Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 10

dancing (gepauzeerd)

10 april 2013 - 21:46

462

1

210



hfst 10

yeahhh hoofdstuk 10 alweer!!!!!! maar ENOY!!!!!!

Lucy pov

Ik opende langzaam mijn ogen, toen mijn ogen open waren realiseerde ik me dat dit niet mijn kamer was. Ik was bang, bang dat ik dood was of dat Thomas en me andere ex Rick me had ontvoerd. Heel stil kroop ik uit bed en probeerde wat te lopen. Het was meer wankelen dan lopen maar ik moest weten waar ik was. Ik opende heel voorzichtig de deur en keek met me hoofd om de hoek of er iemand te zien was. Het huis waar ik was zag er heel groot uit, hier zou ik straks echt in verdwalen. Ik probeerde naar de trap te lopen. Het lukte niet en ik viel op me knieën op de grond, dan maar kruipen. Ik kruipte richting naar de trap en keek naar boven, moest ik zover kruipen. Ik pakte de trapleuning vast en trok mezelf omhoog. Ik hield me stevig vast aan de leuning, athans dat dacht ik. Toen ik bijna boven aan was verloor ik me evengewicht en liet ik me handen los van de leuning. Ik gilde en viel op naar achteren. Ik zag nog een persoon aan komen rennen maar die was te laat. Ik viel en daarna werd alles zwart voor me ogen...........


Louis pov

Ik zat samen met de jongens en Iris in de woonkamer. Lucy lag bendenen op bed, ik was blij dat ze nog levende. Zayn had een speigeltje in zijn voor zijn haar. Het zag er zo grappig uit en ik probeerde me lach in te houden. Opeens hoorde ik een gil en ik stond heel snel op en liep gelijk richting het geluid. Ik was te laat, er kwam een hele harde klap en ik hoopte zo dat het Lucy niet was. Ik keek voorzichting naar bendenen en zag daar Lucy liggen met haar ogen gesloten. Ik snlede de trap af om te kijken of ze nog leefde. Ondertussen was Zayn ook gekomen. Hij belde het alarmnummer. Ik was erg geschokt, hoe kon dit gebeuren?! Er kwam een schuld gevoel bij me op en begon zacht te snikken. Zayn sloeg geruststellend een arm me heen. Ik....... het is mijn schuld.........., ik moest bij haar blijven! snikte ik. De rest was ondertussen ook gekomen en zagen allemaal hoe Lucy hier op de grond lag. Iris begon luit te snikken en Niall sloeg zijn armen om haar heen. Ik hoorde de sirenes en al snel kwamen de mannen met de bracard. Ze legde haar zo verzichting mogelijk erop. Iris was nog steeds niet gestopt met huilen, ik voelde me zo schuldig. Er mochten maar 2 personen mee met de ambulance de rest kon misschien morgen pas komen. Iris trok Zayn mee, ik wist niet waarom ze Zayn mee nam maar ik voelde gelijk een steek van jaloezie komen.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 10 april 2013 - 22:20:


Louis jaloers, Lucy onderaan de trap, dat voorspeld weinig goeds...

Snel verder meid!
Xx.