Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » if i was your boyfriend » Shoppen

if i was your boyfriend

20 april 2013 - 0:43

212

1

197



Shoppen

Als ze uit het steegje komen vraagt Justin of Patty ook een leuke winkel weet waar je kunt eten. Patty antwoord 'ja wel maar iedereen kan je daar zien zitten. JKustin kijkt zijn bodygards aan. Zijn bodygards knikken en ze gaan naar de Hema. Als ze binnen komen heeft nog niemand hem gezien want hij loopt tussen bodygards in en Patty loopt er naast. Als ze bij het eet gedeelte zijn roept een van de bodygards er een werkster bij en vraagt of die een plekje kan regelen waar ni9emand ons kan zien. De vroeuw weet wel een plekje. Justin loopt eindelijk weer zonder zij bodygards. Ze worden naar een tafel gebracht en er wordt meteen aan ze gevraagd wat ze willen eten en drinken. Patty zegt tegen Justin dat ze niks hoeft omdat ze geen geld meer heeft. Justin zegt ' voor zo'n leuk iemand als jij betaal ik alles. Patty bloost een beetje en zegt wat ze wilt. Ze zegt dat ze een tosti wil en een blikje cola. Justin doet precies het zelfde. De bodygards eten jiet maar blijven wel bij Justin in de buurt. Als de tosti's klaar zijn vraagt Patty aan Justin of ze een foto mag maken en hem op twitter mag zetten. Justin vind het goed.


Reacties:


missbieber zei op 12 juni 2013 - 16:47:
verdeeeeer!!! wil je ook mijn justin bieber verhaal lezen?xx http://www.fanfic.nl/editor/details.php?id=6643&message=40