Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 15

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

6 april 2013 - 17:36

1056

5

398



Hoofdstuk 15

Allemaal weer heel erg bedankt voor julle lieve reacties <3 En Lilovelou, welkom bij de club c: xoxo

Silvanita POV
Ik zie Louis met grote stappen naar me toe komen.
Hij pakt me stevig vast en geeft me een zoen. Ik verstar.
Omg…OMG! Zeg me dat ik dit niet droom, zeg me dat dit gewoon waar is.
O.M.G! Hij verbreekt onze zoen en kijkt me aan. Een verdrietige trek glijdt over z’n gezicht.
Ik kan me niet bewegen. Verdwaasd stap ik in en de limo rijdt weg.
Ik kijk uit het raampje en zie Louis breken, hij begint de huilen.
Nog steeds verdwaasd bijt ik op mijn lip. O god, hij zoende me gewoon. Ik tril helemaal.
Hij denkt nu vast dat hij het verpest heeft. O nee, nee dat mag niet! Nee nee, hij moet weten dat was wat ik altijd al wilde!
In paniek zoek ik naar mijn telefoon, dan besef ik dat ik die in mijn koffer heb gestopt.
Ik sla mijzelf voor m’n hoofd. Dom Dom Dom.
Zuchtend ga ik achterover zitten en begin zacht te snikken.
Het is half één en ik sta voor mijn flatgebouw. Paul haalt mijn koffer uit de kofferbak en zet hem naast me neer.
Hij kijkt me aan en knikt. Dan stapt hij in en de limo rijdt weg.
Ik pak mijn koffer en loop naar binnen. Tranen branden, maar ik slik ze weg.
De liftdeuren schuiven open en ik stap de lift in. Bij de vijfde etage aangekomen stap ik weer uit en loop ik via de galerij naar mijn appartementje. Ik stap naar binnen en loop meteen door naar de slaapkamer. M’n koffer gooi op m’n bed. Langzaam open ik de koffer en begin met uitpakken.
Hete tranen lopen over mijn wangen en woest gooi ik m’n kleren in de kast.
Dan laat ik me op de grond vallen en begin te huilen. Ik omklem mezelf stevig.
Hij mag niet denken dat hij het verpest heeft, ik mag niet denken dat ik het verpest heb.
Tranen blijven komen en ik gil mijn frustratie eruit.
Na een tijdje begin ik te kalmeren. Ik zucht diep en trillerig.
Ik pak mijn koffer verder uit en berg hem op. Dan pak ik mijn telefoon.
Ik scroll door de contactenlijst en geef dan een gefrustreerde gil.
Ik heb Louis’ nummer niet gevraagd! Snel scroll ik terug naar Carola’s nummer.
Ik bel haar en ze neemt op. Ik zeg één woord. ‘Help.’
Ze hangt op en niet veel later wordt er aangebeld. Ik open de deur en Carola geeft me een dikke knuffel.
‘Meissie toch.’ Ik snik. ‘Carola, het was…het is….ik.’
We lopen naar de bank en gaan zitten. Beide trekken we onze benen onder ons.
Carola kijkt me aan. ‘Vertel.’ Ik zucht en begin te vertellen.
Ik vertel haar alles over het weekend. Dan ben ik bij het afscheid aanbeland.
‘En toen,’ ik slik, ‘Hij kwma naar me toe lopen en…en…en hij zoende me.’
Carola’’ mond valt open en ze geeft een gil. ‘Niet!’
Ik knik. ‘Ik verstijfde en dacht echt zo iets van. OMG! Hij doet het gewoon. Hij stopte toen en keek me aan, maar ik was zo verdwaasd dat ik niks kon uitbrengen en toen stapte ik in en toen keek ik uit het limo raampje en toen zag ik dat hij huilde en toen…’
‘Ademhalen!’ roept Carola. Ik stop abrupt met praten en haal adem. Dan zucht ik weer.
‘Hij denkt nu vast dat hij het verpest heeft.’ Fluister ik. Carola schud haar hoofd. ‘Bel hem dan!’
‘Ik heb zijn nummer niet gevraagd!’ roep ik uit.
‘Nee! Sukkel!’ roept ze uit en ze rammelt me door elkaar.
‘Ik weet het, ik weet het.’ Jammer ik. Carola zucht. ‘Wij gaan vanavond stappen.’
Ik wil protesteren, maar Carola legt snel haar hand over mijn mond. ‘Geen maar. We gaan uit.’
Met haar hand nog op mijn mond knik ik. Ze haalt haar hang weg. ‘Ik heb geen zin om te gaan stappen.’ Zeg ik snel. Carola zucht diep. ‘We kunnen ook een ouderwetse filmavond houden.’
Ik veer op. ‘Dat lijkt me geweldig!’ Ook Carola veert op. ‘Echt?!’
Enthousiast knik ik. Ze lacht. ‘Mooi zo. Bestel jij wat te eten, dan race ik snel naar de dvd-kast.’
Ik had een grote kast in mijn appartement staan. Vol met allemaal dvd’s.
Die hadden Carola en ik door de jaren heen verzameld.
Ik loop snel naar de telefoon en bestel chinees, Carola staat ondertussen bij de kast.
‘Wat voor films wil je zien?’ vraagt ze. Ik denk even na en antwoord dan ‘Doe maar comedy.’
Ze knikt en komt de woonkamer in met een hele stapel films.
Wild hogs, Ice age 1,2 en 3 en nog veel meer.
Als even later ook het eten er is installeren we ons.
Ik gooi een stapel kussens op de vloer, pak een deken, popcorn, drinken en natuurlijk het Chinese eten en we beginnen ons heerlijke filmavondje.

Louis POV
Ik zucht en tril over mijn hele lichaam. Mijn mobiel draai ik rond in mijn handen.
Ze heeft me haar nummer gegeven, maar ik ben die van mij vergeten te geven.
Misschien maar goed ook nu ik het zo verpest heb. ‘Bel haar gewoon man!’ roept Zayn uit.
‘Nee.’ Hij zucht. ‘Louis, kom op. Als jij het niet doet stuur ik haar een sms’je via jou mobiel. En reken maar dat ik dat echt doe.’
Ik kijk hem aan en zucht weer. ‘Zayn, het heeft geen zin.’ Hij rolt met zijn ogen en zucht.
‘Ik word moedeloos van je gezeur.’ Hij springt op en grijpt naar me telefoon.
Ook ik spring snel op en ren weg. ‘Zayn! Waag het niet!’
Hij lacht en grijpt weer naar mijn telefoon. Ik snel de trap af, half struikelend, half sprintend.
‘Help!’ gil ik. Harry en de anderen kijken vreemd op. Zayn komt achter me aan.
‘Houd hem vast! Hij weigert Silvanita te bellen, dus wil ik he doen.’
Eén ogenblik sta ik stil, ik zie dat de anderen het een goed idee vinden en ik snel de tuin in.
Het is een grote tuin. Als je in de deuropening staat kijk je uit op een groot zwembad.
Als je daar omheen loopt hebben we een groot grasveld en dan helemaal achteraan is een klein prieeltje, omgeven door vele rozen.
Ik snelde dus de tuin in. Ik besloot om om het huis heen te rennen, zodat ik aan de voorkant uitkwam. Hijgend stopte ik en ik keek om. Ik zag ze nergens.
Snel wilde ik verder rennen, maar ze hadden me geruisloos ingesloten.
‘Pak hem jongens!’ roept Zayn. Ik geef een gil. ‘Stop! Ik zal haar bellen.’
Zayn stak zijn hand op en de andere stoppen. ‘Beloof je dat?’ vroeg hij.
Ik knikte. ‘Oké, jongens. Trek je terug.’ Ze liepen naar binnen en Zayn en ik volgde.


Reacties:


luna123
luna123 zei op 9 april 2013 - 15:02:
Plzzzz loe bel haar lijkt me zo geweldig

ps ik heb alles bij gelezen super grote fan

pps mag ik melding

xx


Aimeery
Aimeery zei op 8 april 2013 - 17:25:
Haay!
Nieuwe fan... alles bij gelezen dus -.-'' Zou ik een melding mogen? Je schrijft echt geweldig!!!!!! so... GO ON!


Malikaa
Malikaa zei op 6 april 2013 - 22:26:
Louisss just call her you know!!!!
I love it
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 6 april 2013 - 18:52:
kom op louis doe het!!!!
awwww hij moet moet moet haar bellen dan komen ze weer samen!!!!


lilovelou
lilovelou zei op 6 april 2013 - 17:57:
Zet hem op lou!!! Bel haar!!!!
Echt super spannend, ik MOET weten hoe het afloopt!!!
Xxx