Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand alone's » de ontmoeting

Stand alone's

6 april 2013 - 21:34

748

5

279



de ontmoeting

Dit verhaal heb ik zelf geschreven, de schuingedrukte teksten kan je veranderen door een naam

Ik mocht 1D eindelijk ontmoeten! Ik had via via backstage pasjes gekregen. Ik was zo blij. Ik mocht samen met 2 vriendinnen. Het was een lastige keus geweest. Maar ik had uiteindelijk voor vriendin 1 en vriendin 2 gekozen. We zaten in de auto naar het ziggodome, vriendin 1 ratelde maar door over hoe het zou kunnen gaan, en vriendin 2 deed mee. Ik had mijn oortjes in en luisterde naar liedje 1. Een uurtje later waren we er. We werden opgewacht door een gezette man die waarschijnlijk een bodyguard was van 1D. we stelden ons voor en liepen met hem mee. Ik was heel zenuwachtig. Een paar minuten later liepen we een kamer in, en daar zaten ze! We gilden alle drie heel hard. De boys schenen het wel grappig te vinden, want ze moesten lachen. We stelden ons voor, en mochten ze dingen vragen. Het was heel gezellig, maar een uurtje later moesten de boys weg, omdat hun concert toen begon. Ze gingen naar hun kleedkamers en even later kwam de bodyguard ons weer halen. We liepen achter hem aan, ik keek nog even op en zag iets zwarts liggen. Ik liep er naartoe en pakte het op. Het was de portemonnee van droomdate! Ik keek op om het tegen vriendin2 te zeggen, maar ze was al weg, net als vriendin1 en de bodyguard. Shit! Ik was alleen! Ik liep wat rond, maar was al snel verdwaald. Opeens zag ik 5 deuren met bordjes. Op de eerste stond; harry styles. Ik keek verder en op de andere bordjes stonden de namen; louis tomlinson, niall horan, zayn malik en liam payne. Ik liep snel naar die van droomdate. Ik klopte aan en hij deed open. Hij keek me vreemd aan en vroeg wat er was. Ik vertelde hem dat ik zijn portemonnee had gevonden. Hij was heel blij en zei: ‘dankje! Ik was hem al kwijt.’ Hij glimlachte met de lach waar ik al smoorverliefd op was, en nu zag ik hem ook nog in het echt. Droomdate vroeg of ik binnen wou komen. ‘Natuurlijk!’ antwoorde ik. Ik vertelde hem dat ik de rest kwijt was. ‘o, dat is vervelend…’ zei hij ‘wil je wat drinken? Ik heb hier een koelkast vol!’ zei hij met weer die glimlach. Toen ik mijn cola op had, en zijn concert bijna begon, wees hij mij waar ik langs moest en nam weer afscheid. Uiteindelijk kwam ik weer op de parkeerplaats maar vriendin 1 en vriendin 2 op mij hadden gewacht. Ik vertelde ze wat er gebeurt was en we gingen weer in de auto zitten opweg naar huis. Op het gegeven moment wou ik mijn mobiel pakken om muziek te luisteren. Maar hij was er niet! Toen we thuis waren, ging ik nog even goed mijn handtas doorzoeken maar hij was er echt niet. Ik was die avond alleen thuis, mijn ouders hadden allebei een vergadering van hun werk. De telefoon ging. Ik nam op. ‘hallo, met je naam.’ ‘hoi je naam! Droomdate hier, ik heb je mobiel gevonden. Hij lag nog in mijn kleedkamer.’ ‘ja, ik was hem al kwijt… dank je!’ antwoorde ik blij. ‘zal ik hem nu komen brengen?’ vroeg droomdate ‘ik ben nu toch in de buurt.’ ‘dat zou heel fijn zijn.’ Antwoorde ik, nog blijer dan ik al was. Ik vertelde mijn adres, en we zeiden gedag. Ik moest het wel even tot me door laten dringen voordat ik het echt geloofde. Een halfuur later ging de deurbel. Daar stonden ze, gewoon bij mijn deur! ‘er is een klein probleem,’ vertelt droomdate. ‘de paparazzi weet dat we hier zijn, en als ze ons met jou spotten krijg je nooit rust, en dat wil ik niet.’ ‘en dat betekent?’ vroeg ik. ‘dat je met ons mee moet komen.’ Vertelde droomdate met een knipoog. ‘ok,’ zei ik. ‘waarheen?’ ‘een hotel.’ ‘hoelang?’ ‘tot de paparazzi je vergeten is... zo ong. 1 weekje..’ ‘omg! Een week?! En mijn ouders dan?’ ‘zeg dat je met vriendin 1 en vriendin 2 gaat kamperen.’ ‘wat als ze erachter komen doordat ze  vriendin1 of vriendin2 tegenkomen?’ ‘vraag of zij ook mee gaan naar het hotel.’ ‘ok, moet ik ze dan nu bellen?’ ‘doe maar in de auto.’ ‘ok.’ Toen we in de grote (niet te missen) tourbus van 1D zaten, belde ik mijn vriendinnen en ouders. Ze begrepen het en het mocht van hun ouders. Dus even later zaten we met 8 mensen in de bus, op naar een hotel vluchtend voor de paparazzi… de vreemdste/leukste ervaring van mijn leven.


Reacties:


IAMJILL zei op 6 mei 2013 - 16:50:
Leukk!! Enne, ik heb erg gelachen omdat je natuurlijk droomdate en je naam had geschreven vond ik het wel grappig.


1Dlover
1Dlover zei op 12 april 2013 - 6:29:
Awsome
als ik eerlijk ben, ben ik niet zo'n fan van dat zelf invulgedoe
Ik ga snel verder lezen


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 7 april 2013 - 23:02:
WOOWWWIIEEE! Zayn, Youre amazayn!

Ik heb mijn vehaal gelezen met de namen: Lianne, vriendin Marin en Myrha en droomboy Zayn XD


Malikaa
Malikaa zei op 6 april 2013 - 22:46:
Awesomee!!
I like it <3
snel nog een nieuwe!!
xXx


1Dzayn
1Dzayn zei op 6 april 2013 - 22:12:
Haha, cool!
Je moet de schuingedrukte dingen dan ook echt wel schuingedrukt doen he!

Snel nog eentje meis, je schrijft leuk!
Xoxo