Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand alone's » harry styles

Stand alone's

6 april 2013 - 20:59

358

4

308



harry styles

Dit verhaal heeft mijn 2ling zus geschreven, ik heb hem getypr en zo hier en daar veranderd

Waar ben ik?   Ik kijk om me heen. Ik denk: waar ben ik? Hoe kan dit? holy fuck!!! Harry ligt naast me!!! <3 ik kijk naar harry, omdat hij slaapt ziet hij niet dat ik hem zolang aan staar. I’m in love… Maar ik vraag me wel af hoe het nou komt dat harry naast me ligt. Maar eigenlijk wil ik het eigenlijk helemaal niet weten, ik zal wel weer falende dingen gedaan hebben in mijn slaap. Misschien heb ik hem wel gekust! Stom dat ik daar niks meer van weet. Ik sta op om een ontbijtje voor hem te maken. Ik pak wat uit de kast en smeer een broodje pindakaas voor hem. Ik huppel vrolijk met zijn broodje en beker starbucks naar boven. Zachtjes tik ik harry aan en geef hem zijn ontbijt. Hij bedankt me en eet het schattig op. Ik kijk hem aan en vraag hem bijna waarom ik hier ben, maar dan bedenk ik me. Dit is mijn droom. “is er iets?” vraagt harry lief. Ik ben toch heel erg nieuwsgierig (en zijn mooie groene ogen dwongen me wel de waarheid te vertellen) dus ik vroeg: “waarom ben ik hier?” “weet je dat niet meer?” “nee, eigenlijk weet ik helemaal niks meer van gisteravond…” harry begint te vertellen (ik moet moeite doen om niet in zijn mooie ogen te verdrinken) “ik zag je gisteren op het randje van een bruggetje zitten, je was moe en viel in slaap. Maar je viel achterover het water in. Ik sprong erin om je te redden. Ik nam je mee naar huis zodat je wat kon opwarmen, we gingen samen naar boven. Ik legde je in mijn bed, en kwam erbij liggen om je warm te houden. We zoenden en toen vielen we in slaap.” “serieus?! Heb je me een zoen gegeven?” Waarom moest ik dat nou vergeten! Fuck! “ben je dat ook vergeten?” grinnikt harry.  Zijn hoofd komt dichter bij. Hij zoent me. (HIJ FUCKING ZOENT ME!!!). “ik wil dat je deze zoen nooit meer vergeet, en ik laat je niet met rust...” ik kijk harry niet-begrijpend aan… dan zegt hij: “Wil je mijn meisje zijn?”


Reacties:


IAMJILL zei op 6 mei 2013 - 16:45:
Leukk!!


1Dlover
1Dlover zei op 12 april 2013 - 6:23:
Omgggg
zo leuk!
echt heel leuk!
ik ga snel de volgende lezen!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 7 april 2013 - 22:57:
Cool! Ik ben het wel eens met 1Dzayn ;P

HOLY FUCK, WHY?! JE GAF ME GEEN MELDINGEN!!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 6 april 2013 - 21:59:
Allereerst: dit is geen fanfic.
Een fanfic is echt een verhaal, dus met meerdere hoofdstukken . Dit is een Stand Alone.

Je schrijft goed, het is ook een interresant onderwerp.
Je had het wat interresanter kunnen maken door bujv er est meer details n te stoppen, of dat ze zich een heel klein stukje herinnert van de vorige avond.

En nu ga ik snel de volgende lezen^^
Xoxo