Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » I'm ready to give you my heart.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:27

162

0

172



I'm ready to give you my heart.

Ik ga op mijn bed zitten en neem de 138 papieren uit het mapje. Het is lang geleden dat ik verder heb geschreven. Ik wil namelijk een boek schrijven, en iedereen heeft in zijn leven toch een doel ? Nou, mijn doel is dus om een boek te schrijven, maar niet zomaar een boek. Het boek gaat over mijn leven, mijn ziektes. Zo wil ik mensen aantonen wat het betekend om Epilepsie en Claustrofobie te hebben. Ik wil mensen leren hoe ze er moeten mee omgaan, en wat ze moeten doen wanneer iemand een Epilepsie aanval krijgt. Een aanval van Epilepsie herken je wanneer iemand valt, het bewust zijn verliest, stuiptrekkingen krijgt -dat betekend dat je heel hard begint te schokken- en schuim in je mond krijgt. Je kan dan best zo snel mogelijk de ziekenwagen bellen. Zo, dit is wel weer genoeg voor vandaag. Ik stop de 138 papieren terug in het mapje en neem mijn mobiel. Ik ga Bill even bellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.