Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » ||Stay|| -OO4-

Stay with me||Harry E. Styles

19 april 2013 - 18:23

575

4

194



||Stay|| -OO4-

Ik gooi mijn tas op de tafel, en kom te zitten naast een meisje. 'Hi ik ben Rose Moore.' glimlach ik. 'Jane Wang.' antwoord ze kort. 'Je hebt een mooie naam.' zeg ik om aardig te blijven. 'Dankje. Jij ook.' zegt ze met een klein glimlachje. Als de lerares ons tot stilte brengt, stelt ze haarzelf voor. 'Hallo Rosalie. Ik ben mevrouw Wang.' stelt ze haarzelf voor. Dan draait ze zich om, om iets op het bord te schrijven. 'Jij bent haar dochter is het niet?' vraag ik grinnikend. 'Ja.' grijnst ze. 'Hoe is het om een lerares wiskunde als moeder te hebben?' vraag ik benieuwd. 'Gaat wel. Soms irritant, maar toch fijn.' zegt ze. 'Dus dan snap je ook alles?' vraag ik haar. Ze knikt. 'Wil je me dit dan uitleggen?' vraag ik wijzend naar een som. Ze grinnikt, en buigt over het boek om de som te lezen.

Het is al een lang dat ik hier op school zit. Ik ben close geworden met de jongens die ik ontmoet had tijdens de les.
Ik heb gemerkt dat iedereen zich nogal afstandelijk houd tegenover Jane. Ze is hier niet erg geliefd denk ik. Ook Harry is nogal afstandelijk. Maar met Jane is dat een ander verhaal. Jane probeert juist de aandacht van Harry te trekken. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze verliefd is. Ik moet dat haar maar eens vragen. 'Gaan we naar buiten?' vraag ik Jane die me naar buiten trekt. 'Jep. Ik moet je iets laten zien.' mompelt ze. 'Oke.' zeg ik. Ze laat me los, opent de deur naar buiten, en duwt mij dan naar buiten. 'Kom op dan.' zegt ze haastig. 'Oke oke.' zeg ik geërgerd. Ze pakt mijn pols, en trekt mij mee. Terwijl zij zich tegen de muur houd, en met kleine pasjes naar de dichtstbijzijnde boom loopt, loop ik op mijn gemakje naar de boom toe, en verschuil me erachter. 'Oke wat is er nou?' vraag ik als ze naast me komt staan. 'Kijk dan.' zegt ze en wijst naar iets in de verte. Wat ik zie: Harry zoenend met een knap meisje. 'Dus?' vraag ik niet geïnteresseerd. Nee, ik ben wél geïntresseerd. Het knaagt aan me. Het brand. 'Wat bedoel je met dus? Kijk dan, nu heb ik niemand meer. Ik blijf forever alone.' jammert ze. 'Oh dus jij bent in love?' vraag ik haar plagend. Ze word rood en knikt lichtelijk. 'Ja, maar daar gaat het nu niet om.' zegt ze terwijl ze wegloopt. Ik zucht, en zak tegen de boom aan. 'Dit is ongelooflijk.' mompel ik terwijl ik mijn hand op mijn borst leg. Precies op het plekje waar mijn hart hoort te zitten. 'Dit mag niet. Niet na wat híj gedaan heeft.' Mijn hart fluistert : Ik ben nog niet over hem. Ik hou nog van hem.' Maar mijn hoofd zegt : Hij liet je stikken. Hij was er niet voor je wanneer je het nodig had. Ik zucht en sluit moe mijn ogen. Moe van het leven. Wanneer ik hem open, stel ik me voor hoe hij voor me staat. Hoe hij met zijn hand door mijn haar zachtjes woelt. Hoe hij vlinderzacht zijn lippen op de mijne drukt. Ook stel ik me voor hoe hij nadat hij me gekust heeft, door de grond zakt. Zomaar. Weg. Zoals hij dat deed toen hij mijn littlekens zag.

~~~
het is nu misschien nog onduidelijk,
maar het zal heus wel wat duidelijker worden : )
xxx


Reacties:


ikleesalleen zei op 20 april 2013 - 16:12:
Melding als je verder gaat?


1Dlover
1Dlover zei op 20 april 2013 - 11:06:
Heeft ze met haz gehad?
Snel verder?


1Dzayn
1Dzayn zei op 19 april 2013 - 18:49:
Hmm.... Ik heb een vermoeden over die dude....
Je schrijft goed!
Snel verder
Xoxo


Malikaa
Malikaa zei op 19 april 2013 - 18:34:
Hmmmmm....... wie is die dude???
I wanna know!
Je schrijft echt super
snel verder <33
xXx