Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Chatten met zayn?! » Ambulance snel!!

Chatten met zayn?!

10 april 2013 - 19:40

387

4

189



Ambulance snel!!

Gaaaap ik word wakker en kijk meteen op mijn laptop. ONLINE hij is online!! Yeeess eindelijk! Hij schrijft dat hij me wil ontmoeten. Ik schrijf waar dan? Bij de grote boom i het afgelegen parkje. Is dat oke? Ja ik zie je daar om 13:00 uur. Ik sta op doe mijn lievelings shirt aan en mijn strakke broek waarin je de mooie vorm van mijn kont kan zien haha! En mijn SWAG sneakers aan. Ik ga naaf beneden niemand is nog wakker. Ik laat een briefje achter met daarop: hoi ik ben lianne doei xx. Ik maak snel een broodje met jam mmmmm lekker. En dan ga ik naar de grote boom. Ik kom aan maar ik zie hem niet. Ik sta nu recht onder boom, ik roep: zayn where are You? Hij zegt heey i am here? Above You ! Ik kijk omhoog en ik zie zayn in de boom. Heel hoog. Ik zeg Kom naar beneden jij gekkie! Hij probeert op een tak te staan.............… HIJ VALT!! Hi valt zo hard dat hij bewusteloos op de grond ligt! Ik raak in paniek en pak snel mijn mobieltje. Ik bel 112: hallo 112! ja mijn vriendje is uit een boom gevallen en ligt bewusteloos op de grond! Blijf rustig aar bent u? Ik ben in de amaliastraat aan het eind va de straat is een parkje daar ben ik kom snel alsjeblieft! Ik hang op e ga naast zayn zitten en check zijn hartslag.hij gaat een beetje snel. Ik barst i tranen uit en roep: IEMAND IEMAND HELP ME! Maar Niemand antwoord. Want het is koninginnedag iedereen is in de stad. Ik huil nog harder maar daar komt de ambulance aan. Ze stappen snel uit en vragen me hoe het komt. Ik zeg dat hij zichzelf in de boom heeft verstopt om me te verassen. Een man zegt: is dit niet zayn malik van one direction? Ik zeg ja dat is hij en hij zegt oke we moete hem snel naar jet ziekenhuis brengen. Hij zegt dat ik mee mag in de auto. We gas de auto snel in met zayn op de brancaar. Ik leg mij hand op de Zijne en zeg: zayn alsjeblieft blijf bij me ik wil je niet kwijt raken. We zijn i het ziekenhuis en hij word meteen naar ds operatiekamer gebracht.


Reacties:


IAMJILL zei op 6 mei 2013 - 11:56:
Mag ik melding??


luna123
luna123 zei op 13 april 2013 - 12:24:
Nee zayn mag niet dood melding?


1Dlover
1Dlover zei op 10 april 2013 - 20:28:
omgomgomgomg
hij mag niet dood!!
i'm fukkking freaking out if he's dying!!!
don't you dare!!!!
melding??


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 10 april 2013 - 19:55:
Oeeeehh! Mijn liefje mag niet dood!
(jaa, ik ben verliefd op mijn Mongolische, superhotte heef die zingt als de heaven!)

Operatie? OMFG! hij mag niet doooood!

Wanneer kom ik weer voor?