Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Introduction.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:26

183

0

170



Introduction.

Mijn naam is Ruby. Ik ben 16 jaar en leef in Duitsland. Enkele jaren terug kreeg ik vaak verschillende aanvallen. Ik viel flauw, krijg stuiptrekkingen en er kwam schuim uit mijn mond. Mijn moeder probeerde me kalm te houden, terwijl ze de ziekenwagen belde. Na enkele onderzoeken kwam ik erachter dat ik Epilepsie heb. Mensen noemen het ook wel "De Vallende Ziekte." Maar ik neem pilletjes nu, en leer er mee leven. Maar dat is niet alles. Ik heb namelijk ook Claustrofobie. Dat betekend dat ik een angst heb voor kleine ruimtes zoals een lift. Maar even genoeg over mijn ziektes, ik vertel jullie wat over mijn uiterlijk en mijn leven.
Ik heb een licht getinte huid. Dat komt doordat mijn vader Italiaans is. Mijn haren zijn blond, met krullen, en mijn ogen zijn groen. Eigenlijk ben ik niet zo groot om 16 jaar te zijn, ongeveer 1m67. Nou, kennen jullie de groep Tokio hotel ? Al vanaf mijn 5 jaar ben ik met Bill en Tom bevriend. Dat zijn dan ook de enigen -buiten mijn ouders en familie- die afweten van mijn ziektes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.