Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Miss Cinderella (Harry Styles) » Hoofdstuk 3

Miss Cinderella (Harry Styles)

6 april 2013 - 17:51

654

6

325



Hoofdstuk 3

Hier is een nieuw hoofdstuk. Bedankt dat jullie allemaal mijn verhaal lezen. Ik heb net een nieuw verhaal gemaakt maar op wattpad.com Het verhaal gaat over: David Matthews, hij is rijk, knap, heeft een miljoenen bedrijf en heeft alle vrouwen achter zich aanlopen. Annabeth, ze is arm, verlegen en werkt als een schoonmaakster en serveerster. Nadat de twee elkaar per ongeluk ontmoeten kunnen ze elkaar niet meer vergeten. Maar de eerste ontmoeting zal ook de laatste keer zijn. De link naar de webpagina is: [url]http://www.wattpad.com/story/5006619-mr-millionaire[/url] Ik zou het echt super vinden als jullie hem lezen en vertellen wat jullie ervan vonden. BTW het is geen 1D verhaal. Alvast bedankt Xx

De hele dag had hij niets anders gedaan dan me irriteren met het zelfde liedje. Ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd en die irritante stem van hem ook niet. Ik was voor het eerste gewoon blij dat ik moest werken en hem even niet hoefde te zien. Die uren op school alleen waren al veel te lang met hem. Al snel was mijn humeur weer bij getrokken en met een glimlach alle klanten aan het helpen.

“Hé schat.” Mijn rug verstijfde en ik kreeg het liedje opnieuw in mijn hoofd. Voorzichtig draaide ik mezelf om en daar was hij weer. Dat laatst week kon ik Harry niet van mij weg slaan. Ik deed steeds onaardiger tegen hem, de ene rot opmerking na de andere kwam mijn mond uit. Maar mister Harry Styles hier lachte alleen maar lief naar me.
“Wat moet je?”
“Nou, nou, nou. Dat mag ook wel wat aardiger tegen je goede vriend.” Ik keek hem met gif in mijn ogen aan. Ik reageerde maar niet op zijn flauwe opmerking en keek weer weg. Zonder te vragen kwam hij naast me zitten en keek hij me met een grijns aan.
“Ik irriteer je.”
“Heb je dat nu al door sherlock?” Hij zei niets maar hij keek me enkel aan.
“Ik wil een deal met je maken.” Ik keek verrast naar hem op.
“Wat voor een deal?” Ik pakte een aantal glazen uit de kast en begon ze met drinken te vullen.
“Een deal waar jij en ik baat bij hebben.” Ik zette de drankjes op een dienblad en bracht ze naar de klanten.
“Wat houdt deze deal precies in?” vroeg ik toen ik weer achter de bar stond.
“Ik irriteer jouw en ik wil jouw.” Ik keek hem met een scheef gezicht aan. Achter me werd een bestelling voor tafel vijf neergezet. Een voor een pakte ik de borden en bracht ze naar de klant.
“Als jij belooft met me uit te gaan en dan nog steeds niet in me geïnteresseerd ben dan laat ik je met rust.” Ik begon te lachen en keek hem ongelovig aan.
“Jij wil met me op een date?” In de ogen van Harry zag ik verdriet ontstaan, meteen hield ik op met lachen.
“Weet je zeker dat dit een goed idee is?” Ik knikte meteen.
“Alsjeblieft? Ik beloof me te houden aan onze deal.” In zijn ogen ontstond hoop. Ik zuchtte, waarom was ik altijd zo slecht in nee zeggen?
“Als je ook maar één keer iets gemeens zegt of doet ben ik weg.” Een grote grijns ontstond op zijn gezicht.
“Zal niet gebeuren.” Hij draaide zich om en liep het restaurant uit. Wat heb ik gedaan?

De volgende dagen lied hij me verrassend genoeg met rust, af en toe kwam hij naar me toe maar dat was meer om babbeltje dan met te irriteren.

“Elena?” schreeuwde Cecile weer. Ik had een simpele spijkerbroek met een cobert aan getrokken en liep naar Cecile.
“Waar ga jij naar toe?” snauwde ze.
“Sophie.” zei ik automatisch. Ze keek me aan terwijl ze haar lippen aan het rood stiften was.
“Je bent voor tien uur thuis anders mag je morgen het gehele huis schoonmaken.” Ik knikte en liep de deur uit.
“Wat is het verschil dat moet ik toch al.” Mompelde ik in mezelf. Over een kwartier was mijn ‘date’ met Mr. Harry Styles. Ik had geen idee wat ik moest verwachten. De laatste tijd deed hij aardig tegen me en zoals beloofd irriteerde hij me niet meer.

Na een kwartier lopen kwam ik bij de Starbucks waar we hadden afgesproken aan. Door het raam kon ik hem al zien zitten. Zenuwachtig ging hij op zijn stoel heen en weer. Zonder dat ik er bewust van was begon ik te grijnzen en liep ik naar binnen. Meteen keek Harry op een kwam er een zelfverzekerde grijns op zijn gezicht te staan.
“Je bent gekomen.” Hij boog naar me toe en keek me met schitter ogen aan.
“Ja.”


Reacties:

1 2

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 16 juni 2014 - 10:03:
Melding xx


fallinlove
fallinlove zei op 15 april 2013 - 11:29:
AAAWWWWHHHH That's cute! Hij is zenuwachtig!


Malikaa
Malikaa zei op 6 april 2013 - 22:33:
Awwhhhh, she's going to like him!!! <3
ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk!!
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 6 april 2013 - 18:47:
awwwww
opeens vind ik hier harry schattig
hij vond haar gewoon leuk <3
beter gaat harry haar helpen tegen haar stiefmoeder!!!
snel verder
i love this story!!!


candyXbar
candyXbar zei op 6 april 2013 - 18:34:
that's how bab'y are born, pampampam, there gonna have a date -wbw- me likes