Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand alone's » louis

Stand alone's

7 april 2013 - 16:11

338

5

253



louis

Ik hoop dat je deze leuk vindt. Ps. Let aub niet op de spelfouten. ;)

Ik liep alleen door de nacht, het was ijzig koud. Een traan rolde over mijn wang. Ik ging op een bankje zitten. Ik was doodop, de tranen leken wel op mijn wang bevroren te zijn, zo koud voelden mijn natte wangen. Ik zat er wel een uur, toen zakte mijn ogen dicht. 
"hey," ik werd wakker, er tikte iemand tegen Mijn arm. "hey, gaat het wel?" Vroeg een lieve zachte stem. "Mmhuh?" Ik opende vermoeid mijn ogen. Ik zag iemand naast mij zitten, ik kon zijn gezicht net onderscheiden in de ochtendschemer. Het was een jongen van een jaar of 20. Hij had bruin haar dat heel wild stond. Maar toch heel leuk. "gaat het?" Herhaalde hij zijn vraag. "Eehh, ja." Zuchte ik. Ik ging rechtop zitten. "Ik ben louis. En hoe heet jij?" Vroeg louis. "Ik ben lisa" antwoorde ik. "Heb je zin in koffie?" Vroeg louis. "Jawel." Atwoorde ik. "Kom je dan mee naar de starbucks?" "Ja!" Ik stond op en samen liepen we naar de dichtsbijziinde starbucks. Toen we in de starbucks zaten met koffie, vroeg louis "waarom sliep je op dat bankje?" Ik begon te vertellen: "ik heb al een jaar een relatie met een jongen, hij heet dave. Ik zou gisteren met hem naar de disko gaan. Wehadden daar afgesproken. Toen ik aankwam, stond hij daar, maar niet alleen. Er stond een meisje bij. Ze waren aan het zoenen..." "o wat gemeen!" Riep louis. "Ja..." zei ik. "En nu?" Vroeg louis. "Kan je naar huis?" "Nee," antwoorde ik. "Ik woon niet hier in londen. Ik woon in nederland... dave en ik zouden hier gaan samenwonen..." snikte ik. "O wat erg!" Louis was heel lief en sloeg een arm om me heen. Ik schrok en keek hem aan. Onze hoofden kwamen steeds dichterbij elkaar...

Ik werd wakker door het zanggeluid van de vogels. Ik opende mijn ogen, keek naast me en daar lag mijn man. Ik had weer gedroomd over onze 1e ontmoeting. Gisteren wasde beste dag van mijn leven, toen was ik mvr. Tomlinson geworden...


Reacties:


XxAmyxX zei op 16 maart 2014 - 18:08:
Oh my god, this is so cute!

Hihi

x Amy


1Dzayn
1Dzayn zei op 13 april 2013 - 15:56:
OH ik heb hier nog niet op gereageerd , hoe kan dat nou weer, want ik heb hem al wel gelezen. Ts ts ts, stoute ik

Anyways, hij is harstikke leuk!
Ik wil ook getrouwd zijn met Louis. pfft, jaloersheid ten top hierzo.

snel nog een meis.
xoxo


1Dlover
1Dlover zei op 12 april 2013 - 6:31:
Aaaweee
dit is echt leuk!
melding?


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 7 april 2013 - 23:05:
Ahw, married with Lou <3
Te cute voor woorden!!


Malikaa
Malikaa zei op 7 april 2013 - 16:17:
Awhhh they got married!!!
Soo cute <333
Love it
xXx