Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Hart van Inkt » I don't want to lose you. » Hoofdstuk 1

I don't want to lose you.

4 april 2013 - 21:22

227

0

233



Hoofdstuk 1

Meggie hoorde de meiden weer lachen en verluisteren als ze langs liep. Meggie voelde de tranen opkomen. 'Nee ik mag niet huilen,' zegt Meggie zacht in haarzelf, 'niet voor hun.' Maar toen ze dingen gingen roepen kon Meggie het niet meer tegenhouden. Meggie rende weg naar de vijver, die wel erg diep was, en boog voorover. ze keek haar spiegelbeeld in haar ogen. 'Dat dit ooit van me geworden is,' zegt Meggie zacht tegen haarzelf. Haar haar was veel korter dan eerst, laatst toen ze niet op had gelet had iemand er een stuk afgeknipt. de nimfen zweven door het water alsof het niks was, eentje kwam zo dicht bij dat als Meggie haar hand uitstak haar aankon raken. Het was net of de nimfen haar naam met een zoete klank verluisterden, alsof ze haar aan het lokken waren. Meggie keek hun aan, wat zou het mooi zijn daar beneden, zonder zorgens van buitenaf. Er kwam een fee op haar schouder zitten, Meggie keek er naar en draaide haar hoofd af. Een laatste blik op het leven, en sprong toen het water in. De fee vloog op en brabbelde met haar hogen stem wat scheldwoorden, dat zou mijn laatste blik zijn op de wereld, dacht Meggie. Een fee... Bij haar laatste gedachten nam haar adem af. En voelde hoe de dood haar naar in zijn armen nam.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.