Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Step Up » BFABB- born from a boom box » moving

BFABB- born from a boom box

22 april 2013 - 22:06

797

1

361



moving

De ik persoon is camille

Het is 5 uur in de ochtend en mijn moeder wekt me. Ik ben super moe en kan bijna niet opstaan. Ik rol me zelf uit mijn bed en loop sloffend naar de badkamer. Ik ga maar even douchen

Na het douchen ga ik me snal op kleeden en pak de laatste dingen voor in mijn koffer. als het bijna zo ver is trek ik mijn mobiel en laptop lader uit het stopcontact. Die zijn nu wel opgeladen. Ik neem een kleinere tas mee voor in het vliegtuig waar mij mobiel en mijn laptop in zit. Als ik beneden kom zet ik mijn 2 koffers neer en loop naar het aanrecht waar twee broodjes voor me klaar liggen. ik eet de broodjes snel op en pak kaugum van de kast die ik daar heb verstopt voor mijn broer die pakte. ik stop de kaugum in mijn tasje. Ik drink nog wat water uit de kraan. Ik ren naar boven en pak mijn koptelefoon van het kussen af dat op mijn bed ligt. Als ik beneden ben kunnen we bijna gaan. Na 5 minuten zit ik al in de auto te wachten wanneer we weg kunnen. ik vind het wel fijn dat we gaan verhuizen, een nieuwe start maken. Ik denk bij me zelf na 'de meeste kinderen vinden het erg om te verhuizen, maar ik niet. Dat komt natuurlijk ook doordat mijn vriendin een halfjaar geleden dood is gegaan. Haar beste vriendin is ook verhuisd naar het zelfde land als ik ga, maar zij ging naar een kunst school. Kunst is niks voor mij.. Ik zit even voor me uit te staren, Ik schrik als de deur open gaat. Mijn broer komt naast me zitten en vraagt of ik er zin in heb. Ik knik en blijf staren maar waarnaar weet ik niet ik zie toch niuks het is gewoon donker. Ik schud met mijn hoofd en vraag of mijn broer er zin in heeft ik weet het antwoord wel maar als nog vraag ik het. Hij zegt dat hij er geen zin in heeft, hij zal al zijn vriendin heel erg missen. Ik geef hem een knuffel zo dat hij niet te veel aan zijn vrienden denkt. Ik zeg dat hij wel contact blijft houden en hij ook wel nieuwe vrienden krijgt in New York. Waarop hij antwoord 'ik ga naar een normale school ik ben niet anders zoals jij bent Cam' Ik vind het lief dat hij dat zegt en zeg dat hij sneller weer vrienden krijgt dan hij denkt. Na ons gesprek staapen mijn ouders en mijn kleine zusje ook in de auto. Het is half zes en we rijden naar het vliegveld. Na 20 minuten rijden zijn we bij het vliegveld. Als alles is geregeld en we in het vliegtuig zitten geef ik ieder een kaugumpje zo dat ons oren straks niet pijn doen. Na 10 minuten wachten luidt er een stem door het vliegtuig heen "het vliegtuig stijgt in 3 minuten" Mijn broer en mijn zusje zitten naast mij, mijn broer aan de kant waar een raampje zitten. Als het vliegtuig stijgt zet ik mijn koptelefoon op mijn zusjes oren voor extra bescherming voor haar oren. Mijn broer en ik zijn het wel een beetje gewend om te vliegen omdat we vroeger vaak op vakantie zijn geweest in een vliegtuig.Als we aardig hoor zijn tikt mijn broer me aan en wijst naar het raam. We kijken naar beneden en zien het meertje waar we in de zomer altijd in zwemmen, Het is niet goed te zien omdat het nog niet helemaal licht is maar toch is het mooi om te zien. Na een uurtje vliegenis het al helemaal licht en heb ik muziek in mijn oren. Mijn mobiel ligt op mijn schoot waar i muziek op luister. Ik heb mijn ogen dicht en schrik als ik een smsje krijg. Ze bekijkt het smsje en ziet dat het van Rachel is, nog een vriendin waar ze wel bij is normaal. Er staat in 'sorry dat ik geen afscheid kon nemen dus ik doe het maar via een sms, Cam ik hou van je en ik zal je erg missen als je lekker in New York zit. Ik hoop dat je het daar naar je zin zal krijgen en bel me als je er bent. xoxo! kusje Rachel.' Ik veeg een traan weg en sms haar terug 'ik beloof het je ik bel je zodra ik er ben en ik zal jou ook missen, dikke kus Camille.' Ik leg mijn mobiel weer op mijn schoot neer en luister nog muziek. Ik val in slaap... Na een paar uur wordt ik gewekt door mijn broer. We zijn er zegt hij zacht. Ik kijk op en het is waar we zijn geland. We zijn in New York!!


Reacties:


MissStyles zei op 20 april 2013 - 8:03:
Mag ik een melding?
Ik wil dit graag volgen