Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » broken mirrors » a new day in hell

broken mirrors

6 april 2013 - 17:45

535

9

405



a new day in hell

kan waargebeurde stukken bevatten, als je wilt weten of iets echt met mij gebeurd is, just ask

Ik hoorde het geluid van mijn mobiel door mijn kamer heen, langzaam pakte ik hem en zette het alarm eraf.
Het was weer maandag, de dagen in de hel begonnen weer..
Met tegenzin ging ik op de rand van mijn bed zitten. Ik slaakte een diepe zucht en keek even op Twitter.
Overal werd ik weg gewenst, nu zelfs al dood gewenst.
Ik voelde tranen in mijn ooghoeken prikken, waarom ik? Waarom niet iemand anders? Waarom moeten ze überhaupt zo doen?
Over een paar maanden ben ik gelukkig van ze af. Dan ben ik eindelijk van school, Na zes jaar. Na zes veel te lange jaren.
Ongelooflijk dat ik het nog steeds heb volgehouden, na elf jaar..
In groep vijf is het begonnen, en het is nog steeds niet gestopt.
Ik keek nog even op mijn rooster. Totdat ik me iets herinnerde.
Er kwam een nieuwe jongen in de klas. Veel wist ik niet over hem, behalve dat hij op de basisschool is blijven zitten 19 jaar oud was, en in een bekende band zat.
Ik wist zeker dat hij geen vriend van me zou worden, hij zou vast bij de pesters, of de meelopers horen.
Ik bedoel, wie wil er nou bij mij horen?
Niemand dus, tenzij je gepest wou worden. Ik had maar één vriendin, en die wist niks over de hele situatie. Ze is een paar jaar geleden naar Nederland verhuist...
Haar ouders hadden daar een bedrijf opgezet. Ik was er helemaal kapot van.
Ik ging voor de spiegel staan en trok mijn shirt uit. Mijn ogen bekeken mijn uitgemergelde lichaam. Op school werd er geroddeld dat ik Anorexia had, maar ik werd ook dik genoemd.
Er werd ook gezegd dat ik lelijk was.
Mijn ogen bekeken mijn armen, die onder de blauwe plekken zaten.
Mijn ietwat getinte huid zag je bijna niet meer. Verder bekeek ik mijn zwarte steile haar, en mijn gifgroene ogen, met om mijn linkeroog een paarsblauwe plek.
Dit was geen pesten meer, dit was mishandelen. Vol afschuw ging ik op de weegschaal staan. Mijn gewicht verscheen op het schermpje.
'40,5 kilo' stond er.
Ik wist dat het veel te licht was voor een 18 jarige..
Maar zolang ze me dik bleven noemen bleef ik ook gewicht verliezen.
Zelfs al zouden ze me niet meer dik noemen, ik wist niet meer hoe ik van mijn Anorexia af moest komen.
Snel kleedde ik me aan en deed een dun laagje mascara op.
Ik pakte mijn rugzak en liep naar school, lopen ja.
Aangezien ze mijn fiets verpest hadden, en die nu op de schroothoop lag.
Net zoals ze ook met mij deden. Ik werd er langzaam maar zeker gek van.
Hoe lang ik het nog vol ging houden? Geen idee.
Of ik wel eens aan zelfmoord dacht? Vaak genoeg, maar toch weerhield ik me ervan om het niet te doen.
GYM6A de leukste klas van de wereld als je het mij vraagt.
Voor pesters.
De hele klas was enthousiast over die nieuwe jongen.
Die nieuwe jongen van 19 die uit een bekende Boyband kwam.
Voor mij hoefde het niet, ik werd toch al gepest.
Hij zal toch bij het populaire groepje horen.
Het groepje van 3 jongens en 3 meisjes die mij altijd zaten te pesten. Hun namen waren: Isa, Ilse, Dominique, Tom, Max en Sander.
plus de nieuwe.
Ik was bijna op school.
Om mijn dag om te laten toveren in de hel.


Reacties:

1 2

Faylinn
Faylinn zei op 10 mei 2013 - 13:16:
omg! dat ik dit nu pas lees god. word je gepest?? omg nee
ik haar pesters. gvd. stomme mensen
waarom zou je willen pesten ?!
ik ga verder lezen ik ga dit volgen.


coolgirltown
coolgirltown zei op 20 april 2013 - 20:55:
jij bent echt een god in het schijven!!!!!!!!!


fallinlove
fallinlove zei op 15 april 2013 - 11:41:
Wow!!! Ik ga snel verder lezen!


misseseem
misseseem zei op 9 april 2013 - 8:05:
wie zou het zijn? ik denk Niall.. of harry,.. of liam,.. of zayn... of Louis... Oeff i dont know!! Snel veder! en weer melding?


SnowClocks
SnowClocks zei op 7 april 2013 - 11:44:
waarom zijn sommige mensen toch zo wreed...
benieuwd wie het is!
snel verder
xo