niet Miranda?! MIRANDAA!!!'' Fuck, so close..-____-
Ik draai me om en zie Niall wild naar me zwaaien. En voor ik het weet ben ik aangevallen door een hem en lig ik op de grond.
''WE HEBBEN JE ZO GEMIST!!!'' Ik glimlach zwakjes en probeer overeind te komen. Mijn ogen dwalen ongezien naar Harry en ik zie dat hij me zit aan te staren..ZIjn blik vult zich met spijt en verdriet maar ik geneer het..
''Hey Miranda lang niet gezien..'' Zegt Liam en geeft me een beleefde knuffel.
''Wat doe je hier?'' Verbaasd ben ik dat die vraag van Harry komt en ik haal mijn schouders op.
''Ik kan jullie hetzelfde vragen, maar als je het wil weten. Ik woon hier'' Antwoord ik zo nonchalant mogelijk en draai me om, om weer weg te lopen. Maar een hand grijpt me bij mijn schouders en ik kijk recht in de prachtige smaragdgroene ogen waar ik voor viel..
Hij pakt me bij mijn pols en sleurt me mee verder weg bij de jongens.
''We moeten praten'' Zegt hij, maar ik hou vast aan de belofte die ik aan mezelf gemaakt heb en ruk mijn pols los.
''Waarover? je hebt je kans gehad..'' Sis ik en wil weer weglopen, maar hij pakt me weer vast en dit keer stevig..
''Alsjeblieft..Vergeef me..Ik weet niet wat me bezielde toen ik haar kuste. Geloof me,er is geen dag voorbij gegaan dat ik je mis, dat ik met een super schuld gevoel heb dat ik je hart heb gebroken, dat ik verdrietig ben omdat ik weet dat je niet meer naast me ligt als ik wakker word..Het spijt me zo erg, ik ben een complete klootzak die niet zo'n meisje als jij verdient..Maar ik smeek je, ik kan niet zonder je'' Tranen stromen over zijn wangen en ik voel ook een traan over mijn wang heen glijden.. Ik pak zijn hand vast en zucht. Ik kom dichter bij hem en sla mijn armen om hem heen..Screw die belofte..Ik hou teveel van hem om hem weg te laten lopen..
Ik pak zijn gezicht beet met mijn handen en plant mijn lippen op de zijne.. Even later laat ik los en zie Harry met een verbaasde maar blije expressie.
''J-je houd nog van me''
''I never stopped'' Zeg ik zacht en voel zijn lippen weer op de mijne gedrukt...

The end <33
((Hope ya liked it Miranda...I know het is een beetje mislukt, SORRYYYYYYYY!!!))


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 3 april 2013 - 21:24:
omg sooo sweet <3
Harry, you never cheat on her again you bastard!
melding??
xXx


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 3 april 2013 - 21:16:
Ahwz, ben super blij dat je hem leuk vind <3
Love you too!!
En Ivana: :x My mouth is shut
love you all!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


1Dlover
1Dlover zei op 3 april 2013 - 21:09:
Dit is echt niet mislukt!
ik zit te janken!
omg
dankjewel!
dit is geweldig!!
i love you


1Dzayn
1Dzayn zei op 3 april 2013 - 20:29:
Dit is geen mislukt verhaal!
Zeg dat nooit, maar dan ook nooit meer!

Ohh myy Miranda, you lucky bastard.
Ik ben jaloers nu, ookal ben ik nou niet echt een harry-girl


Snel een nieuwe meis
Xoxo
Je magical pinguin stalker