Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 12

dancing (gepauzeerd)

16 april 2013 - 20:47

773

0

224



hfst 12

weer een nieuw hoofdstuk!!!!! tips en opmerkingen zijn nog altijd welkom

Lucy pov

Ik werd wakker en zag Harry op de stoel zitten met een blikje redbull in zijn hand, hij was aan het praten met de rest van de jongens. Ik lichte mijn hoofd op en keek rond. Ik zag de deur open gaan en Iris liep naar binnen. Ze zag me en zei: 'hee jongens hebben jullie niet gezien dat Lucy wakker is?!' Ik moest een beetje lachen en ik zag de jongens verschrikt kijken. Harry kwam op me af en fluisterde:' heb jij zin om met mij samen naar een disco te gaan samen?' Ik knikte heftig ja. Liam zei: 'hee Iris heb jij niet iets te vertellen aan Lucy en ons?' Ze bloosde een beetje en ik zag Niall naar haar toe lopen en een zacht kusje op haar wang duwen. Oke jullie mogen het weten, ik en Niall zijn een stel zei ze heel gelukkig. Ik stond op en sprong op haar af. Dit wilde je altijd al zei ik tegen haar. Dit moeten we vieren door te gaan shoppen zei ik tegen Iris. Ze knikte heel blij en ze liep weg om onze jassen te halen Harry gaf mijn zijn portomonee en zei: 'koop maar wat leuke dingen babe' Ik bloosde heel licht en trok mijn jas aan. Ondertussen had Niall zijn portomonee aan Iris gegeven en liepen we naar buiten. De weg heen liep ik de hele tijd vragen aan Iris te stellen over Niall en haar. Ik vond het zo schattig. Opeens vroeg ze:'wat fluisterde Harry in jouw oor?' Ik zei heel bij:'hij vroeg of ik mee ging naar een disco' Ze keek een beetje bezorgt maar ook heel blij. Ik vroeg waarom ze een beetje bezorgt keek. Ze antwoordde:'pas wel op he, want ik denk dat Harry jouw vanavond als zijn vriendin gaat vragen en in zulk soort disco's lopen allemaal meiden rond en als Harry dronken is kan hij zomaar je hart breken en dat wil je toch niet weer?' Ik snapte haar heel goed en antwoordde terug: 'ik zal voorzichtig doen en als hij mijn hart breekt hoef ik hem nooit meer te zien en spreken en wil jij me dan helpen opvorlijken?' Ze knikte ja en ik was blij dat ze er altijd voor me was.

Na het shoppen

We liepen samen naar het huis van de jongens. We hadden heel veel leuke kleren gekocht en ik had samen met Iris een leuk jurkje uit gezocht voor de disco. Onderweg waren we zo druk aan het praten dat het mensen begon te storen. We hadden veel lol om helemaal niks, zoals: ik en Iris hadden een lolly gekocht, wel een hele grote en samen stopte we die helemaal in onze mond. Het zag er erg grappig uit en ik begon te lachen en als ik lach lacht iedereen om mijn lach. Maar toen ik aan het lachen was ging de telefoon van Iris en toen ze opnam begon ze sneller te lopen. Ik rende een stukje en vroeg toen wat er was. Ze antwoordde: 'Niall belde me net en zei dat hij honger had en dat we snel eten moesten gaan koken voor hem en de jongens, en je weet hoe Niall is als hij honger heeft en geen eten krijgt' Dat wist ik maar al te goed, hij was dan super charerijnig om alles. We liepen snel door en toen we thuis kwamen zagen we een boze Niall op de bank zitten en we liepen gelijk de keuken in om een paar pizza's in de oven te gooien. Ik liep naar de kelder om pizza's te halen en voelde opeens 2 arme om mijn middel. Het waren die van Harry, en hij fluisterde:' geen pizza voor ons wij gaan nu naar de disco toe' Ik knikte en zei:'oke maar eerst ga ik mezelf omkleden en ik ga nu snel opschieten anders zit de rest met een hele charerijnig Niall opgescheept. Ik gaf de pizza's aan Iris en liep naar mijn slaapkamer. Ik trok mijn nieuwe jurkje aan en deed wat make-up op. Ik wou net mijn kamer uitlopen maar Harry kwam binnen en sloot de deur heel zachtjes achter zich. Hij deed zijn mond open en zei:'oke Lucy ik vind dat je dit moet weten,........ ik..........ik...ik vind je leuk,en .........wil jij mijn nieuwe vriendin zijn? Ik had dit wel een beetje verwacht maar ik kon toch geen nee zeggen en zei ja. Zijn ogen begonnen te twinkelen en hij tok mijn naar hem toen en kuste me. Ik dacht dat ik hem niet leuk vond, maar deze kus gaf me het laatste zetje in de rug en ik werd verlieft op Harry.....................


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.