Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Girls Beat » Hoofdstuk 1

Girls Beat

17 april 2013 - 14:19

401

0

212



Hoofdstuk 1

Alexis pov

Al zingend zaten we in mijn auto, een zwarte chevrolet camaro.
Het liedje ' Right Here In My Arms' van H.I.M klonk door de boxen heen.
In de achteruit kijk spiegel zag ik Loena mee drummen en Sanne meezingen, extra vals.
Puck naast me was aan het ruzien met haar telefoon, die niet deed wat ze wou.
En ik, ik moest helaas rustig blijven omdat ik achter het stuur zat.
We waren opweg naar de studio, Jeff moest ons spreken, om een of ander plan van hem voor onze tweede album.
Sanne mocht mee, zij was zeg maar onze persoonlijke mascote.
Toen ik de parkeerplaats op reed stonden er een hoop gillende meiden voor het gebouw.
"En waarom zijn die hier?" vroeg Sanne.
"Betere vraag hoe komen wij daar langs?" vroeg Puck opkijkend van haar telefoon.
"Achter deur?" zei Loena wijzend naar een groene deur zo'n 100 meter van de auto was.
"Goed plan." zei Sanne en sprong al uit de auto.
De horde meisjes hadden ons nog niet gezien, totdat Puck de deur van de auto enorm hard dichtgooide en er meteen sorry achteraan riep.
'Ik houd nogal veel van mijn auto '
Meteen keken er een paar onze kant op en riepen meteen" OMG dat is Girls Beat." met het gevolg dat wij kwamen aan het rennen.
Snel deden we de deuren dicht en deed ik de autu opndlot er rende weg.
Sanne was het eerste bij de deur en gooide hem letterlijk open, zo gauw we allemaal binnen waren gooide Puck de deur dicht en deed het slot erop.
"Hebben we onze dagelijkse lichaams beweging ook weer gehad." zei ik hijgend.
Nadat we onze ademhaling weer onder controle hadden liepen we naar de lift die er gelukkig meteen was.
"Welke etage?" vroeg Loena.
"Zes naar de vegader ruimte." zei ik afschoon ik degene was die Jeff gesproken had aan de telefoon.
De deuren van de lift sloten en er begon zo'n typisch lift deuntje te spelen die ik tot grote ergernis vsn de anderen mee begon te neurien.
Na een tijdje gingen de deuren weer open en liepen we naar de vergader ruimte.
Ik klopte om de eikenhoute deur waar vergader ruilte 1 op stond.
Na een paar seconden hoorde we de bekende stem van Jeff " Binnen" roepen.
Ik trok de deur dus open en liep naar binnen gevolgt door de rest.
Toen ik de tafel rond keek zag ik niemand minder dan de jongens van Tokio Hotel zitten met hun manager David.
"Dat verklaart dus de gillende menigte buiten." zei ik in een Shelock stem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.