Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » HOOFDSTUK 20

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

16 april 2013 - 16:42

1515

5

434



HOOFDSTUK 20

JIPIEEEEEE!!!!! we zijn aanbelandt bij hoofdstuk 20!! Ik kan jullie één ding beloven. Vanaf dit hoofdstuk gaat alles veranderen. xoxo

Silvanita POV
Louis rent naar de coulissen en het publiek houd zijn adem in.
Ik raak in paniek. O nee O nee O nee. Hij heeft me gezien. Snel draai ik me naar Carola en ze kijkt me met grote ogen aan. ‘Hij heeft je gezien.’ Ik knik langzaam. We draaien weer naar het podium.
De jongens zijn opgehouden met zingen en ik zie Zayn naar de rand van het podium lopen.
‘Mag ik er even langs?’ vraagt hij in de microfoon terwijl hij van het podium springt.
Ik kijk Carola aan. ‘Wat gaat hij doen?’ Ze haalt haar schouders op.
Zayn baant zich ondertussen een weg door de fans op de eerste rij. Dan komt hij aan bij de tweede rij en loopt hij recht op mij af. ‘Meekomen jij.’ Zegt hij. Iedereen draait zich om om naar mij te kijken, tenminste, zo voelt het.
Ik loop achter hem aan. Hij tilt me op en Niall helpt me op het podium.
Zayn komt weer naast me staan en neemt me mee richting de coulissen.
‘Regel dit, wil je?’ fluistert hij in het voorbijgaan tegen Liam. Liam knikt en Zayn en ik lopen de coulissen in. ’Zayn, wat…’ begin ik. Hij kijkt me met zijn bruine ogen aan. ‘Louis zag je.’ Is het enige wat hij zegt.
‘Wwwaar gaan we nu heen dan?’ vraag ik terwijl hij me voorttrekt.
‘Naar Louis.’ Ik schrik en probeer me los te trekken. ‘Nee!’ roep ik.
Zayn staat abrupt stil. ‘Waarom niet?’ vraagt hij verbaasd. Ik buig mijn hoofd, maar zeg niks.
Zayn pakt mijn arm weer beet en sleept me mee. Dan zijn we bij Louis’ kleedkamer. Zayn klopt tweemaal op de deur en duwt me dan naar binnen. Hij geeft me nog een korte grijns en loopt dan weer weg. Verdwaast staar ik naar de deur, dan hoor ik gesnik en draai ik me om.
Louis zit met zijn hoofd op zijn knieën en zijn armen daaromheen te huilen.
Ik slik, dit is hard, maar hij huilt vast niet om mij, toch?
Stapje voor stapje loop ik naar hem toe. Aarzelend leg ik mijn hand op zijn arm.
Met een ruk schiet hij omhoog en kijkt me met grote ogen aan.
‘Silvanita? Wa…wat doe jij hier?’
Aarzelend ga ik op de bank zitten waar hij ook op zit. ‘Zayn heeft me meegenomen.’
Hij knikt, alsof dat hartstikke logisch is om te doen. ‘Waarom huil je?’ vraag ik. Hij slikt. ‘Toch niet om mij?’ vraag ik.
Hij went zijn blik af. ‘Lou?’ probeer ik. Met betraande ogen kijkt hij me aan.
‘Toch?’ vraag ik voorzichtig. Trillend zucht hij.
‘Weet je, Silvanita.,’ Hij frunnikt aan zijn vingers, ‘Ik…ik…’ Ik leg mijn hand weer op zijn arm.
‘Gooi het eruit Louis.’ zeg ik. Hij kijkt me weer aan. ‘Ik vind je leuk, nee meer dan dat. Ik hou van je. Al heel lang.’ Mijn ogen worden groot en mijn hart gaat sneller kloppen. Hij voelt hetzelfde!
Ik wil opspringen en keihard gillen, maar ik hou me in. Hij kijkt me nog steeds aan en ik slik.
‘Ik hou ook van jou, Louis. Al heel lang.’ Even staan zijn ogen niet begrijpend, dan glijd een grijns over zijn gezicht. ‘Echt?!’ Ik knik. Hij laat zijn benen zakken en buigt zich naar me toe.
Onze lippen raken elkaar en we zoenen. Begerig sla ik mijn armen om zijn nek en druk ik me dichter tegen hem aan.

Louis POV
Ze slaat haar armen om mijn nek en drukt zich dichter tegen me aan.
Mijn handen liggen op haar rug en ik trek haar nog dichter tegen me aan.
Ik trek haar op mijn schoot, deze zoen is gepassioneerd en vol verlangen.
Dan trek ik me langzaam terug en ik kijk haar met glinsterende ogen aan. ‘Ik hou van je.’ Fluister ik.
Ze grijnst. ‘Ik heb me nog nooit zo goed gevoelt.’ Zegt ze. Ik grijns terug. ‘Ik ook niet.’
‘Ik hoopte zo erg dat je hetzelfde zou voelen, maar ik dacht dat je me niet zag staan.’
‘Hoe kan ik jou nou niet zien staan? Je bent geweldig.’ Ze bloost en ik geef haar een teder kusje op haar lippen. ‘Heb ik al gezegd dat je er prachtig uitziet?’ Ze schud haar hoofd.
‘We waren druk bezig met andere dingen.’ Ik grinnik hees.
Er wordt op de deur geklopt. ‘Lou?’ vraagt Niall. Silvanita gaat naast me zitten en ik sla mijn arm om haar heen. ‘Kom binnen Niall!’ roep ik. Niall opent verlegen de deur en begint te grijnzen als hij ons ziet zitten. ‘Happy?’ vraagt hij. We knikken en hij zucht opgelucht. ‘Mooi zo. Kan je weer verder? Want de fans wachten.’ Ik knik en sta op. ‘En ik?’ vraagt Silvanita. Ik kijk haar aan.
‘Jij mag in de coulissen blijven kijken. Ze begint te grijnzen en we lopen met z’n drieën weer naar het podium. Silvanita blijft in de coulissen staan en Niall en ik lopen het podium weer op.
‘Goed, sorry voor de net, maar we gaan weer verder!’ zeg ik in de microfoon.
De eerste klanken van What makes you beautiful klinken weer en we beginnen opnieuw.

Als de allerlaatste klanken hebben geklonken en we de fans hebben bedankt loop ik de coulissen weer in. Ik geef Silvanita een dikke knuffel. ‘Ik kan het nog steeds niet geloven.’ Fluister ik in haar oor.
‘Ik ook niet.’ fluistert ze terug. Dan worden we verzwolgen in een grote groepsknuffel.
Ik lach. ‘Jongens Jongens! Meisje in het midden hier!’ Ze lachen en nemen een stap terug.
‘Blijven jullie nog hier of gaan jullie alweer terug naar London?’ vraagt Silvanita.
Ik kijk de anderen aan. ‘We willen nog wel even hier blijven.’ Ze grijnst. ‘Jullie kunnen wel bij mij slapen, als jullie dat willen natuurlijk.’ ‘Tuurlijk willen we bij jou slapen!’ roept Niall enthousiast.
Ik grinnik. ‘Heb je daar wel plek voor?’ vraag ik. Ze knikt. ‘Tuurlijk.’ We grijnzen allemaal en lopen dan naar de limo. Ik zie dat Silvanita nog snel een blik naar Carola werpt. Ze knipoogt en Carola lacht.
Dan stapt ze in en geeft ze het adres aan de chauffeur. De limo begint te rijden en ze gaat bij mij op schoot zitten. ‘Jullie waren geweldig vandaag.’ Zegt ze blij. Zayn grijnst. ‘Dank je.’
Niall, die naaste me zit, kijkt Silvanita aan. ‘Je had zeker wel een betere plaats dan eerst, of niet?’
Ze lacht. ‘Veel beter, en ik had ook een veel beter uitzicht.’ Ze werpt een veel betekende blik op mij. ‘Ehmm.’
De andere lachen.
Niet veel later stoppen we voor een simpel flatgebouwtje van vijf verdiepingen. We stappen uit en nu pas vallen me de enorme hakken van Silvanita op. ‘Hoe de fack kan je daar op lopen?’ vraag ik verbaasd. Ze draait zich om en glimlacht duister. ‘Ik ben een Alien.’ We barsten in lachen uit en ze loopt het flatgebouwtje in. ‘We gaan met de trap jongens.’ Zegt Silvanita en ze stapt de eerste trede op.
We lopen achter haar aan , alle tien de trappen op. Dan staan we op de galerij. We lopen een klein stukje en dan opent Silvanita de deur. ‘Treed binnen jongens.’
Ik stap als eerste naar binnen. Het valt me meteen op hoe warm het is aangekleed en ik glimlach.
Hier kan ik wel van houden. Silvanita komt achter ons aan. ‘Het is niet veel, maar precies genoeg.’
De anderen lachen. ‘Ik vind het mooi’ zegt Niall. Silvanita bloost. ‘Bedankt Niall.’ Hij geeft haar een klein glimlachje. ‘Oké jongens. Jullie zullen moeten beslissen. Eén iemand kan bij mij in bed, één kan op de bank en ik heb nog een logeerkamer met twee bedden en de laatste zal helaas op een luchtbed moeten’ Ik kijk de anderen even snel aan en ga dan naast Silvanita staan.
‘Ik ga natuurlijk bij jou.’ Zeg ik.
‘ik ga wel op het luchtbed.’ Zegt Liam.
‘Ik ga wel op de bank.’ Zegt Niall.
‘Dan nemen ik en Zayn dus de logeerkamer.’ Zegt Harry.
Silvanita knikt. ‘Mooi zo. De bedden in de logeerkamer zijn opgemaakt. Ik zal voor jullie,’ ze wijst Liam en Niall aan, ‘even wat spullen pakken.’
Ze loopt naar de slaapkamer en ik loop achter haar aan. Ze pakt twee dekens, twee kussens en een luchtbed. Die geeft ze dan aan mij. ‘Breng dat maar naar de woonkamer.’ Ik knik en loop weer terug.
‘Hier jongens.’ Ik gooi de spullen op een hoop en help vervolgens Liam met het opblazen van het luchtbed. Silvanita komt de kamer weer in. ‘Ik heb helaas geen oude shirts of zo waar jullie eventueel in kunnen slapen. Jullie zullen het dus moeten doen met jullie boxer.’
Ik grijns. ‘Nee hoor. We hebben altijd een koffer met wat spullen in de limo liggen.’
Ik spring op en loop naar beneden. Niet veel later ben ik weer terug met de koffer. ‘Hier guys.’ Ik open de koffer en iedereen pakt zijn spullen.
Silvanita zegt ons waar de badkamer is en niet veel later zijn we allemaal omgekleed.
‘Slaap lekker guys!’ zeg ik tegen de anderen, dan lopen Silvanita en ik naar haar slaapkamer.
Ik stap naast haar in bed en sla mijn armen om haar heen.
‘Slaap lekker.’ Ik geef haar een zacht en teder kusje op haar lippen, dan sluiten we onze ogen.









Het is tijd voor een Q&A!!! Vraag dus alles wat je maar wilt en in het volgende stukje zal ik overal antwoord op geven. xoxo


Reacties:


lilovelou
lilovelou zei op 16 april 2013 - 22:32:
ze zijn eindelijk weer bij elkaar
Vraag:
-hoeveel hoordstukken komen er nog? (Ik vind ze super dus hoop dat ze nog lamg foor gaan :p)


luna123
luna123 zei op 16 april 2013 - 22:08:


Aimeery
Aimeery zei op 16 april 2013 - 17:33:
GEWELDIG!
ehm ehm ehm vragen....

- ga je ergens een time skip maken?

Oké ik ben echt leeg -.-'' dat waren mijn vragen (eig vraag maar je bedenkt je maar dat het er meer zijn )
GO ON!


1Dlover
1Dlover zei op 16 april 2013 - 17:17:
aawwwwww
jeeeeee
dat werd tijd!!!!!!!
super super !!!!!!!!!!!
ze zijn zoooo leuk!!!!!!
snel weer verder hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 16 april 2013 - 17:07:
AAAAAHHHHHHHHHHH FINALLY!!!!!!!!!!!!!
ik ben hier echt helemaal aan het fangirlen

Hmmm, ik had vragen bedacht maar ben er weer een paar vergeten.... Owhjaa!
-Type jij je verhaal direct op fanfic, of eerst in word??
-wanneer heb jij de meeste inspiratie?
-Wat zou voor jou de perfecte date zijn?? ( Vraag ik altijd I'm curious)
xXx