Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 8

dancing (gepauzeerd)

8 april 2013 - 19:28

412

0

224



hfst 8

weer een nieuw stukje omdat mijn beste vriendin(directioner)me bedreigde.

Louis pov

Ik hoorde het meisje schreeuwen tegen de jongen en het leek alsof de jongen het niet erg vond. Ik vond het zo zielig voor het meisje ookal wist ik niet wat ze zei, maar ik denk dat die jongen haar vriendje was en dat hij dat andere meisje naast hem zoende omdat ik die jongen dat andere meisje naast hem zag zoenen. Ze renden weg en die jongen ging niet eens achter haar aan. Ik deed me mond open en zei: 'wat ben jij een slecht vriendje zeg, ga achter haar aan als je haar niet kwijt wil!' Hij keek me raar aan en zei: 'mij boeit het niks wat ze doet, al pleegt ze zelf moord het me maakt me niks uit.' Mijn mond maar ook die van de rest van de jongens sprong wijd open en Harry schreeuwde: 'JIJ BENT ECHT ERG ZIELIG EEN MEISJE ZOOOO PIJN DOE KAN GEWOON NIET JONGEN.' De jongen draaide zijn hoofd om en zoende het meisje naast hem nog een keer. Maar dat meisje pikte het niet en sloeg hem recht in zijn gezicht en liep toen dezelfde richting op als het andere meisje. Ik moest lachen om de actie van het meisje en zei toen: 'kom op jongens dat meisje heeft een grote dosis ONE DIRECTION nodig.' Ik stond op en liep richting het meisje. De jongens liepen achter mij aan, opeens hoorde ik een knal en ik schrok me rot. Zayn rende op het geluid af en liep een hoek om. Ik en de rest volgde hem snel en zagen Zayn bij een huilend meisje zitten. We liepen er naar toe. Zij was het meisje dat gezoend werd, waarom moest zij huilen? Ik wou net vragen wat er was maar Zayn was me voor. Heey meisie waarom huil je? zei hij. Ze keek op en zei: 'ik heb mijn beste vriendin verraden en nu wil ze me vast nooit meer zien en ik kan haar nu niet vinden.' Liam en Niall liepen naar haar toen en begonnen haar te knuffelen. Ze moest al een beetje lachen. We begonnen haar te kietelen en ze gierde het uit. Ze zag er al een stuk vrolijker uit. Ik zei: 'hoe heet je eigenlijk?' Ze antwoordde: 'mijn naam is Iris. Zayn zei:'oke iris, heb je enig idee waar je vriendin..........' Lucy voelde ze aan. Oke waar Lucy is zei Zayn. Ik zag haar nadenken en toen zei ze opeens: 'ja misschien weet ik dat wel.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.