Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Hoofdstuk 21

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

18 april 2013 - 18:17

1094

5

424



Hoofdstuk 21

heyhey! Dus, zoals beloofd gaat het vanaf dit hoofdstuk helemaal anders worden. Goed of slecht, dat zeg ik niet, maar enjoy! xoxo

Silvanita POV
Angstig open ik mijn ogen op spleetjes, bang dat alles wat gisteren gebeurd is een droom was. Ik voel twee armen om me heen en open mijn ogen helemaal. Ik kijk recht tegen een schouder aan.
Langzaam, bang om de eigenaar van de schouder wakker te maken, til ik mijn hoofd op.
Het gezicht van Louis komt in mijn blikveld terecht en ik glimlach. Het is waar! Het was geen droom! Ik zucht. Hij houd dus echt van me. Louis’ oogleden trillen en hij opent z’n ogen.
Met stralende ogen kijkt hij me aan. ‘Goedemorgen.’ Ik grijns. ‘Goedemorgen.’
Ik wil me omdraaien zodat ik uit bed kan stappen, maar hij houdt me stevig vast.
‘Waar wil jij heen dame?’ vraagt hij grijnzend. Ik geef het op. ‘Ik wilde uit bed gaan.’ Hij schud zijn hoofd. ‘Dat kan ik toch echt niet toestaan.’ Ik glimlach en geef hem een kus.
‘Nu wel?’ Hij schud zijn hoofd. ‘Ik ben nog niet overtuigd.’
Grijnzend geef ik hem nog een kus. ‘Nu dan?’ Hij schud grijnzend zijn hoofd.
‘Louis! Moet ik je de kieteldood geven of zo?!’ Hij haalt zijn schouders op. ‘Misschien.’
Ik rol met mijn ogen en begin hem te kietelen. Met een stalen gezicht blijft hij liggen.
Ik begin te pruilen. ‘Je kan er tegen.’ Hij grinnikt. ‘Ik kan er inderdaad tegen. Er zitten te veel spieren op.’ Ik rol weer met mijn ogen. ‘Ja hoor, schep maar op.’ Hij grinnikt en springt uit bed. Het enige wat hij aanheeft is een joggingbroek.
Ik kreun en hij kijkt me aan. ‘Wat?’ Ik gebaar vaag naar hem en laat dan mijn hoofd in m’n kussen vallen. ‘Wat?’ vraagt hij nog een keer. ‘Vertel op of ik geef je de kieteldood.’
‘Je bent gewoon te leuk.’ Hij lacht. ‘Nou, bedankt Sil. En nu uit bed.’
Ik schud mijn hoofd. ‘Ik blijf nog even liggen.’ Een geheimzinnige glimlach glijd over zijn gezicht en ik kijk hem bezorgd aan. ‘Wat ben je van plan?’ Met een onschuldig gezicht loopt hij naar mijn kant van het bed. Met mijn ogen volg ik hem. ‘Nee, serieus. Wat ben je van plan?’
Hij pakt me op en tilt me uit bed. Ik geef een korte gil, dan gooit hij me over zijn schouder.
‘Louis! Laat me gaan!’ Hij lacht. ‘Echt niet.’ Ik sla op zijn rug, maar hij trekt zich er niks van aan.
‘Louis!’ Hij grinnikt en loopt de slaapkamer uit. ‘Best,’ zeg ik, ‘Dan roep ik Zayn of zo wel.’
Hij haalt zijn schouders op. ‘ZAYN! HARRY! LIAM! NIALL! HELP!’ roep ik zo hard als ik kan.
Louis grinnikt. ‘Ik kan ze makkelijk aan.’ Hij loopt nu door de gang. Ik hoor de logeerkamerdeur open klappen. ‘ZAYN! Of Harry, wie je dan ook bent. HELP!’ ik hoor een hese lach.
‘Harry dus. HELP ME!’ Harry loop om Louis heen en ik til mijn hoofd op.
Ik kijk recht in Harry’s groene ogen. ‘Help?’ smeek ik hem. Hij schud langzaam zijn hoofd.
‘Ik denk dat ik je maar laat hangen.’ ‘Zo niet aardig dit!’ roep ik quasiboos. Louis loopt de woonkamer in en komt langs Niall en Liam. ‘Jongens, help me dan!’ roep ik weer, wanhopig deze keer. Niall en Liam openen hun ogen, maar blijven wel liggen. ‘Ja nee, dan toch niet jongens!’ roep ik geïrriteerd.
Ze grinniken en Louis loopt de keuken in. Dan zet hij me eindelijk neer.
De anderen zitten ondertussen in de woonkamer. Ik kijk over de bar heen. ‘Bedankt voor jullie hulp jongens. Ik waardeer het echt.’ Ze grijnzen en ik kijk ze boos aan.
Louis geeft me een kus. ‘Ach meis, niet boos zijn.’ Ik kijk hem aan en smelt door de blik in zijn ogen.
‘Op jou kan ik niet boos blijven.’ Mompel ik. Dan duw ik hem de keuken uit.
‘En laat me nu jullie ontbijt maken, want dat was je doel. Of niet?’ Hij knikt lachend en gaat dan bij de jongens zitten. Ik zucht en pak de benodigde dingen. Dan begin ik aan het ontbijt.

Louis POV
Ik ga lachend bij de jongens zitten. ‘Goeie Louis!’ zegt Zayn en hij geeft me een high five.
Ik kijk de anderen aan en dan beginnen we allemaal te lachen.
‘Ja lach maar!’ roept Silvanita. Eén blik op de anderen we zijn stil.
Verliefd keek ik naar Silvanita. Ik kan echt nog steeds niet geloven dat ze hetzelfde voelt!
Ze kijkt op en geeft me een verlegen glimlachje. Vlinders vliegen harder en ik glimlach terug. Dan draait ze zich weer om en gaat ze verder met ons ontbijt.
‘Hey Silvanita.’ Zeg ik, ‘Heb je geen colleges vandaag?’
Ze draait zich om. ‘Nee, ik heb vrijdag het eerste jaar afgerond.’ Ik knik.
Dan voel ik een klap tegen me hoofd. ‘HÉ!’ roep ik verontwaardigd, ‘Wie deed dat?’
Ik draai me om en zie Liam lachen. ‘Liam..’ zeg ik dreigend. Snel grijp ik om me heen. Mijn vingers sluiten zich om een kussen. Snel zwiep ik het kussen in Liams richting en hij word vol in zijn maag geraakt. ‘Oef.’ Ik lach en word meteen daarna geraakt door een kussen.
‘Ohhh, die krijg je terug.’ Ik gooi het kussen weer richting Liam.
Al gauw zijn we verwikkeld in een heftig kussengevecht. Dan roept Silvanita dat het ontbijt klaar is.
Abrupt laten we alle kussens vallen en we lopen naar de tafel. Allemaal schuiven we aan en we vallen aan. Het is lekker en al gauw is het op.
‘Wat is jullie plan jongens?’ vraagt Silvanita.
Ik haal mijn schouders op. ‘Ik denk dat we terug gaan naar London. Of niet guys?’ Zayn knikt. ‘Ik denk dat we inderdaad weer terug moeten naar London.’ Silvanita knikt.
‘Jongens, als jullie het niet erg vinden. Ik neem de badkamer even in beslag.’
We knikken en Silvanita loopt de kamer uit. Ik zucht. ‘Oké, vertel op. Wat is er?’ vraagt Liam.
‘Het is gewoon. Ik weet net dat Silvanita hetzelfde voelt en dan moet ik haar alweer hier achterlaten.’
Liam kijkt bedenkelijk. Dan klaart zijn gezicht op. ‘Vraag of ze met ons mee gaat!’
Ik veer op. ‘Vinden jullie dat goed?!’ Ze knikken.
‘Tuurlijk, ik bedoel. Ze is hartstikke aardig en jullie houden overduidelijk van elkaar.’ Zegt Harry.
Ik sta op en geef ze één voor één een knuffel. ‘O my god. Guys, jullie zijn geweldig!’
Ze grijnzen. ‘Weten we toch.’ Zegt Zayn. Ik grinnik.
‘Niet naast je schoenen gaan lopen Zayn!’ roep ik uit. Zayn grinnikt.
‘Dat gaat heel lastig aangezien ik nu geen schoenen aanheb.’
ik rol met mijn ogen en verkoop hem een klap met een kussen. Zayn pakt een ander kussen en slaat me meteen terug. Niall probeert tussen ons in te komen, maar daardoor geef ik Niall in plaats van Zayn een klap voor zijn kop.
Niet veel later zijn we alweer verwikkelt in een hevig kussengevecht.
Dan gaat de bel....


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 31 mei 2013 - 7:14:
Carola of thomas?


lilovelou
lilovelou zei op 18 april 2013 - 22:45:
Wow, jij kan echt heel goed gevoelens beschrijven weet je!
Echt super!!


1Dlover
1Dlover zei op 18 april 2013 - 21:36:
Oowww
misschien ben ik het wel
haha nee jk
snel verder!


Malikaa
Malikaa zei op 18 april 2013 - 21:09:
Aaaaaahhhhh who is there????????
Toch niet die ex he????
Snel verder
xXx


Aimeery
Aimeery zei op 18 april 2013 - 19:29:
O.o spannend! Wie staat er aan de deur?! toch niet die gast?! omg... je maakt me nieuwsgierig... GO ON!