Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just haven't met you yet (end) » My girl <3

Just haven't met you yet (end)

3 april 2013 - 21:41

1038

6

441



My girl <3

haalllooo mensen!! jullie lieve berichtjes maken me echt zo vrolijk!! (H) love you guys <3333 hier is het volgende hoofdstuk (H)(H)(H) Hope you like it! (flower) xXx

Ik knipper met mijn ogen. Vandaag ga ik met Niall naar het park voor een middagwandeling. Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer. Een lekkere uitgebreide douche, daar heb ik echt zin in. Als ik klaar ben ga ik voor mijn kledingkast staan. Ughh, wat moet ik vandaag aan? Het is warm buiten, dat is een ding wat zeker is. Een jurkje is denk ik niet zo handig als we gaan zitten. Dan maar een short. Ik pak mijn lichtblauwe spijkershort, een wit hemdje en een mouwloze doorzichtige blouse in pastel groen. Ja, ik denk dat dit hem wordt. Witte vans eronder en dan nog wat leuke sieraden. Het is nu half 2, en om 4 uur komt Niall me ophalen. Ik besluit nog even te brunchen, aangezien ik pas om 12 uur wakker werd en niet heb ontbeten. Als ik op het punt sta om mijn tas te pakken, gaat de bel. Huh, zo vroeg al? Het is pas half 4.
Ik doe de deur open en zie Niall staan met een grote grijns op zijn gezicht. Dan zie ik een grote bos bloemen in zijn handen. Ik staar hem ongelovig aan. Heeft hij dat echt voor me gekocht? ‘Heey,’ zeg ik blozend. ‘Heey,’ zegt hij, en hij geeft me de bos bloemen. Ze ruiken echt super lekker. ‘Dat had je echt niet hoeven doen….’ Ik kijk hem aan. ‘Jawel, ik vond dat ik het goed moest maken, en dit vond ik gewoon de perfecte manier.’ Zijn blauwe ogen kijken me lief aan. Ik voel de vlinders in mijn buik heftiger worden. Ik geef hem een kus.
‘Dank je, dit is echt heel lief. Ik ga ze even in een vaas zetten en dan kom ik eraan.’ Ik ren naar de keuken, en zet de bloemen in een vaas met koud water. Ik pak mijn spijkerjasje en doe de deur dicht. ‘All ready?’ ‘helemaal!’
Als we aan het lopen zijn voel ik zijn hand langzaam de mijne vastpakken. Hand in hand lopen we in het park. ‘Niall, heb je nooit spijt dat je mee hebt gedaan aan X-factor?’ ik kijk hem aan. ‘Nee, eigenlijk niet.’ En dan begint hij te vertellen. Over hoe geweldig hij het vindt om te zingen, zijn ding te doen. Vier nieuwe broers erbij te hebben. Mensen blij te maken met zijn muziek. Ik glimlach. ‘Klinkt alsof je de tijd van je leven hebt.’ ‘Heb ik ook. En met jou erbij is mijn leven helemaal compleet.’ Ik voel mijn wangen langzaam rood worden. ‘Maar hoe gaat het eigenlijk met jou? Heb je nog iets gehoord van je ouders?’ ik slik. Mijn ouders hebben het geweldig in Parijs. De bed&breakfast loopt goed en ze zijn niet meer van plan terug te komen naar Engeland. Ze stuurde me iedere maand geld, ook al loopt het restaurant zo goed dat het niet eens nodig is. Ze hebben me gewoon alleen gelaten. Hun enige kind.
Ik voel een hand op mijn schouder. ‘Gaat het?’ Een brok vormt zich in mijn keel. Ik voel een traan over mijn wang glijden. We lopen richting een bankje en gaan erop zitten. Niall kijkt me bezorgd aan. ‘Niall, hoe konden ze me alleen laten?’ vraag ik half huilend. Hij neemt me in zijn armen en drukt me stevig tegen zich aan. ‘Ik ben er nog. Je bent niet alleen.’
Dat is waar. Ik had hem nog. Maar toch voelde ik een leeg gat in mijn hart. Dat normaal is gevuld met liefde van je ouders. Ik kijk hem aan. ‘Bedankt Niall, voor alles.’ Ik geef hem een zacht kusje op zijn lippen en sta dan op. ‘Zullen we gaan eten?’ Niall springt op. ‘Dat laat ik me geen tweede keer zeggen!’ We lopen richting Nandos, waar we in een hoekje achterin gaan zitten. Hopend dat de fans ons niet zien. ‘Ik had het echt heel gezellig vandaag. Ook al ben ik het belangrijkste ding van vandaag vergeten.’ Hij kijkt me niet begrijpend aan. Ik moet lachen. ‘Je jas!’ hij begint nu ook te lachen. ‘Ach ja, dat is weer een andere reden om elkaar weer zo snel mogelijk te zien.’ Ik kijk hem verwonderd aan. ‘Owhja, wat is de andere reden dan?’ ‘Om jou te zien…’ hij buigt voorover en geeft me een kus op mijn wang. Ik voel mijn wangen gloeien, maar het maakt me niks meer uit. Dan hoor ik opeens allemaal gegil. ‘OMG DAAR IS NIALL!!! WIE IS ZIJ?!?!’ ik draai me met een ruk om. Ohhh nee, this is not good. Ik kijk Niall met bange ogen aan. Wat nu?!

Niall’s POV

Haar bange ogen kijken me aan. Ik spring op en trek haar overeind. Naar de achterdeur dan maar. Ik trek Malika achter me aan terwijl ik de straat uit ren. Linksaf, dan rechtdoor blijven gaan, en dan naar rechts. Uitgeput stop ik met rennen. Zo te zien is Malika dit ook niet echt gewend aan lange afstanden rennen. ‘Hoe the hell wen jij hieraan?’ vraagt ze met een schattige hese stem. Ik grijns. ‘ik denk dat ik hier nooit gewend aan zal raken.’ Ik kijk haar aan. Haar haren zitten in een hoge staart, eigenlijk heb ik het nog nooit helemaal los gezien. Er zit altijd wel een klem in ofzo. ‘Waar zit je aan te denken?’ ik voel dat ik bloos. ‘Aan jou..’ ‘awhh, ik voel me gevleid.’ Dan gaat mijn telefoon. Het is Simon. ‘Ja met Niall…… Morgen een nieuwe single opnemen?...... Awesome!! Zeg uncle Si, zou ik iemand mee mogen nemen?....... Thanks!! See you tommorow!’
‘Malika, ik vroeg me af, zou je misschien morgen met mij mee willen naar de opname van onze nieuwe single??’ Ik zie haar ogen glinsteren. ‘Ofcourse wil ik dat!!’ ze vliegt me om de hals. Ik hou haar stevig vast.
‘Maar er is wel één ding. Dit nummer is samen met Demi Lovato….. Er is nooit iets tussen ons geweest en er zal ook nooit iets komen, maar ik dacht dat je het wel zou willen weten. Anders is het een soort van shock voor jou als je daar komt.’ ‘Het is goed Niall, ik ben niet zo snel jaloers.’ Ik geef haar een knuffel. ‘Don’t forget, you will always be my girl,’ fluister ik in haar oor.


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 4 april 2013 - 23:34:
Cuteeee!

I know, my comments are... Simple XD


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 4 april 2013 - 17:29:
Ahwz Niall ur too sweet <3
I love it!!!!
No flipping unicorn way Demi that u take Niall!!!Or else....(staat met koekenpan in haar hand) ;O
This is sooooooooooo supereerrrrrr sweerrret awesome lovely stoyr, Im gonna dieeeeeeeeee!!!!
Snel verder!!!
Dat moet!!!
Xxxxx


1Dlover
1Dlover zei op 4 april 2013 - 7:20:
Ohoh meestal als demi lovato er in zit loopt het moet zo goed af.....
niall is echt heeeeel lief!
snel verder hoor!


Ims
Ims zei op 3 april 2013 - 23:03:
Aaaawh i <3 this
Ik ben ook een niall girl soo i really love this
Eigenlijk.een louis en niall girl :p
oh nee... Ik praat weer over mezelf, moet ik echt afleren :p
I love your story
FUCKING FANS HOW DARE YOU!!!!!!

snel verder!!!!


xEvilSteffyx
xEvilSteffyx zei op 3 april 2013 - 21:49:
LOLZ, altijd weer die fans die ze niet met rust laat Ik had zoiets van: JAH NU HET GEBEUREN *leest fanstukje* GODDAMMIT XD
Goed geschreven, snel verder~