Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 7: Pijn

Irresistible~Harry Styles [END]

20 april 2013 - 19:38

606

3

348



Deel 7: Pijn

Heey, ik vind dit persoonlijk een beetje een saai deel, maar ik hoop dat sommigen van jullie er anders over denken ! En blijf reageren xx

Harry's P.O.V.

Ik lig in bed te huilen. De jongens en Debby weten nu wat er met me aan de hand is. Ik wil echt niet weten wat hun reactie zal zijn. De deur gaat open. Niall komt binnen, daarna Liam, dan Louis, Zayn en als laatste Debby. De jongens blijven bij de deur staan en weten niet zo goed wat ze moeten doen. Debby komt meteen naar me toe en knuffelt me en zoent me. 'Waarom heb je niks gezegd?' fluistert Debby in tranen. Ik moet ook huilen. 'Ik kon het niet..' snik ik. Dan komen de jongens ook naar me toe en ze geven me een knuffel. 'Waarom, Hazza?' vraagt Louis. 'Ik kon het niet!' zeg ik wanhopig. 'Het ging zo goed met de tour enzo en we waren zo gelukkig, en zo blij. Ik wou het niet bederven, ik kon het echt niet..' Ik slik een brok in mijn keel weg. 'Hoe gaat het met je?' vraagt Debby. 'Ik weet het niet, Debby,' zeg ik. 'Ik moet nog wat testen doen, dan pas weet ik hoe groot mijn overlevingskans is..' Ik zie dat Debby het moeilijk heeft. 'Kom eens hier.' zeg ik tegen haar. Ze komt naar me toe en geeft me nog een lieve knuffel terwijl ik in haar oor fluister: 'Het komt vast allemaal goed, lieverd.' De dokter komt naar ons toe. 'Harry, we moeten je nu een vervelende prik geven. Er mogen twee mensen mee naar binnen, we moeten ons namelijk wel kunnen concentreren.' Ik knik. 'Ik blijf wel hier.' zegt Niall. 'Wij ook.' zeggen Liam en Louis. Ik word meegenomen naar een andere kamer en Debby en Zayn gaan met me mee. We komen een kamer binnen waar ik mijn shirt uit moet doen en op mijn buik op een lange stoel moet liggen. 'Het is een erg vervelende prik, dus bereid je maar goed voor.' zegt de dokter. 'Je mag in mijn hand knijpen als je wilt.' fluistert Debby. Ik knik, dat zal tenslotte wel nodig zijn. Ik zie dat de dokters een grote naald hebben, en ik knijp gauw mijn ogen dicht. Net als ik me afvraag wanneer het gaat gebeuren voel ik een enorm stekende pijn door mijn lijf gaan. Fuck!!! Ik heb nog nooi zoveel pijn gevoeld. 'Au!' schreeuw ik. Ik grijp Debby's hand en ik knijp er hard in. Tranen stromen over mijn wangen en het stopt niet. Na een paar seconden wordt de pijn iets minder. 'Het is al klaar, hoor.' zegt de dokter. Ik knik. Ik heb geen kracht om nog wat te zeggen. Ik kom overeind maar voel een stekende pijn in mijn rug. Ik zie dat Zayn en Debby tranen in hun ogen hebben. Ik pak hun handen en we moeten alle drie huilen. Niall, Liam en Louis komen ook binnen en ze gevem me voorzichtig een knuffel. Ik kan er niet langer meer tegen en ik schreeuw: 'Fuck! Fuck!!!' Het doet ongelooflijk veel pijn. Dan voel ik mijn ogen zwaar worden en ik gaap. Na vij seconden slaap ik. Debby blijft bij me en blijft mijn hand vasthouden. Ik droom over miljoenen fans die zich afvragen waar ik ben, ze zijn verdrietig en kwaad omdat ze niks weten. Ze kwamen allemaal het ziekenhuis binnenstormen en sleuren me aan mijn armen en mijn rug kan het niet aan. Dan voel ik me licht worden en stijg ik op. Ik vlieg over alle gebouwen en alle wolken. Dan val ik naar beneden, ik schreeuw maar niemand hoort me. Vlak voordat ik de grond raak, word ik huilend wakker. Ik kijk in de ogen van Debby die mijn voorhoofd dept met een washandje.


Reacties:


Lotteimy
Lotteimy zei op 20 april 2013 - 22:07:
hij was al ontwaakt uit zijn coma, sorry als het wat onduidelijk was .. x


1Dlover
1Dlover zei op 20 april 2013 - 21:42:
Aaww dit zo zielig!
Maar hij lag toch in coma?
snel verder!


Malikaa
Malikaa zei op 20 april 2013 - 20:49:
Awwhhhh, Harry, please get better!!
Snel verder
xXx