Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O17 ~ Louis Tomlinson & Zayn Malik

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

6 april 2013 - 19:42

725

6

390



O17 ~ Louis Tomlinson & Zayn Malik

@1DZayn: Thanks for the tip again :). Lots of love <33. xo

Louis Tomlinson

Met een harde klap kwam het theeglas op de grond. Het viel in een aantal scherven kapot. De warme thee spatte door de ruimte heen. Zo zonde, het was nota bene Sterrenmix.
'Mijn tapijt!' riep Simon als eerste, stond op en keek toen met een woeste blik naar Niall. De Ier kreeg langzamerhand besef wat hij gedaan had.
'S-sorry uncle Simon,' stamelde hij en hij werd zo rood als een tomaat.
'Eruit jij!' schreeuwde Simon alsof hij een leraar was en Niall een kind dat iets stouts had gedaan. Niall probeerde bibberend zijn krukken te pakken, wat moeilijk lukte, want hij liet er nog een op de grond kletteren. Gelukkig was Liam zo behulpzaam om die op te pakken en aan hem te geven. In stilte strompelde Niall onhandig weg richting de wachtkamer.
'Ik heb even tijd nodig,' zei Simon en hij ging weer zitten. Dit betekende ook dat wij moesten weggaan. Niall zag in een hoekje van de wachtkamer met zijn armen om zijn benen heen geslagen. Het leek wel alsof hij huilde.
Zayn liep naar hem toe. 'Gaat het wel bro?'
'Ik ben niets waard hè? Helemaal niets!' snikte Niall terwijl hij Zayn aankeek met zijn betraande hoofd.
'Tuurlijk wel, alleen je doet gewoon iets... iets minder Niall dan we van je gewend zijn,'
'Ik ben bang,' fluisterde Niall en Zayn voorkwam dat hij in een huilbui uitbarstte.
'Het komt wel goed, we houden van je Nialler!' zei Zayn en hij wreef over het hoofd van Niall. Niall schudde ongelovig zijn blonde hoofd, wat eigenlijk meer bruin was dan blond.
Ik trok aan Harry's jas. 'Come on lads, groepshug!' Ik wilde er zeker van zijn dat Niall ons weer ging vertrouwen. Liam, Harry, die nog om een vreemde reden even scheen te aarzelen en ik stapten op Zayn en Niall af en gaven elkaar de bekende groepsknuffel.
'Au,' piepte Niall nog een keertje nog een keertje tijdens de knuffel die wel drie minuten duurde.
'Mister Horan?' vroeg een onbekende stem achter ons, die ons knuffel onderbrak.
'Ja?' antwoordde Niall terwijl hij de onbekende man in pak aankeek.
'Simon Cowell belde, we komen u halen,'

Zayn Malik

Drie dagen later...
@NiallOfficial: Bored... waiting for Zayn
@ZaynMalik: @NiallOfficial I'm coming buddy
Niall was gewoon opgenomen in een fucking, psychiatrische kliniek. Arme Nialler, hij wilde alleen zich zelf zijn? Niemand scheen er ook rekening mee te houden dat hij een dodelijk ongeluk had overleefd en niks meer wist over zijn leven totdat hij erachter kwam dat hij geen leven had behalve zingen, gitaarspelen en achtervolgt worden door stalkers.
Gelukkig kwam ik vandaag niet voor een ziekenbezoek, maar voor hem op te halen van de kliniek, waa hij ontslagen was.
Ik liep de kliniek binnen en vroeg aan de balie waar Niall Horan zat. Een zuster die me een beetje aan Eleanor deed denken leidde mij naar de plek waar de Ier was. Hij zat doodkalm op het bankje in een gang.
Ik groette hem en hij stond op zonder iets te zeggen en trok mij mee aan mijn mouw de kliniek uit.
'Eindelijk vrij!' riep Niall uit en hij maakte een gek sprongetje gevolgd door een stukje Ierse dans. 'Ik heb trouwens zin om op te treden over een paar weken!' riep hij vervolgens.
De oude Niall leek grotendeels weer terug te zijn. Zoals Simon mij opgedragen had moest ik Niall eerst meenemen naar de kapper en dat ging makkelijk. We gingen naar een salon in de straat achter Harry en Louis' flatappartementje: "New Image". Niall's haar werd geverfd, geknipt en gewassen.
Vervolgens eindigden we zoals altijd bij een gebruikelijke routine bij de Starbucks om samen met de andere jongens wat te drinken. Het was erg gezellig, we praatten over het concert, het weer en het feit dat Louis alweer een nieuw paar schoenen had gekocht. Zwart met witte stippen: oerlelijk vond ik zelf, maar in Louis ogen was dit "hip".
De ringtone van Niall klonk, al had hij dat zelf niet door en moesten wij er aan herinneren.
'Een sms-je van Mary...' mompelde Niall en hij glimlachtte toen hij verder las.
'Wat schrijft ze?' vroeg Louis en Harry deed een poging om over Niall's schouder mee te lezen, maar dat mislukte.
'Of ik wil oppassen morgenavond om zes uur, op het huis van haar buren samen haar zusje,' zei Niall en hij typte weer wat terug. 'So... done!'
'Ga je het doen?' vroeg Liam.
'Of course!' zei Niall glimlachend en hij nam de laatste slok koffie uit zijn beker.


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 28 april 2013 - 8:13:
really like this story <3 melding please ?x


Team1D
Team1D zei op 20 april 2013 - 21:14:
Melding please


luna123
luna123 zei op 13 april 2013 - 10:37:
Plzz snel verder leuk hoor


Malikaa
Malikaa zei op 6 april 2013 - 22:37:
Awhhh Niall, what have they done to you?!?!
Mary en Niall zijn echt super cute samen
snel verder!!
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 6 april 2013 - 19:52:
oh my fukking god,
arme nialler
wat denk jij wel niet joh simon??!!!!
oke ik mag simon, maar niet in dit verhaal
beter is niall weer vrij!!!!
snel verder!!!