Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 16

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

9 april 2013 - 19:52

1044

4

453



Hoofdstuk 16

Alle nieuwe lezers: WELKOM BIJ DE CLUB c: Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties <3 Ik ben trouwens begonnen met een nieuwe FF en die gaat over Harry Styles, dus... xoxo

Silvanita POV
Langzaam open ik me ogen. Ik lig in een ongemakkelijke houding op de vloer voor de tv.
Voorzichtig til ik mijn hoofd op. Carola ligt naast me, eveneens in een ongemakkelijke houding.
Dan kijk ik naar de klok en ik schrik. Het is al negen uur! Onze eerste college begint nu.
Ik spring overeind en schud Carola wakker. ‘Car Car! Wakker worden! Het is al negen uur!’
Carola opent slaperig haar ogen en kijkt dan naar de klok. Ze blijft liggen.
‘Laten we vandaag overslaan.’ Ik laat mijn handen langs m’n zij vallen.
‘Maar, we hebben nog nooit een dag gemist.’ Carola gaat zitten en kijkt me aan.
‘Maar dit is een speciale dag. Ik moet je opbeuren.’ Ik grijns.
‘Goed goed, we slaan vandaag over.’ Carola grijnst. ‘Mooi, geef me dan nu maar ontbijt.’
We lachen en ik loop naar m’n keukentje. Ik maak een simpel ontbijtje bestaande uit:
- Twee geroosterde boterhammen.
- Een eitje
- Thee
- En beleg.
Samen gaan we aan mijn tafel zitten en we ontbijten, kletsend over van alles behalve dat ene.
Louis. Ik zucht en Carola kijkt me aan. ‘Waarom heb je dan ook niet zijn nummer gevraagd?!’ roept ze uit. ‘Sorry! Het was gewoon zo gezellig en zo. Hij heeft die van mij wel.’
Carola dondert van haar stoel. ‘Louis Tomlinson heeft jouw nummer?!’ roept ze uit.
Ik knik en haar mond valt open. ‘Dan moet je afwachten, denk ik.’
Ik zucht. ‘Wat als hij niet belt? Hij denkt vast dat hij het verpest heeft.’
Carola haalt haar schouders op. ‘Daar kom je maar op één manier achter, en dat is toch echt afwachten.’
Ik haal mijn schouders op en begin te eten.
Het is vijf uur en Carola en ik hebben de hele dag alleen maar meiden dingen gedaan.
Nu staat ze bij de deur, ze gaat naar huis. ‘Tot morgen dan maar.’ Zeg ik.
‘Ach meisje, je overleeft het wel.’ Ze geeft me een kus en loopt dan de galerij af.
Ik zwaai haar na en loop dan m’n appartement weer binnen.
Snel loop ik naar mijn slaapkamer en pak mijn tas voor morgen in. Dan begin ik met een simpel avondmaal. Niet veel later is mijn omelet klaar en ga ik aan tafel zitten.
Ik zet een GTST op en eet mijn omelet.
Als ik klaar ben zet ik mijn bord in de keuken en loop ik naar de badkamer.
Ik heb behoefte aan een lange, warme douche.

Louis POV
Ik draai mijn mobiel rond in mijn handen. Ik zit alleen op mijn kamer en twijfel.
Moet ik haar bellen? Nee, ja, nee, ja. Ik zucht. Dit werkt niet.
Dan neem ik maar een besluit. Snel kies ik haar nummer en druk ik op bellen.
Nu kan ik niet meer terug. De telefoon gaat over.
Dan hoor ik haar stem in mijn oor, maar het is de voicemail.
Dit is de voicemail van Silvanita Myren…
Snel hang ik weer op en steun met mijn hoofd op mijn handen. Ik zucht, het is verschrikkelijk om te weten dat ik het verpest heb. Veel tijd om verder te piekeren heb ik niet, Harry komt binnen.
‘Hey Lou, ga je mee?’
‘Waarnaar toe?’ vraag ik verbaasd. Harry’s ogen beginnen te glinsteren.
‘Dat zal je wel zien.’ Ik zucht en sta op, dan volg ik hem naar beneden.
Hij gebaart dat ik moet gaan zitten. ‘Goed, ik wil dat jullie naar de Starbucks rijden en daar een tafeltje zoeken. Ik kom dan rond zes uur naar jullie toe.’
‘Waar ga je heen dan?’ vraagt Zayn. Ik knik en kijk Harry aan. ‘Ja, waar ga je heen?’
Harry schud alleen zijn hoofd. ‘Dat zal je wel zien.’
Ik haal mijn schouders op en sta op. ‘Kom dan maar jongens. Ik rijd.’
De anderen staat op en lopen achter me aan. Harry blijft achter.

Harry POV
Ik grijns, ze zijn weg. Snel trek ik een jas aan en ik pak mijn telefoon mee.
Snel sms ik naar Miranda dat ik eraan kom. Vandaag is het zover.
Ik date nu zo’n twee weken met Miranda en het voelt heel goed. Daarom wil ik haar gaan voorstellen aan de jongens. Zenuwen beginnen opeens op te spelen.
Wat als ze haar niet mogen? O nee, o nee, dat mag niet! Mijn ademhaling gaat sneller en ik kalmeer mezelf weer. Het komt goed Harry, ze gaan haar geweldig vinden. Dat zinnetje herhalend stap ik in de grijze Audi. Ik trap het gaspedaal in en rijd naar Miranda’s huis.
Als ik daar aankom staat ze al buiten. Mijn hart begint weer sneller te slaan.
Ik hou van haar, van alles. Haar donkerblonde/bruine haar dat licht krult.
Haar blauwe ogen, ja zelfs haar wat dikke wangen.
Ik parkeer de Audi en stap uit. ‘Hey Miranda!’ roep ik vrolijk. Ze krijgt een brede grijns op haar gezicht en komt naar me toe gelopen.
‘Hey Harry!’ ik geef haar een klein kusje. ‘Stap maar in, my lady.’ Ze giechelt en stapt in.
Ik sluit de deur en loop naar mijn eigen kant. Ik stap en in trap op het gas. We schieten ervandoor.
‘Heb je er zin in?’ vraag ik. Ze knikt. ‘Ik ben wel zenuwachtig. Het is natuurlijk niet elke dag dat je een bekende band gaat ontmoeten.’ Geruststellend wrijf ik over haar been. ‘Het komt wel goed. Ze gaan je echt leuk vinden.’ Ik zie dat ze knikt, dan rijden we in stilte.
Niet veel later zijn we bij de Starbucks en help ik haar uitstappen. ‘Klaar?’ Ze knikt zenuwachtig.
Ik sla een arm om haar schouders en we lopen naar binnen. Ik scan de Starbucks en zie de jongens in een hoekje zitten. Snel kijk ik naar Miranda en ik geef haar een glimlachje. ‘Kom.’
Ik pak nu haar hand en we lopen naar de jongens. ‘Hey guys.’ Begroet ik ze.
‘Hey Harry.’ Zegt Niall. ‘Zo, en wie is deze mooie dame?’ vraagt Liam.
Ik grijns en Miranda kijkt verlegen naar beneden. ‘Jongens, ik wil jullie graag voorstellen aan mijn vriendin. Dit is Miranda.’ Eén ogenblik kijken de jongens wat geschrokken, dan glimlachen ze.
‘Harry, dat is geweldig!’ roept Louis enthousiast. Ik grijns en Miranda kijkt verlegen op.
Louis is de eerste die opstaat. ‘Hey Miranda, leuk je te ontmoeten. Ik ben Louis Tomlinson.’
Verlegen schud ze zijn hand. Al snel volgen de anderen. ‘Zayn Malik.’ ‘Liam Payne.’ ‘Niall Horan.’
Miranda begint wat te ontspannen en we gaan bij de jongens aan tafel zitten.
Ik glimlach en kijk verliefd naar Miranda. Gelukkig hebben ze haar geaccepteerd.




We zijn al bijna bij hoofdstuk 20 mensjes .......
Wat dachten jullie van een Q&A als we bij twintig zijn?
xoxo


Reacties:


lilovelou
lilovelou zei op 9 april 2013 - 22:08:
Zo goed! Alweeer! Ik hou echt van jou verhalen weetje!
Xoxo


1Dlover
1Dlover zei op 9 april 2013 - 20:07:
Om my god,
Oh my god,
Oh my god,
Ik ben in shok,
Oh my god,
Oh my god,
Oh my god,
Dit geweldig!
Ik weet niet hoeveel ik je moet bedanken,
Oh my god,
DANKJEWEL!
IK BEN HIER ZO ONGELOOFELIJK BLIJ MIJ!
OH MY GOD! ZE MOGEN ME!
NOU JA TOT NU TOE DAN
TUUMMM TUMMMM TUUUMMMMMMMMM!
AAHHHHHH SNEL VERDER!


Aimeery
Aimeery zei op 9 april 2013 - 20:06:
GEWELDIG! GO ON! ik hou van dit verhaal!


Malikaa
Malikaa zei op 9 april 2013 - 20:03:
Ik wist dat ze haar aardig zouden vinden!!
Louis, please please please call her again!!
Die Q&A is echt een super leuk idee!!!
xXx