Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Supernatural » Een confrontatie met het verleden » De Nachtige Uil

Een confrontatie met het verleden

6 april 2013 - 14:12

685

0

312



De Nachtige Uil

Sam was weer een beetje tot rust gekomen en was in slaap gevallen in de Impala. Dean zette de muziek wat zachter zodat z'n broertje rustig kon slapen. Na een paar uur waren ze in Michigan aangekomen. Hij reed door totdat ze bij het dorpje Central lake waren aangekomen. Dean zette de muziek weer hard aan en begon keihard mee te zingen "I've been too long I'm glad to be back Yes I'm, let loose from the noose That's kept me hanging about!" Sam deed langzaam z'n ogen open en keek naar zijn broer die nog volop Back In Black aan het meezingen was. Dean zette de muziek weer zachter. "Lekker geslapen prinses?" Zei Dean plagerig. "Ha ha heel grappig." Sam rekte zich uit. "Wil je ook een dubbele choco vanille latte erbij?" "Dean!" "Sorry Sammy ik stop al." Dean glimlachte en richtte zich weer op de weg. "We zijn bijna bij Central Lake" Zei Dean. "Heb ik de hele weg geslapen?" vroeg Sam verbaast. "Goed geraden Sherlock!" En Dean begon weer te lachen. "Dean stop! Alsjeblieft we zijn geen 5 meer." Dean stopte met lachen en keek weer naar de weg. "Ik wilde je gewoon wat opvrolijken. Na die ene droom van je." Zei Dean zacht. "Dean, echt waar, het gaat goed. Het was maar een nachtmerrie. Je hoeft niet zo overbezorgd te zijn ik kan prima voor mezelf zorgen." " Oké wat jij wilt." Het was weer stil in de Impala, op de muziek na dan. Even later zijn ze in Central Lake aangekomen en Dean zoekt naar een goedkoop motel voor een overnachting.

Eenmaal aangekomen bij het Motel 'De Nachtige Uil' lopen Sam en Dean naar binnen naar de receptie. "Waar kan ik jullie mee helpen?" Vroeg de vrouw achter de balie. "We willen graag een kamer voor twee dagen." Zei Sam. "Oké dat kan, met een twee persoons bed zeker?" "NEE, ehhm nee mevrouw begrijpt u, we zijn broers geen stelletje!" Zei Dean op nogal norse toon. "Ooh sorry heren ik dacht echt..." De vrouw begon te stotteren. "Het geeft niet mevrouw, kunnen we gewoon een kamer krijgen met 2 bedden?" Vroeg Sam op een beleefde toon. "Ja,ja zeker hier is de sleutel." De vrouw draaide zich om Dean tikte zn broer aan en wees naar de vrouw's achterkant. Sam gaf Dean zijn kom op nou man, blik. De vrouw draaide zich weer om en gaf Sam de sleutel. Dean gaf de vrouw z'n creditcard omdat hij wist dat ze die wilde hebben. "Een fijn verblijf meneer ehh Aframian. Dean glimlachte naar de vrouw. "Bedankt." zei Sam en ze liepen naar hun kamer. "Waarom denkt iedereen toch dat we homo zijn?!? Oke van jou kan ik het begrijpen met je vrouwlijke haar, de manier waarop je praat, loopt.." "Dean!" "Hehehe het is toch zo. Maar serieus het is toch hinderlijk. Altijd, overal waar we komen denken mensen dat we homo zijn! Niet normaal." Sam negeerde Dean maar want dat zegt hij altijd als iemand denkt dat ze homo zijn. En deed de deur open. Hij liep naar binnen. "Dean kom je nog?" "Ga maar alvast Sam ik ga naar het hotel om met de eigenaren te praten. Dat hotel zit vol met geesten ik zweer het je. Ik zie je zo wel weer ga alvast maar wat onderzoek doen naar de geschiedenis van het hotel". Dean liep naar beneden naar de balie. "Hallo meneer Aframian kan ik u ergens mee helpen?" De vrouw glimlachte vriendelijk naar Dean. "Weet u toevallig waar ik het hotel The Blue Pelican Inn kan vinden?" "Natuurlijk meneer het is hier drie straten verderop dan de eerste afslag links en dan zou u het moeten zien." Dankjewel mevrouw ehhh? Wat was uw naam ook al weer?" Dean zette een kleine maar subtiele glimlach op. "Anna." en ze begon te blozen. "Nou Anna, nog een fijne dag gewenst en ik zie je snel weer." Dean gaf Anna een knipoog En liep de deur uit "Jij ook Bert..." Fluisterde ze zachtjes en ging weer aan de slag met formulieren sorteren. Dean zette de muziek aan en reed naar het hotel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.