Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Niall » Wouw ik geloof nog niet wat er gebeurt is.

Niall

11 april 2013 - 12:38

2191

3

260



Wouw ik geloof nog niet wat er gebeurt is.

Zoals elke normale maandag ga ik naar mijn werk en wordt ik uitgelachen door iedereen om me heen omdat ik in een minicooper rij die zo vuil is dat tie er uit ziet als kots. Niet alleen door modder maar zelfs door fruit en ander eten dat mensen van straat ertegen gooien omdat ze hem zo lelijk vinden. Voor de zekerheid zet ik mijn auto in de parkeergarage van mijn werk voor personeel en loop ik naar boven. Ik ben namelijk bang dat tie in brand gestoken wordt en ik helemaal niets meer heb. als ik eenmaal boven ben ga ik meteen aan het werk. Ik werk in een hotel met restaurant als schoonmaker waar ik net genoeg aan verdien voor eten en een kamer in een goedkoop hotel. Ik begin met het schoonmaken van de vloer van het restaurant en leg overal op de tafels, borden en bestek neer. Even later komt mijn baas binnen die zich weereens heeft verslapen ze is best aardig maar ook best onhandig. Ze komt hijgend binnen pleurt haar tas op de vloer en loopt chagrijnig naar haar werkkamer. Als ik eindelijk klaar ben met het restaurant en wil weglopen naar de hotelkamers die nog leeg staan gaat de deur open er komen 5 mensen binnen lopen. ehhe ehhe zeg ik stotterend het restaurant is nog niet open. Dat weten we zeggen de jongens in het Engels en ze doen hun capuchon af. o o o mmy god zeg ik en maak het beste plekje voor ze vrij in het restaurant. Ik ga bij ze staan en vraag alles wat ik me kan bedenken of ze drinken willen of eten of een kussen of een icepack okal is dat een domme vraag alleen vergeet ik te vragen waarom ze hier zijn en dat ze hier eigenlijk niet eens mogen zijn. Ze geven wel antwoord op de vraag die ik niet stel maar daar denk ik niet eens aan ik kan alleen maar denken aan o My god One Direction is hier. Ik denk alleen nog maar aan dat ik er niet uit zie. Ze zeggen dat ze naar Nederland gekomen zijn omdat ze het hier wouden verkennen en ze in de meivakantie hier een optreden zouden hebben en ze hier tot dan wouden blijven. Ook zeggen ze dat ze zo vroeg zijn gekomen zodat ze niet omringt stonden door fans. We willen wel in dit hotel blijven logeren tot dan zeggen ze en zonder te twijfelen zeg ik ja. Maar mijn baas vindt dat niet goed denk ik gelijk. En zeker als ze er niet voor betalen. We betalen het dubbele zeggen ze dan wow zei ik natuurlijk mag dat kies maar een kamer uit en hij is van jullie jullie mogen de mooiste kamer en zelfs meer. Ze bedanken me en tot mijn grote verbazing is het tijd om open te gaan ik neem ze mee duw ze een kamer in en zeg tegen ze dat ze er veilig zijn en niet te veel lawaai moeten maken als ze niet gezien willen worden. Ik ren zelf naar beneden en maak het restaurant open er stormen mensen naar binnen en gaan gelijk naar het eten. achteraf betalen riep ik en terwijl loop ik naar boven. Ik ga naar de kamer van One Direction en zeg dat ze veilig zijn. Ik heb het hotel gesloten komende week en ik kijk wel. Ik pak er een plattegrond bij en kijk met ze naar de kamers van bovenaf ik zeg wat er in de kamers zit en ik zeg ook hoe duur ze zijn. Ze nemen de duurste en betalen toch maar het driedubbele. Ik ben zo blij dat ik ze zo de kamer geef zonder al te laten betalen ik vertrouw ze gewoon zo. En uur lang wordt ik door ze vermaakt en dan ben ik klaar met werken ik zeg dat ik moet gaan maar dat willen ze niet. Ze gaan dus met me mee naar beneden. Eenmaal in de parkeergarage schrikken van mijn auto en vragen ze aan me of ik een cabrio wil natuurlijk zeg ik ja maar ook zeg ik dat ik dat niet van hun kan aannemen en er zelf voor moet sparen. Maar ze sleuren me mee in mijn auto doen hun capuchons op en rijden met me naar de autowinkel. Kopen een cabrio en rijden terug. Ze zwaaien me uit in o My god ik krijg gewoon een auto kado. Ik doe of ik naar huis rij maar bij de eerste beste rotonde rij ik terug en parkeer ik weer ik ren naar boven ga naar hun kamer en omhels ze nog eens ik zeg dat ik van ze hou en blijf slapen in de kamer naast hun maar dat ik dat niet kan betalen dus er mijn eigen huisje voor verkoop om hier te kunnen slapen. Nee joh zeggen ze en ze betalen het o My god gewoon voor me. Ik hou gelijk zo veel van ze dat ik ze dood wil knuffelen tot de deur open gaat en er 1 miljoen mensen naar binnen stormen. Ik roep zo hard als ik kan dt ze op moeten rotten en niet meer terug moeten komen en ze zijn wel meteen weer weg. Nu omhelzen ze mij!!! Niall pakt mijn hand en neemt me mee naar mijn kamer eigenlijk van hun maarja. Hij begint me te zoenen en smijt me hardhandig op bed hij gaat naast mij liggen en zoent me weer dan zeg ik dat het echt niet kan want ik weet wat hij wil. Hij zegt ja hoor je ziet toch dat het kan en hij zoent me weer en dan opeens vliegt de deur open de groep mensen wouw weer om handtekeningen komen vragen maar liep nu de verkeerde kamer in. Ze lijden Niall af en gooien me hard uit het raam. Ik val op de grond en voel mijn benen niet meer. Niemand kan me meer vinden want ik lig in een donker steegje achter het hotel. Ik zie een grote plas bloed naast me liggen en schrik ik denk echt dat ik dood ga en het liefst ben ik het ook. Beter in een keer dood dan eerst pijn hebben en dan alsnog dood. Maar dan gebeurd het Louis, Harry en Liam zijn door de stoet heen gerend en zien mij niet staan ze kijken uit het open raam en springen naar beneden ze rennen naar me toe en bellen 112............... Ik lig erbij als een dood vogeltje en zie ze ongerust ijsberen. Dan hoor ik een ambulance en rent harry weg tergelijker tijd komt Zayn naar mij en zegt dat niall van niks weet en alle fans om hem heen heeft en niet blij is. De ambulance mannen komen naar me tioe gerend met Harry en leggen me op zo'n ding daarna dragen ze me naar de ambulanceauto de vier jongens smeken dat ze mee mogen en dat mag. Niall komt aangerend en mag nog net mee. Het duurt lang voor we er zijn maar uiteindelijk zijn we er. Ik wordt in een bed gelegd en er staan tien man om me heen om te kijken van waar ik bloed. Niall probeert zich ertussen te wringen om bij me te komen maar dat lukt hem echt niet. Ik lig daar hopeloos te zijn en haat alles om me heen en zeker de fans van one direction terwijl ik dat zelf ook ben! Ze hebben me gewoon uit het ram gegooid want ze waren jaloers terwijl ik geeneens wat met hem had hij wouw wel maar ik kon het niet. Ze hij fluisterd iets in Liams oor en hij weer door tot ze het allemaal weten ze gaan naast mijn bed zitten en zegen heel veel dat we naar pretparken gaan met z'n zessen en naar de dierentuin en dat ze me heel erg zullen gaan verwennen. Dat vibnd ik geweldig en ik ben heel erg blij. Niall wil me weer knuffelen en dit keer doe ik dat ook. De zuster komt binnen lopen en zeg dat ik mag gaan en opgeknapt ben en we gaan met z'n allen weer weg. We gaan terug naar het hotel en gelukkig is het er nu weer rustig en het word ook nog eens sluitingstijd. Ik sluit het en we gaan naar boven Niall zegt dat ik met hun mag slapen maar dat wil ik niet ik wil alleen met Niall zeg ik. Dat vind hij niet zo erg we gaan samen naar een kamer en gaan in bed liggen ik begin met zoenen en hij doet het ook we rollen zo uit bed en liggen in een deuk.

Ik wordt wakker en schrik me dood ik lig naast heel one direction! Terwijl ik in slaap was gevallen zijn ze een film gaan kijken en ook in slaap gevallen. Als ik een beetje van de schrik bekomen ben wordt de rest ook wakker en zingen ze een liedje voor me. Daarna kleden we ons aan en gaan wat eten beneden. Tot mijn grote verbazing staat mijn baas daar heel boos te zijn en zegt dat ik onslagen ben wegens geheime dingen te doen zoals one direction binnen houden terwijl dat niet mag. Ik begin te huilen en Harry komt voor me op. Hij zegt dat ze er eens bij na moet denken dat ze daar andere mee pijn kjan doen.Daar ben ik blij mee en one direction neemt me mee naar een ander hotel waar we dan gaan logeren een 5 sterren hotel veel beter. Ze willen een leven met me opbouwen en ik heb een relatie met Naill alles is leuk en gaat goed alles is gezzelig aan ze ik ben zo blij zo blij dat ze die ene dag zijn gekomen. WE doen allemaal leuke dingen zoals films kijken enzo en af en toe heeft one direction een optreden daar mag ik dan bij op de vip plaats zitten en na het optreden mag ik meteen naar ze toe. Ik jaag de meeste fans weg en zeg tegen ze dat die jongens ook maar mensen zijn die goed kunnen zingen. Ik eis rust voor ze bij de bewakers en zo is het dan goed. Ook One Direction vind het geweldig dat ik erbij ben sinds toen zijn ze veel minder overvallen door pers en fans. Het is echt geweldig en morgen komt het grote optreden van ze en daarna gaan ze alweer weg! :-(

Weer word ik wakker met One Direction naast me maar dit keer schrik ik niet vandaag is het grote concert en dat mogen ze natuurlijk niet missen duhh. Dus ze moeten opschieten. We pakken al onze spullen en vertrekken naar de limo. Ik ga onderweg naar de styliste en eindelijk zijn we klaar en vertrekken naar ahoy. Eenmaal daar is het een grote chaos. Allemaal fans staan er te gillen veel erger dan die kleine optredens ik word aan de kant geduwd en struikel over voeten. Iedereen loopt voer me heen het doet pijn. Even later word ik wakker en het is stil buiten shit het concert is begonnen Niall heeft me gewoon laten zitten ik ga snel naar binnen gelukkig zijn ze nog in de kleedkamer. Ik wens ze succes en ga naar de vip plaatsen maar helaas heeft koningin mijn plaats in genomen. Tegen haar kan ik niet in gaan dus ik ga er maar op de grond zitten. Als ze beginnen is alles leuk maar het loopt uit de hand fans lopen het podium op en lopen weer eens over mij heen ik help de koning maxima en Willem Alexander met uit de chaos komen en kom uiteindelijk buiten terecht. De koningin bedankt me en gaat weg en ik kom er ook nog eens achter dat ik mijn vip pas ben vergeten ik kom er dus niet meer in. Daar sta ik dan alleen Niall heeft me gewoon laten zitten zo niet leuk. Ik vindt ze opeens helemaal niet meer zo leuk ik ga naar huis met de taxi ga ik naar onze hotel kamer en begin met huilen. ER word op de deur geklopt oprotten roep ik en toch gaat de deur open het is one direction en jullie al helemaal oprotten zeg ik en ik loop uit de kamer en sluit me op in de wc. Ik ben zo boos op ze terwijl ik niet eens weet waarom precies maar dat kan me niet schelen Niall heeft me laten zitten en dat vind ik niet leuk dus ik blijf opgesloten tot ik 100 ben als ik dat wordt. Opeens gaat de deur open Zayn komt binnen om met me te praten aan de andere kant van de wc deur zegt hij allerlei lieve dingen over Niall en ik maar ik geloof het niet toch kom ik naar buiten en huilend val ik in Zayns armen. Ik ren naar Niall en omhels hem alles is weer goed maar ik snap alleen niet hoe het nu met het concert is dus vraag ik het en ze zeggen dat ze het hebben afgezegd voor mij ik ben zo blij dat ik met ze mee ga naar London en altijd bij hun zal blijven.


Reacties:


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 13 april 2014 - 21:40:
Leuk !


RietjeXx zei op 15 april 2013 - 16:00:
erg leuk.


luna123
luna123 zei op 12 april 2013 - 7:31:
Leuk meldingplzz