Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Supernatural » Een confrontatie met het verleden » Het einde van de droom

Een confrontatie met het verleden

6 april 2013 - 10:36

269

0

263



Het einde van de droom

Hier zitten spoilers in van seizoen 7! Veel leesplezier :)

"SAM...SAM...SAMMY!?!" Dean schudde zijn broertje wanhopig in elkaar, in de hoop dat hij wakker zou worden. En dat gebeurde. "D-Dean?" Zei Sam suffig. "Dammit Sam je liet me schrikken is alles oké?" Sam greep meteen naar z'n buik en tilde zijn shirt op... Niets helemaal niets, niet eens een schrammetje. "Pfffff het was maar een droom." Hij zuchtte van Opluchting. Sam ging zitten en zag dat hij naast het bed lag. Hij was helemaal nat geworden van het zweet. "Dean?" "Ja sam? Wat is er?" "Bestaat er een kans dat Lucifer terug is?" "Droomde je daarover? Dat moet dan wel een helse nachtmerrie zijn geweest of niet? Nee Sammy, Lucifer komt niet meer terug. Hij zit in hel! hij is er niet meer. Hij zat in je hoofd. Weet je nog ik heb je daarmee geholpen!" Hij pakte Sam's hand en kneep erin. "Weet je nog? Dit is echt! De pijn die je voelde toen, ik heb het zelf gehecht!" Sam trok zijn hand weg. "Cas heeft er toch voor gezorgt dat hij wegging door zichzelf op te offeren voor je." "Ik weet het maar alles voelde zo echt Dean... Zelfs Jess was er." Fluisterde hij zachtjes. "Hé het is oke!" En Dean legde z'n hand op Sam's schouder. "Lucifer is weg en zit gewoon nog in de kooi met Michael. Kleed je aan we gaan naar Michigan voor een nieuwe jacht." "Oké." Sam zuchtte, haalde diep adem en ging zich aankleden. De broers ruimden hun spullen op, pakten alles in en liepen de deur uit. Ze stapten in de Impala en reden weg. Op naar hun volgende klus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.