Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just haven't met you yet (end) » New song

Just haven't met you yet (end)

4 april 2013 - 22:08

801

7

473



New song

helloooo people!!! Thank you guys so much!! (H)(H)(H)(H) jullie berichten zijn zoo sweet, I love you guys !!<333 hier een nieuw hoofdstukje, hope you like it! xXx

Malika’s POV

Oke, ik maak me dus wel een beetje zorgen. En ik denk dat ik daar wel het recht voor heb. Ik bedoel, iets van die berichten over hun twee moet toch waar zijn. Die berichten komen niet uit het niets. Maar goed, vandaag ga ik dus met Niall mee naar de opnamesessie. Aan de ene kant kan ik niet wachten, maar ergens heb ik zo’n gevoel dat ik beter niet moet gaan. Je weet wel, dat gevoel wanneer je weet dat er iets fout zal gaan. Maakt niet uit wat. Gisteravond ben ik vroeg naar bed gegaan zodat ik uitgerust wakker kon worden. In plaats van uitgerust te zijn, stress ik heel erg. En ik weet niet waarom. Eigenlijk heb ik wel een idee, maar daar wil ik niet aan toegeven. Ik vertrouw Niall dus ik hoef me nergens zorgen over te maken, toch?
De bel gaat en ik doe open. Daar staat mijn cute boyfriend in zijn witte T-shirt en simpele jeans met sneakers. ‘heey beauty.’ ‘heey,’ zeg ik, en ik geef hem een vluchtige kus op zijn lippen. Ik loop naar buiten en stap in de hummer. ‘Weet je zeker dat de jongens en Demi het niet erg vinden dat ik kom??’ vraag ik hem als hij ook is ingestapt. ‘Tuurlijk!! De jongens vinden je echt geweldig, en soms komen Perrie en Daniëlle ook. En Demi moet er maar aan geloven.’ Hij glimlacht naar me. Het lucht me een beetje op, maar ik blijf toch met zo’n knagend gevoel achter. De rest van de autorit verloopt in stilte, gelukkig merkt Niall niks van mijn twijfels. Hij zingt zachtjes rock me en ik neurie mee. Ik kan niet zingen ofzo, maar neuriën lukt me nog wel. Hij merkt het op en grinnikt. Ik lach. ‘wat is er?’
‘Ik vind het leuk dat je onze liedjes leuk vindt en ze kent.’ ‘Het is moeilijk om ze niet te kennen en niet leuk te vinden,’ zeg ik, en geef een snelle knipoog.
Als we aan zijn gekomen bij de studio, staat er een menigte fans achter hekken. Het geschreeuw is oorverdovend. ‘Niall, je weet toch dat ze zich gaan afvragen wie ik ben?’
‘Het komt wel goed. Als ze willen weten of we iets hebben, dan zeggen we het gewoon. Ze hadden denk ik toch al een vermoeden. En ze zullen je geweldig vinden!’ ik kijk hem dankbaar aan. ‘well, there we go.’ En de deur gaat open. Fel licht flitst, en ik doe mijn best er om niet me half dichte ogen over straat te lopen. Volgende keer gaat er dus echt een zonnebril mee. Ik loop door terwijl Niall nog even met fans op de foto gaat en handtekeningen uitdeelt.
Binnen zie ik de jongens al staan. Ze komen op me af en geven me ’s werelds grootste hug ever. Ik giechel. ‘hello guys, ik heb jullie ook gemist.’ Ze laten me los uit hun knuffel en vragen over mij en Niall. ‘Dus, hoe is het nu met jullie?’ als ik ze vertel dat we samen zijn, krijg ik alweer een super hug. ‘Zo, en waarom is iedereen hier zo blij?’ vraagt Niall met een smile op zijn gezicht. De jongens lopen naar hem toe en feliciteren hem. Hij moet lachen. ‘Voor wat feliciteren jullie me eigenlijk?’ dan zie ik de jongens naar mij kijken. Omg nee, ik kan daar echt niet tegen. Ik voel dat ik langzaam rood word en kijk naar de grond. Langzaam loop ik naar Niall toe en geef hem een lange kus. Wauw, dit gevoel is echt heftig. Ik hoor de jongens joelen en moet glimlachen. Langzaam trek ik mijn hoofd weg en kijk Niall aan. Hij heeft ook een grijns van oor tot oor. Dan komt Simon binnen. ‘zo jongens, zo te zien hebben jullie energie genoeg voor vandaag.’ ik begroet Simon en dan gaan de jongens naar de geluidsopname. Waar is Demi eigenlijk? Waarschijnlijk fashionable late of zo. En dan zie ik haar naar binnen lopen. Ze loopt me straal voorbij en gaat direct naar de jongens toe. ‘Hee guyss, ik heb jullie zoo gemist!!’ ze geeft de jongens een knuffel, en Niall geeft ze er ook een, die naar mijn idee veels te lang duurt. Ik schud mijn hoofd, ik mag niet zo denken. Hij zou nooit zoiets doen. Toch??
Als de jongens klaar zijn met opnemen voel ik me heel vrolijk. Het liedje is super en het is echt aanstekelijk. Wanneer ik om hoog kijk naar de jongens, sta ik als versteend aan de grond genageld. Ook de jongens lijken te schrikken. Ik dacht dat dit mij niet zou overkomen. En dan vooral niet nu. Niet op het moment dat ik net zo blij ben. Niet op het moment, dat ik net dacht mijn leven weer een beetje nut had.


Reacties:

1 2

juutjee19
juutjee19 zei op 6 april 2013 - 16:55:
bedankt voor je melding!!
echt love your story <3
heeel snel verder!!


Ims
Ims zei op 6 april 2013 - 16:39:
nee, nee, nee, nee
ze staat toch niet met Nialler te zoenen eh...
ik zweer et je als je haar dat aandoet........
snel verder voordat ik geen nagels meer heb!!!


SnowClocks
SnowClocks zei op 5 april 2013 - 19:06:
Waarom maak je het nou altijd weer zo spannend??
OMG ik hoop echt dat Demi en Niall haar niet bedriegen...
snel verder
xo


1Dzayn
1Dzayn zei op 5 april 2013 - 7:02:
NOOOOOOOO!!! Ik hat cliffhangers
Dus je schrijft maar neter snel door anders...anders ehm ja anders gebeurt er iets!

Aaawh, ze zijn zoo schattig samen en als mijn vermoeden juist is over eat er aan de hand is dan gaat Niall eraan! Dat mag hij haar niet aandoen

Snel verder meis
Xoxo


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 4 april 2013 - 23:39:
Snel verder, anders worden mijn vlezIge sprieten waar je op kunt lopen (noemen ze trouwens benen) zo ongeduldig dat ze naar je toe komen...