Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O16 ~ Liam Payne

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

5 april 2013 - 21:08

621

5

254



O16 ~ Liam Payne

Renske's loving sheeps, granny smith apples, cake, Cher Lloyd & One Direction (en ook best wel Union J & Conor Maynard), playing table tennis, writing, reading, painting, drawing, having dreams and of course you al who is reading this long text <33. xo

Liam Payne

Samen met een strompelende Niall, die nog niet zo begaafd was met zijn krukken, liep ik richting de ingang waar Zayn ons opwachtte.
Louis en Harry liepen pratend een eindje achter ons. We besloten met z'n drieën om niet op hen te wachten maar gewoon door te lopen richting het toen zo vervelende wachtkamertje van Simon.
We zaten net op de witte bank in de hoek, toen we alweer naar zijn kantoor moesten komen. Simon stelde zich kort voor aan Niall en we gingen zitten in de drie van de vijf stoelen die klaar stonden. Voor Niall was er een speciaal krukje neergezet waar hij zijn enkel op kon leggen.
'Waar zijn Harry en Louis?' vroeg Simon toen hij plaatsnam achter zijn bureau.
'Die komen er zo nog wel aan,' antwoordde Zayn en ik vroeg me ook af waar ze bleven.
Na een paar minuten kwamen de twee met bedrukte gezichten de vergaderkamer van Simon binnen. Ze gunden ons geen blik en gingen zitten op de stoelen die nog over waren.
'Konden jullie het vinden?' probeerde Simon met een grapje - dat niet zo goed in aarde viel - het gesprek te beginnen.
'Dus...' zei ik na een tijdje van pijnlijke stilte. 'Waarom heeft u ons laten komen?'
'Door dit geval hier,' zei Simon hij maakte een handgebaar richting Niall. De Ier zelf keek hem strak aan, maar zei niks. Veel kans had hij anders ook niet gekregen, want een mevrouw met een notitieblokje vroeg wat we te drinken wilden.
'Doe maar water,' zei Zayn en dat was ook de keus van Harry en mij.
'Geef mij maar thee,' zei onze South Yorkshire-knul.
'Wishky, please,' zei Niall doodgewoon en zes paar ogen staarden hem aan.
'Sorry, maar dat hebben we niet,' ze de mevrouw met het notitieblokje onverstoorbaar.
'Ik hoop dat dat een grapje was Horan,' zei Simon die met zijn handen door zijn korte haar ging. 'Schrijf maar thee voor hem op en ik wil koffie als het kan,'
'Zwart?'
'Zoals altijd mrs. Henson,' zei Simon en mrs. Henson verliet de kamer. 'Laten we verder gaan, het is een goed idee om een persconferentie te houden en dat zo snel mogelijk,'
'Dat lijkt me logisch,' zei ik maar Simon ging verder.
'Een Twitcam lijkt me voor jullie veel leuker, maar we moeten dit professioneel aanpakken, jongens,'
Mrs. Henson kwam terug met de koffie, de doos met theezakjes en vijf kopjes met water erin. Louis koos voor zijn favoriet: Yorkshire-tea en Niall gooide lomp het dichtsbijzijnde zakje thee erin, waardoor er wat spetters water over de rand vlogen.
'Wil ik wel meedoen aan die persconferentie?' vroeg Niall, wat ik raar vond.
'Je hebt niets te kiezen,'
'Weldegelijk,'
'Nee Niall, dat staat in jullie contract, dat ik in dit soort situaties als manager hier over te zeggen heb,' Louis haalde het theezakje uit Niall's thee.
'Ik wil een nieuw contract laten aanmaken,'
'Dat is niet nodig, je vond het oude toch ook goed?'
'Tss, je hebt echt niet door hè, dat ik Niall niet meer ben,'
Ik keek met open mond naar het gekibbel van uncle Simon en Niall. Het werd steeds heftiger, moest ik nu ingrijpen? Ik keek opzij naar alle andere jongens; Harry die aan een draadje van zijn vest pulkte, Louis die een slok thee nam en Zayn die op zijn mobiel keek.
'Je staat nog steeds aangemerkt als Niall of je het nou leuk vind of niet!' riep Simon.
'Misschien verander ik mijn naam wel,'
'Dan heb je nog steeds een contract met mij en de platenmaatschappij,'
'Ik kom er wel onderuit,'
'Nee, ik ben echt meester in contracten maken en ik laat je ook onder behandeling stellen van een psycholoog. Ik keur dit gedrag van je af, Niall Horan,'
Niall ging staan en ik zag een pijnscheut door zijn lichaam gaan.
'U...' mompelde Niall en daarna sloeg die met een fikse zwaai zijn theeglas van tafel af.


Reacties:


misseseem
misseseem zei op 6 april 2013 - 13:51:
Snel snel veder!!!! X


candyXbar
candyXbar zei op 5 april 2013 - 23:34:
melding?


1Dlover
1Dlover zei op 5 april 2013 - 22:44:
Aawww nee niall Waarom?


1Dzayn
1Dzayn zei op 5 april 2013 - 22:36:
NOOO NIALLL! Watcha doing!!!!!
Noooo dit kan niet waar zijn. Niall mag de band nuet verlaten hoor je me

Als je dat doet dan...dan...dan kom ik je opzoeken midden in de nacht en dan ga ik je de kieteldood geven

tipje: aangezien je hoofdstukken nog steeds best kort zijn. Je kan ook twee verschillende POV's in één hoofdstuk doen. Je hoofdstukken zijn dan meteen wat langer

Na anyways, snel verder!
Xoxo


Malikaa
Malikaa zei op 5 april 2013 - 22:02:
omg, Niall....
ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren.....
snel verder <3
xXx