Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alone » Harry Styles

Stand Alone

9 april 2013 - 14:36

683

5

221



Harry Styles

Mijn eerste SA :) Hij is nogal kort en verprutst maar enjoy :$

Het is donker Harry en ik zitten in samen in de zwarte auto. We stoppen even bij een stoplicht het lijkt wel uren te duren als het licht weer op groen springt. Harry trapt op het gaspedaal en rijd weer verder. Hij slingert af en toe nogal logisch hij is stomdronken denk ik in mezelf. ''Gezellig was het hé vannacht'' zegt hij. ''Jaa.. Maar Harry we zijn wel dom bezig weet je dat?''. Harry kijkt me dom aan en begint me te zoenen. ''Harry! Je bent aan het rijden gek!''. ''Oowh jah'' zegt hij onafwezig en houd zich weer bezig op de weg. Harry slingert nog steeds. Af en toe toeteren wat auto's Harry trekt zich er niets van aan en blijft gewoon doorrijden. Weer komen we bij een kruispunt aan de stoplicht springt op rood maar Harry blijft doorrijden. Stom verbaasd kijk ik hem aan. Weer een auto toetert en dan een harde knal. Het word wazig voor mijn ogen.

POV Harry styles.
Ik kijk om me heen en lig in een witte kamer. Ik voel me duizelig. Ik zie mensen in mijn kamer staan. ''W..wat.. waar ben ik?'' zeg ik kreunend van de pijn. Een man met een lange witte jas kijkt me aan hij begint gelijk te krabbelen op het papier die hij in zijn handen had. ''Je hebt een auto ongeluk gehad'' zegt de man. Opeens vliegen allemaal plaatjes voorbij. Ik schrik. ''Esmee! Waar is ze?''. De man loopt naar me toe en legt zijn hand op mijn been. ''Esmee is naar voor geklapt en is door het raam gegaan..'' zegt hij vol medeleven. Een traan rolt langzaam over mijn wang en daarna volgt er nog een en nog een... ''Ze is met spoed naar het ziekenhuis gegaan maar onderweg overleed ze'' zegt de man. ''Nou ik laat je even alleen'' en de man loopt weg. Ik begin weer te huilen. Dan komt er een vrouw de kamer in lopen. ''Ga eens rechtop zitten'''sist ze. Met veel pijn en moeite ga ik rechtop zitten. ''Wie bent U?'' vraag ik zo vriendelijk mogelijk. ''Ik kom je helpen met je been.'' zegt ze kortaf. ''Hoezo?'' vraag ik. ''Je been is verlamd. Nou beweeg is met je linkerbeen?''. Ik til mijn linkerbeen op en beweeg hem zonder pijn of moeite. ''Goed en nu je rechterbeen'' zegt ze streng. Ik wilt mijn rechterbeen bewegen maar tevergeefs het lukt niet. Nog een poging maar nee die lukt ook niet. De vrouw zit hevig te krabbelen in haar map die ze vooraan mijn bed had gepakt. ''En nu?'' vraag ik chagrijnig. ''Wat gaat er nu gebeuren? Gaan jullie mijn nu been amputeren ofzo?!''. De vrouw schiet in de lach. ''Nee jongen niks operatie niks amputeren'' zegt ze en loopt weg. Lekker zijn ze hier zeg denkt hij. Hij probeert weer te liggen in het ziekenhuis bed met veel pijn en moeite lukt het hem. ''Niemand die om mij geeft...'' zegt hij zacht. Uren verstreken en hij ligt naar maar zielig in een kamertje. Alleen. Zonder Esmee. Hoe gaat hij ooit verder zonder haar ? Hij denkt aan die avond toen ze elkaar voor het eerst zagen. Het klikte meteen. Maar dan moest er zo nodig weer een ongeluk gebeuren. En dat ongeluk heeft zijn hele leven verpest. Alles wat hij had is gewoon weg. Helemaal weg. Foetsie. Een traan rolt over zijn wang. Het is allemaal zijn schuld. Hij had niet zo stom moeten doen. Niet moeten drinken en dan ook nog eens gaan rijden. Ik had beter een taxi kunnen nemen denkt hij. Hij houd het niet lang meer vol... Ik kijk het raam uit. Hoor vogels fluiten en af en toe honden die blaffen. De wereld is hard. Hij probeert op te staan wat hem lukt door zich vast te houden aan het bed. Hij hinkelt naar het raam toe. Halve wege stopt hij. Moet hij dit wel doen ?. Hij wilt zijn Esmee terug en niet langer mee leven. Hij hinkelt verder naar het raam. Houd zich stevig vast aan het kozijn en tilt zich zelf omhoog totdat hij zit en voor zich uit staart.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 23 mei 2013 - 21:26:
Iedereen hieronder haalt me de woorden uit de mond
Je schrijft echt heel mooi
Melding bij de volgende
xXx


lilovelou
lilovelou zei op 16 mei 2013 - 23:05:
Eigenlijk met iedereen eens
Xxx
Ps. Melding als je een volgende doet?(wat je btw wel echt moet doen )


Ims
Ims zei op 10 april 2013 - 15:53:
eens met azula en djmalikjuh

het is wel super mooi en je moet snel verder gaan!!!!


Azula
Azula zei op 9 april 2013 - 22:49:
Eigenlijk heeft DjMalikjuh alles al gezegd wat ik wilde zeggen. (:
Maar - I still like. Ik vind het alleen jammer dat we niet weten of
'ie springt ja of nee.

snel een nieuwe?


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 9 april 2013 - 15:29:
Wojo! Gaat ie uit het raam springen?!
Goede verhaallijn! Ik heb nog wel wat tips:
- Ik zou het einde wat definitiever maken. Nu zou er jog een vervolg kunnen komen of hij springt of niet...
- Zet op sommige plekken een komma in de zin. Dan zijn de zinnen makkelijker te lezen, nu doe je wel eens dit:
'Het is donker Harry en ik zitten in de zwarte auto. '
Maak er dan dit van:
'Het is donker, Harry en ik zitten in de zwarte auto. '

Verder heel mooi! Snel een nieuwe!

X.