Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 6: Waarom Harry?

Irresistible~Harry Styles [END]

18 april 2013 - 20:50

728

7

447



Deel 6: Waarom Harry?

Sorry voor de onduidelijkheid van het vorige deel .. was er niet helemaal bij met mn hoofd .. hoop niet dat jullie het erg vinden:-$ (onthoud, het slot zat vast..) x

Ik blijf op de deur bonken en aan het slot rammelen. Het zit muurvast.. Ik roep en ik roep, maar niemand hoort me. Ik kijk naar beneden. Harry ligt nog steeds bewusteloos op de grond maar nu is hij helemaal bezweet... Hé! Wacht eens even.. Mobieltje! Ik grijp naar mijn broekzak. Fuck! Thuis laten liggen. Ik hoor stemmen verderop die steeds dichterbij komen. 'Hallo? Debby? Harry!?' Yes! Het is Niall! 'Hallo!? Niall!!' roep ik. 'Debby! Ben jij dat?' En daar is Liam! 'Ja, ik ben het! Ik zit in dit hok!' Een paar seconden later hoor ik gebonk tegen de deur. 'Het lukt niet! Het slot zit vast!' Ik raak licht in paniek. 'Debby, ga snel aan de kant, ik ga de deur inrammen! Snel stap ik opzij. Dit hokje is echt net groot genoeg voor Harry en ik. Snel schuif ik Harry opzij. Dan hoor ik een enorme knal en voordat ik het weet, staan Niall en Liam voor mijn neus. 'Hey, waar is Ha...' Liam kan zijn zin niet afmaken want ze zien Harry al liggen op de grond. 'Wat is..' stamelt Niall. Ik vertel snel wat er is gebeurd met Harry. 'We moeten snel een ambulance bellen!' zegt Niall. Hij pakt zijn telefoon en belt het ziekenhuis. 'Ze komen eraan.' zegt Niall zodra hij heeft opgehangen. 'Waar zijn Louis en Zayn?' vraag ik. 'Ze zijn naar huis om jullie te zoeken!' zegt Liam. 'Ik sms ze dat ze naar het ziekenhuis moeten komen.' Niall knielt neer bij Harry en fluisterd: 'Het komt allemaal goed, Hazza. Als je maar snel bijkomt!' Dan komen er 3 mannen door de gang lopen met een brancard. We stappen opzij en de mannen leggen Harry op de brancard. We lopen het gangetje uit en ik kijk goed of ik de man ergens zie. Gelukkig zie ik hem niet. Niall en Liam begrijpen waarom ik zo bang ben en Liam slaat een arm om me heen en Niall loopt voor me uit en zegt: 'Ik ben je bodyguard!' Ik moet lachen maar maak me zorgen over Harry. Wat nou als het supergiftige stoffen waren? Ik vind het al bijzonder genoeg dat ik nog bij bewustzijn ben. We stappen in de ambulance naast de brancard waar Harry op ligt. Ik buig me over hem heen en druk een kus op zijn mond. Even leek het of Harry glimlachte, maar het zal mijn verbeelding wel weer zijn... Zodra we bij het ziekenhuis aangekomen zijn, volgen we de mannen die Harry meenemen. Als we binnekomen, staan Zayn en Louis op ons te wachten in de hal. We mogen nog niet naar binnen bij Harry dus we vertellen Zayn en Louis wat er is gebeurd. Zodra we klaar zijn schreeuwt Louis: 'Word snel wakker Hazza!' Ik glimlach. Wat schattig hoe de jongens van 1D als broers voor elkaar zijn.. Liam begint opeens te zingen. I'm broken, do you hear me? I'm blinded, 'cause you are everything is I see. Later zingen we met z'n allen het refrein: When he opens his arms and hold you close tonight, It just won't feel right. Cause I can love you more than this.. We zingen het hele lied. Dan komt een dokter naar ons toe. 'Zijn jullie vrienden van mr. Styles?' vraagt hij. We knikken. 'Dan heb ik vervelend nieuws voor jullie,' gaat hij verder. 'Hij ligt in coma...' Ik laat mijn plastic bekertje cola uit mijn handen vallen. Zayn, Liam, Niall, Louis en ik staan op en we geven elkaar een groepsknuffel. Ik en Louis beginnen te huilen. De dokter neemt ons mee naar Harry's kamer. Terwijl we door de gangen lopen, vraag ik aan de dokter: 'Maar dokter, waarom ligt Harry in coma? Dat kan toch niet komen door alleen wat giftige stoffen?' De dokter kijkt me verbaasd aan. 'Maar jullie weten toch dat het daar niet helemaal door kwam?' Nu zijn wij degenen die verbaasd zijn. 'Eh meneer, hoe bedoeld u dat?' vraagt Zayn. 'Nou, het is gekomen door zijn nierkanker, jullie wisten dat toch wel?' Ik schrik me een ongeluk. Harry? Nierkanker? We zijn allemaal in shock. 'Waarom heeft hij niks verteld?' vraagt Louis zich hardop af. Ik weet het niet, denk ik. Ik kan alleen maar denken: Waarom Harry?

*(hi! ik hoop niet dat ik zulke 'laat harry leven anders kom ik naar je huis toe' reacties .. ik zie vanzelf wat gebeurd .. x)*


Reacties:

1 2

SuzanneTommo
SuzanneTommo zei op 28 jan 2014 - 7:27:
Neeeeeeeeee


HazzaFan123 zei op 31 juli 2013 - 17:38:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
iedereen BEHALVE harry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snel verder


Team1D
Team1D zei op 18 juni 2013 - 7:32:
Je hebt net een van de leukste schattigste raarste aardigste mofo's in coma gebracht.

*jenk*


loveyouxx
loveyouxx zei op 18 mei 2013 - 21:41:
NEE!! NIET HARRY!!


candyXbar
candyXbar zei op 19 april 2013 - 17:53:
Ik begon me al aan hem te irriteren, good job! You just killed an idiot