Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » dancing (gepauzeerd) » hfst 13

dancing (gepauzeerd)

21 april 2013 - 21:43

1229

0

299



hfst 13

sorry dat ik al even niks heb geschreven, ik was 18 april jarig en mijn beste vriendin gaat morgen naar engeland en ik ga haar heel erg misse dus ik denk dat jullie tot vrijdag geen nieuwe hoofdstukken krijgen. sorry daar voor

Ik drukte Harry van me af en zei:' zullen we maar naar de disco gaan?' Hij knikte en trok me mee naar zijn auto. Ik stapte in en zei tegen Harry:' we kunnen niet te lang blijven, want morgen moet ik weer gaan beginnen met dansen' Hij knikte en we reden weg. Het duurde niet lang tot we er waren. De disco zag er heel oud uit van buiten. Harry opende mijn deur en ik stapte uit. Hij was echt heel lief voor me. Ik liep naast hem en zo gingen we de disco binnen. Ik hoorde muziek en begon een beetje mee te dansen en vroeg of Harry zin had om te dansen. Hij knikte nee en volgens mij wist hij niet eens wat ik vroeg. Ik keek de dezelfde kant op als hij en zag toen een groter en ouder meisje staan. Harry staarde naar haar en ik voelde iets vanbinnen breken en trok hem mee naar de bar. 'je bent hier wel met mij en niet met dat ander meisje, dus staar dan alsjeblieft niet naar andere meiden' ik gooide het eruit en hij keek een beetje verschrikt. Hij vroeg of ik wat te drinken wou en ik zei:'doe maar een cola' Hij bestelde 1 cola en 3 bier. Van die 3 bier snapte ik niks. We waren maar samen, Ik pakte me cola aan en dronk er wat uit en luisterde naar de muziek. Ik draaide me om naar Harry maar zag dat hij alweer naar de bar liep. Ik keek meteen naar het tafeltje en zag daar al 5 legen flesjes bier liggen. Ik schrok toen ik Harry terug zag komen met weer 2 biertjes. Ik vroeg meteen:'heb jij al die biertjes in je eentje op?!' Hij knikte en ik zei:'spoor jij wel. en sloeg zijn biertje uit zijn hand. Dat had ik beter niet kunnen doen. Hij werd heel boos en sloeg me recht in me maag en toen in me gezicht. Hij was dus heel dronken. En weer een klap in mijn gezicht. Ik viel van de pijn op de grond en zag toen zijn been bewegen. Ik voelde een enorme steek in me buik, hij had me getrapt. Hij liep weg en ik keek op en zag hem naar het meisje gaan waar hij in het begin naar staarde. De tranen begon op te komen maar ik hield ze in. Ik zag een paar hakken en Haary's schoenen op me af komen. Ik probeerde op te staan. Het lukte een beetje. Toen ik eindelijk goed stond voelde ik weer een steek, maar deze was niet door een voet of hand, nee deze was door een mes. Ik strompelde naar buiten en zag dat mijn jurkje een rode vlek begon te krijgen. Ik ging tegen de muur aan zitten en zocht in me tas naar me mobiel. Ik kon hem niet zoeken en toen kwam hij weer. Hij kwam samen met die trut naar buiten en liep richting zijn auto. Ik schreeuwde met mijn laatste beetje adem: ' OOOO EN NU NEEM JE HAAR OOK MEE NAAR HUIS, WAT BEN JIJ TOCH VOOR EEN VRIENDJE!!!' Ik had het beter niet kunnen zeggen want ik zag hem naar me toen komen rennen en hij trapte me nog een paar keer en pakte toen zijn mes weer. Ik deed me ogen dicht en voelde toen weer een verschrikkelijke steek. Toen mijn ogen opende zag ik Harry en zijn auto nergens meer. Ik vond me mobieltje en besloot Zayn te bellen. Hij nam meteen op en ik zei: 'zay.....n ko....m sn....e....l' Hij antwoordde:'wat is er dan en waarom vraag je Harry niet om hulp?' Hij heeft me ne....e..r ge..stok..en en ge,,slage...n, kom.........pleas.....eee antwoordde ik. Ik hing op en voelde dat ik het niet lang ging vol houden. Mijn ogen sloten heel langzaam......


Zayn pov

Jongens er is iets gebeurt met Lucy en het is niet goed volgens mij. Zayn waar heb je het nou weer over zeu Niall gelijk. Ze belde en zei dat Harry haar had geslagen en gestoken antwoordde ik. Het werd stil in de kamer tot we de auto van Harry de dam op hoorde scheuren. Nou we weten zo of ze de waarheid sprak zei Liam. Harry kwam binnen met een ander meisje. Al onze monden stonden weid open en ik zag dat Harry een mes in zijn zak had waar bloed op zat. Ze sprak dus echt de waarheid????!!!! Ik tikte Liam aan en wees naar het mes. Harry had het dus ook gezien en zei heel normaal:' jullie willen natuurlijk weten wat ik met dit mes heb gedaan, niks bijzonders hoor alleen Lucy neer gestoken omdat ze me biertje uit mijn hand sloeg' Mijn mond viel nog verder open, hij deed gewoon alsof het normaal was??!! We sprongen gelijk op en rende naar de auto. Louis reed heel snel en ik zei:' Louis we moeten sneller anders is het dadelijk te laat!!!!' Hij trapte het gas nog verder in en binnen een mum van tijd waren we daar. Ik zag iets op de grond liggen en rende erop af. Het was en ze zat helemaal onder het bloed. LUCY... LUCY... HOOR JE ME GEEN PLEASEEE ANTWOORD schreeuwde ik in paniek. Z...a........y...n zei ze zacht. Ik tilde haar op en ik zag Iris huilen en Niall haar weer troosten, zelfs Liam en Louis moesten huilen. Ik rende met Lucy in mijn armen naar hun toe en zei:'jongens plak gas, we moeten nu naar het ziekenhuis. Ik hoorde Niall heel zacht tegen Iris zeggen:' zeker naar zijn nieuwe vriendin' Ze moest een beetje lachen. Zo was Niall dan weer, hij wist altijd iedereen aan het lachen te maken. Ik moest blozen toen ik weer dacht aan mijn nieuwe vriendin maar die lach ging snel weer weg toen ik naar Lucy keek. Ik stapte in en fluisterde: 'alles komt goed, ik weet zeker dat ze goed voor je zullen zorgen' Ze glimlachte een heel klein beetje. We waren echt heel snel bij het ziekenhuis en daar werd Lucy meteen mee genomen en op een bed gelegt. We mochten niet naar binnen. Na 15 minuten gewacht te hebben zei de dokter:' ze slaapt nu en er mag een persoon blijven slapen' De jongens zeiden dat ik het beste kon blijven en ik vond het goed. Ik liep de kamer en zag haar in het bed liggen slapen. Het zag er heel schattig uit en het leek alsof er een bom ontplofte in me buik. Nee dat kan niet, ik heb al met een zuster uit het ziekenhuis. Ik ging op het luchtbed en liggen en viel in slaap. Ik werd midden in de nacht wakker van een gil en ik ging recht omhoog zitten. Lucy zat rechtop in bed en ze leek heel bang en ik hoorde haar zachtjes snikken. Ik stond op en gaf haar een knuffel. Zayn bedankt dat jij er voor me bent zei ze. Altijd zal ik er voor je zijn altijd fluisterde ik. Gaat het weer vroeg ik. Ze knikte en zei:'alleen heel eng gedroomt en ik krijg af en toe nog een steek en wil je pleasee bij me slapen?? vroeg ze verlegen. Ik knikte en kroop naast haar in bed en trok haar dicht tegen me aan. Ze was echt heel schattig. Na heel lang naar haar te staren viel ik in slaap en droomde over mij en Lucy.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.