Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » stand alones, crying and laughing » geslagen

stand alones, crying and laughing

21 april 2013 - 14:24

1023

5

290



geslagen

heeeeeeey dit is mijn eerste SA over louis, vanaf ongeveer kwam ik er niet meer uit. ik zat hier al een paar maanden mee vast, toen heb ik Ivana (1Dzayn) om hulp gevraagt. Zij heeft het laatste deel geschreven, dus we hebben deze SA samen gemaakt. heel erg bedankt Ivana, xxxxenjoyy it

Louis Tomlinson,
Ze kijkt me aan met een ontschuldige blik in haar ogen,
‘hoe kon je godverdomme, hoe kon je?’. Weer kijkt ze me vragend en onschuldig aan, even twijfel ik. Maar dat verdwijnt snel, Phoebe kwam vanmiddag huilend thuis. Ze was geslagen, en de dader zou er voor boeten, Phoebe vertelde me dat Shirley, mijn eigen vriendin haar heeft geslagen. ‘Louis, ik heb niets gedaan! Wat is er nou?’ vraagt ze met een rilling in haar stem. Het feit dat ze het ontkent maakt het nog veel erger,
‘Louis waar slaat dit op?’. In één keer haal ik mijn hand uit en sla ik met mijn platte hand op haar gezicht, het ging vanzelf ik kon er niets aan doen. Er staan tranen in haar ogen, ze kijkt me nog een keer gekwetst en geschrokken aan en dan rent ze weg. Ik zucht en draai me nog steeds woedend om, met een snelle pas loop ik richting huis. Ik open de deur en stap naar binnen, Phoebe zit nog steeds met rode oogjes op de bank. Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen,
‘waarom sloeg Shirley je dan?’ vraag ik zachtjes,
‘nee Louis, Shirley sloeg me niet maar Dinja’. Een schok gaat door me heen, shit neeeeeeee. Wat heb ik gedaan? Kut kut kut, ik heb het verpest, voor altijd natuurlijk had ze Phoebe niet geslagen. Wat moet ik nu?

Liam payne,
samen met Tessa, Harry en Daniëlle zit ik aan de tafel, we spelen een of ander ouderwets spel. Ik moet zeggen dat het enorm lachwekkend is, ik wist niet dat je zoveel lol kon hebben om een paar pionnetjes. Ik kijk naar Daniëlle, die heel geconcentreerd naar haar pionnetje zit te kijken. Ik zie dat Tessa aan de beurt is en Daniëlle haar pionnetje van het bord afspeelt, Harry geeft haar een high five en Daniëlle kijkt haar nep boos aan. Ik weet nog precies toen Harry Tessa aan ons voorstelde, ze was absoluut niet verlegen en super, super vrolijk, zoals ze nu nog steeds altijd is. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Tessa die de dobbelsteen in mijn handen drukt, ik wil net de dobbelsteen gooien als het schrille geluid van de deurbel de kamer vult. Ik zucht en sta op, met een langzame pas loop ik naar de deur. Even verstijft mijn lichaam als ik de deur open doe, het doet pijn om dit te zien. Wij houden allemaal ontzettend veel van haar en nu staat ze huilend voor de deur, in haar wang is een handafdruk te zien.
‘oh my gosh, Shirley wat is er gebeurt’ vraag ik terwijl ik haar naar binnen trek. Ik zie dat ze haar mond open doet om wat te zeggen maar er komt geen geluid uit, ik trek haar naar me toe en geef haar een stevige knuffel. Haar schouders schokken, zachtjes wrijf ik met mijn handen over haar rug heen. In mijn ooghoek zie ik Daniëlle aan komen lopen, juist op het goede moment, Daniëlie kan heel goed met Shirley opschieten. Eerst kijkt ze me vragend aan, maar dan knuffelt ze Shirley. Langzaam neemt ze haar mee naar de woonkamer en ik loop er achter aan.

Danielle Peazer
Shirley huilt en Liam geeft haar een dikke knuffel. Geschokt loop ik naar ze toe. Ik kijk Liam vragend aan, dan knuffel ik Shirley. Voorzichtig loods ik haar mee naar de woonkamer en plant haar op de bank. Ik zie dat Tessa en Harry ons verbaasd aan kijken. Ik maak een vage beweging en Liam loopt naar ze toe.
Met zijn drieën lopen ze naar buiten. Ik glimlach, hij begrijpt me zo goed.
Dan went ik me naar Shirley. Ze huilt en de handafdruk op haar gezicht is duidelijk te zien. Zwarte vegen zitten op haar wangen en haar ogen zijn rood.
'Shirley, wat is er gebeurd?' vraag ik. Ze begint harder te snikken en haar ademhaling gaat ongecontroleerd.
'Shirley, Shirley. Rustig ademhalen meis, anders ga je hyperventileren.' ze knikt en kalmeert wat. De snikken komen steeds later achter elkaar en uiteindelijk stopt ze.
Ik geef haar weer een knuffel.
'Wat is er gebeurd?' Ze kijkt me met rode ogen aan. 'Louis heeft me geslagen.' Geschokt hou ik me adem in. Nee, dat kan niet. Hij houdt van haar, waarom zou hij haar slaan.
'Waarom?'
Ze haalt haar schouders op.
'Hij zei iets van hoe kon je?' Ik kijk haar verbaasd aan.
'Waar had hij het over dan?' ze haalt haar schouders op.
'Ik weet het niet, wist ik het maar.' haar schouders beginnen weer te schokken en tranen lopen over haar wangen. Ik knuffel haar.
'Zal ik hem bellen?'
Iemand kucht.
'Dat is niet meer nodig.' zegt Liam. We draaien ons om, daar staat Liam, met Louis naast hem. Zijn ogen zijn rood, alsof hij gehuild heeft.
Ik kijk Shirley aan.
'Kan je dit aan?' ze knikt en ik sta op. Samen met Liam loop ik naar buiten, Louis en Shirley achterlatend.

Louis Tomlinson
Ik zit naast har op de bank, haar wangen zijn zwart va haar uitgelopen mascara.
'Het spijt me.' zeg ik,
'Ik weet dat ik je niet had mogen slaan en je hebt alle reden om me te haten, maar het spijt me echt. Vergeef me.'
Ze kijkt me aan, haar ogen zijn rond.
'Waarom.' is het enige wat ze zegt.
Ik zucht.
'Phoebe was vanmiddag huilend thuisgekomen. Iemand had haar geslagen en ze had gezegd dat jij het had gedaan. Omdat je het ontkende knapte er iets in me. Het spijt me.' Ze kijkt me aan en legt haar hoofd op mijn schouder.
'Je weet toch dat ik Phoebe nooit zou slaan?' Ik knik en leg een hand op haar wang en mijn hoofd op haar hoofd.
'Toen ik je had geslagen en jij weg was gerent ben ik naar Phoebe gegaan. Ik vroeg waarom je haar had geslagen en toen zei ze dat jij het niet was, maar Dinja.' Ze knikt. 'Ik begrijp het.'
Ik til haar hoofd op en kijk haar in haar groene ogen.
'Vergeef me.'
Ze kijkt terug.
'Ik vergeef je, Louis.' Een glimlach siert mijn lippen en ik buig naar haar toe. Onze lippen raken elkaar vederlicht en ik geef haar een zoen.
'Ik hou van je.'


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 21 april 2013 - 18:15:
Leuk!
Die Phoebe, is dat hun dochtertje?

Ik wil ook iets samen doen met jou :-D
Een FanFiction? Met zijn 2-tjes? Met elkaar? Samen? Als 2 maatjes?
Oke ik draai door, maar wil je dat? We zijn een Goed team

ily, snel nieuwe!


Malikaa
Malikaa zei op 21 april 2013 - 17:35:
Awhhhh echt super leuk!!
Jullie teamwork is echt awesome
xXx


lilovelou
lilovelou zei op 21 april 2013 - 16:06:
Ik vraag me af wie Phoebe is... En hoe oud ze is...
XOXO


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 21 april 2013 - 15:38:
Je kan duidelijk zien wie welk stuk geschreven heeft. Niks in het nadeel, want dan kan je juist van elkaar leren.

In het eerste stuk zijn de zinnen nog 0,5 - 1,5 - 2,5. I.p.v. 1-2-3 zoals in deel 2.
Oefenen is het enige wat je kan doen.
En in stuk twee merk ik op dat de zinnen niet fijn achter elkaar doorlopen. Ze worden vaak op een andere regel gezet, en dat is in deel 1 weer niet.

Zo kan je veel leren. Dus dit is best slim van jullie.

Als ik jullie was, zou ik wel minder schelden in het stuk. Of met andere woorden. Van godverdomme maak je dan gewoon verdomme. En van kut, kan je klote maken.
Dan ziet het er wat netter uit.

De spelfouten worden wel minder, daar ben ik blij om. Alleen de werkwoordspelling klopt niet overal. En dan met name de woorden waar een t of een d aan het einde staat.
Let daarop.
Verder vind ik dat jullie goed vooruit gaan.
Zeer zeker!

En ik zie in dit stuk ook echt dat je naar mijn vorige tips gekeken hebt, en dat doet mijn hart warm worden.


1Dzayn
1Dzayn zei op 21 april 2013 - 14:29:
hihi, altijd meis. Ik moet mijn inspiratie ergens kwijt en het is leuk om anderen te helpen.
Hij is goed gelukt, al zeg ik het zelf. Mooi teamwork
xoxo